AS: Zidane vil ikke have en revolution
Zinedine Zidane har allerede lagt planer for næste sæson og Real Madrid-chefen vil hellere have evolution end revolution i truppen. Han mener, at størstedelen af truppen har rigeligt med kvalitet til at spille for Real Madrid, men der skal foretages et par ændringer.
Den første spiller er allerede købt ind til forsvaret, men tiden vil vise om Éder Militão skal overtage Nachos plads i truppen, som tredjevalg i centerforsvaret, eller om han skal erstatte Raphaël Varane, som overvejer sin fremtid i den spanske hovedstad. Der skal dog et bud på vel over €100 millioner til før Pérez overhovedet gider at overveje at sælge franskmanden.
Der står stadig et spørgsmålstegn ved Marcelo. Zidane er fan, men Sergio Reguilóns spil, sammen med Marcelos mulige ønske om at prøve en anden liga af, skal også tages med i ligningen.
Midtbanen er der hvor Zidane har mest arbejde at gå i gang med. Kovacic, som er udlejet til Chelsea, må forventes at blive solgt. Han forlod ikke klubben på en god måde, og har udtrykt ønske om at blive i Chelsea. Om det lige bliver Chelsea er dog uvist, grundet deres transferkarantæne.
Zidane har aldrig været fan af Marcos Llorente, men denne sæsons præstationer kan meget vel have ændret trænerens holdning til ham. Casemiro har, ligesom resten af holdet, spillet under sit vanlige niveau i denne sæson, hvilket har fået Madrid til at interessere sig for Lyons Tanguy Ndombélé. Pogba er også blevet nævnt, men han kan vise sig at være for dyr, når man også skal forstærke den forreste kæde.
Meget afhænger af Isco. Zidane kan godt lide ham, men både ledelsen og hans holdkammerater er sure over måden han håndterede modgangen under Solari på. Det forlyder at klubben vil lytte til tilbud på Isco. James Rodriguez og Zinedine Zidane er ikke en god kombi, og colombianeren skal søge videre til sommer.
Pérez’ helt store ønske er Kylian Mbappé, men Zidanes hovedmål er Eden Hazard. For det første er Mbappé utrolig vanskelig lige nu, og selv hvis PSG vil lytte til tilbud, vil det komme til at kræve, at han bliver verdens dyreste fodboldspiller. Hazard går snart ind i sit sidste år af sin kontrakt i Chelsea og vil koste omkring en tredjedel af hvad Mbappé koster.
Zidane foretrækker, at der kun kommer én offensiv-spiller ind denne sommer, men der bliver måske plads til flere, hvis Gareth Bale bliver solgt. Det er ligeledes svært at se Mariano i en Real Madrid-trøje i næste sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ikke særlig mange nye spillere. Holde på grund truppen..
Ikke fan af Llorente, farvel Mariano men benzema forbliver, skal så måske erstattes med en ung serbisk angriber.. ingen mbappe (skete nok ikke either way).. isco er Zidane fan af, men James skal væk..
Der bliver nævnt nogle ukendte spillere (for mig) hist og her, men ingen egentlig kvalitet til A truppen (fraset måske Hazard). Usikkerhed på om Bale bliver solgt
Jeg elsker Zidane, og jeg håbede at de dårlige ting under ham var grundet Perez.
Jeg håbede at han ville gå benhårdt efter en stærk A trup, og skille sig af med dem som er kørt død i det, hvor både spilleren og klubben har brug for noget andet (isco, kroos - måske, og især Bale) så også gerne at man udskifter benzema, men ved godt at det ikke sker, men så skal man bare have 2 A spillere som wings, tror ikke Hazard alene er nok.
Samtidig ærgeligt hvis man ikke holder på Llorente og Mariano, de er ikke superstjerner, men Llorente er en ganske habil CDM, giver casemiro kamp til stregen, hvad skal vi gøre når han spiller dårligt ? Er skadet ? Er i karantæne ? Rotér dog de 2 spillere. Llorente er habil og en fin boldspillere.
Mariano er garant for mål (når han faktisk får chancer) og er en god boksspiller hvilket passer til indlæg, og er i den grad mere målfarlig end benzema, som egentlig er mere en midtbanespiller i angriber klæder.
Desuden tror jeg ikke Mariano forlanger at være første violin, selv om det ville give mening at give ham mere tid end det har været tilfældet. Tror virkelig han kan være en vigtig angriber alla moratta i 16/17 sæsonen. Han skal bare have lidt flere kampe, det ville sikkert også være godt for benzema med konkurrence og nogle pauser. Og så har vi to forskellige angriber at bruge, som kan ændre angrebs-strategien.
Spændende at se hvad er faktisk sker, men tror vi løber ind i de samme problemer.
Næste sæson bliver helt sikkert der hvor benzema bliver en bomber, hvor isco bliver verdens bedste 10'er, hvor Bale bliver den nye CR7, lærer sproget og ikke er skadet. Casemiro spiller 99 % af kampene som den bedste CDM, og kroos bliver mere end en. Alibi spiller.
Lucas bliver en super sub, der vender kampe. Vi får en ny back Up angriber som er en 21 årig serber, som bomber derud af og er tilfreds med 5 min. Hist og her hver 4. Kamp, selv om han kun har præsteret i en halv sæson. Som så bliver skiftet ud næste sommer når benzema er 34 og stadig er verdens "bedste" angriber.
