Don Balón: Liverpool kræver €100 millioner + Asensio for Mané
Zinedine Zidane skulle have udset sig Liverpools senegalesiske hurtigløber Sadio Mané, som manden der kan transformere Real Madrids angreb til et mere dynamisk et. Mané besidder nemlig al den fart, uforudsigelighed og gennembrudskraft, som de øvrige medlemmer af angrebet, minus Vinicius, mangler.
Noget kunne dog tyde på, at der stadig findes lidt ømhed i bagpartiet hos visse dele af Liverpools stab efter finale-nederlaget i Champions League i fjor. Klubben fra Beatles-byen har nemlig, ifølge Don Balón, vist den klasse, som kun findes i fodboldens moralske højborg og sat en pris på Mané, der lyder på €100 millioner + Marco Asensio.
Det er Real Madrid selvsagt ikke i nærheden af at ville opfylde. Klubben vil ikke gå over €120 millioner for Mané, og prissætter heller ikke Marco Asensio under dét. Asensio har kontrakt med Real Madrid til 2023 og har en frikøbsklausul på €700 millioner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Nicklas skrev: Noget kunne dog tyde på, at der stadig findes lidt ømhed i bagpartiet hos visse dele af Liverpools stab efter finale-nederlaget i Champions League i fjor. Klubben fra Beatles-byen har nemlig, ifølge Don Balón, vist den klasse, som kun findes i fodboldens moralske højborg
Kom nu lige. Lidt saglighed og seriøsitet vil være klædeligt.
PMO skrev:
Nicklas skrev: Noget kunne dog tyde på, at der stadig findes lidt ømhed i bagpartiet hos visse dele af Liverpools stab efter finale-nederlaget i Champions League i fjor. Klubben fra Beatles-byen har nemlig, ifølge Don Balón, vist den klasse, som kun findes i fodboldens moralske højborg
Kom nu lige. Lidt saglighed og seriøsitet vil være klædeligt.
Det er skrevet på en frisk måde. Det er ikke finanssektionen i politikken eller Børsen det her.
Fodbold er følelser og der skal være plads til at stikke (så det basker) til andre klubber. Det har siden hér alle dage gjort. Absolut fremragende:)
Jeg er her stadig XOXO
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024