Jeg tror bare ikke rigtig på det. Brug nu hvad man har, og skift ud der hvor folk har fået chancen, og spilleren tydeligvis er kørt død i det.
Doc.juego skrev: Alt hvad jeg har læst i dette opslag er hvad jeg frygtede der ville ske !
Ikke fan af Llorente, farvel Mariano men benzema forbliver, skal så måske erstattes med en ung serbisk angriber.. ingen mbappe (skete nok ikke either way).. isco er Zidane fan af, men James skal væk..
Der bliver nævnt nogle ukendte spillere (for mig) hist og her, men ingen egentlig kvalitet til A truppen (fraset måske Hazard). Usikkerhed på om Bale bliver solgt
Jeg elsker Zidane, og jeg håbede at de dårlige ting under ham var grundet Perez.
Jeg håbede at han ville gå benhårdt efter en stærk A trup, og skille sig af med dem som er kørt død i det, hvor både spilleren og klubben har brug for noget andet (isco, kroos - måske, og især Bale) så også gerne at man udskifter benzema, men ved godt at det ikke sker, men så skal man bare have 2 A spillere som wings, tror ikke Hazard alene er nok.
Samtidig ærgeligt hvis man ikke holder på Llorente og Mariano, de er ikke superstjerner, men Llorente er en ganske habil CDM, giver casemiro kamp til stregen, hvad skal vi gøre når han spiller dårligt ? Er skadet ? Er i karantæne ? Rotér dog de 2 spillere. Llorente er habil og en fin boldspillere.
Mariano er garant for mål (når han faktisk får chancer) og er en god boksspiller hvilket passer til indlæg, og er i den grad mere målfarlig end benzema, som egentlig er mere en midtbanespiller i angriber klæder.
Desuden tror jeg ikke Mariano forlanger at være første violin, selv om det ville give mening at give ham mere tid end det har været tilfældet. Tror virkelig han kan være en vigtig angriber alla moratta i 16/17 sæsonen. Han skal bare have lidt flere kampe, det ville sikkert også være godt for benzema med konkurrence og nogle pauser. Og så har vi to forskellige angriber at bruge, som kan ændre angrebs-strategien.
Spændende at se hvad er faktisk sker, men tror vi løber ind i de samme problemer.
Næste sæson bliver helt sikkert der hvor benzema bliver en bomber, hvor isco bliver verdens bedste 10'er, hvor Bale bliver den nye CR7, lærer sproget og ikke er skadet. Casemiro spiller 99 % af kampene som den bedste CDM, og kroos bliver mere end en. Alibi spiller.
Lucas bliver en super sub, der vender kampe. Vi får en ny back Up angriber som er en 21 årig serber, som bomber derud af og er tilfreds med 5 min. Hist og her hver 4. Kamp, selv om han kun har præsteret i en halv sæson. Som så bliver skiftet ud næste sommer når benzema er 34 og stadig er verdens "bedste" angriber.
Jeg tror bare ikke rigtig på det. Brug nu hvad man har, og skift ud der hvor folk har fået chancen, og spilleren tydeligvis er kørt død i det.
Jeg føler mig 100% sikker på at vi til sommer henter stort ind. Det jo tydelig for enhver at vi stærkt har brug for kvalitet og særligt i offensiven. Jeg tror ikke på Mbappe eller Neymar. Hazard tror jeg bliver dyr, hvis Chelsea ikke formår at udskyde deres transferkarantæne - men så må klubben smide det extra. Jeg er lidt usikker på om Zidane henter en ny 9er ind - tror han satser på Benzema og om det så bliver med Mariano eller en anden som andetvalg er svært at sige. Jeg tror heller ikke der er meget hold i Pogba rygterne, men en midtbanespiller med mål i benene kunne være dejligt.
Kiwes skrev:
Doc.juego skrev: Alt hvad jeg har læst i dette opslag er hvad jeg frygtede der ville ske !
Jeg føler mig 100% sikker på at vi til sommer henter stort ind. Det jo tydelig for enhver at vi stærkt har brug for kvalitet og særligt i offensiven. Jeg tror ikke på Mbappe eller Neymar. Hazard tror jeg bliver dyr, hvis Chelsea ikke formår at udskyde deres transferkarantæne - men så må klubben smide det extra. Jeg er lidt usikker på om Zidane henter en ny 9er ind - tror han satser på Benzema og om det så bliver med Mariano eller en anden som andetvalg er svært at sige. Jeg tror heller ikke der er meget hold i Pogba rygterne, men en midtbanespiller med mål i benene kunne være dejligt.
Hvornår er RM blevet en klub som jagter tilbuds-snart kontraktfrie, samt unge spillere?
Hvis klubben har åhh så mange penge, så brug dem da på at få lavet opgraderinger og ikke holde fast i de samme spillere som har været i klubben i lidt for lang tid. Jeg forstår det at købe talenter, men klubben sover i timen, når klubben (konsekvent) misser de største talenter i Europa. Mbappé for et par år siden og nu de to Ajax drenge.
Om Hazard koster 100mil eller 120mil er ret underordnet, da han (formentlig) vil løfte holdet niveau.
Man står med en unik mulighed for at lave en overhaling af truppen efter en miserabel sæson, men åbenbart er det nok med få udskiftninger.