Optakt: Real Madrid vs. Huesca
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hansen skrev: Altså hvad forventer folk? At vi vinder ligaen? altså kom nu... det er forsent at snakke om hvad der er pinligt og hvad der er fantastisk! Det er slut og vi skal tænke på det nye sæson og komme på det 3. plads!
Umiddelbart forventer jeg, at man kan slå det dårligste hold i La Liga rimelig komfortabelt på Bernabeu. Det har ikke været tilfældet.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Ej... Spillet bliver nok ikke vanvittig godt før næste sæson. Nu handler det om moral og en smule selvtillid - særligt til de spillere, der håber at bide sig fast næste år
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Lidt forskellige ting:
Hver gang Nacho er på banen kasser vi altid et hav af mål. Der var engang hvor jeg mente at han var en fin backup. Nu går den sku ikke længere, han fylder intet.
Bale og Isco viser igen hvorfor de skal sælges til sommer. Hvis et ordentlig bud kommer på bordet er det simpelthen ingen undskyldning for ikke at sælge dem.
Benzema spiller igen en utrolig god kamp – han viser endnu engang at han har modet til at føre holdet an i modgang. Llorente spillede også en fin kamp.
PMO skrev: Heldigvis forstærkes klubben, ifølge rygterne, med hele 3(!!!) spillere - for Zidane ser ikke nogen grund til at revolutionere truppen, da den har masser af kvalitet.
3 spillere er vel også rigeligt, hvis de kommer de rigtige steder.
Hazard, Mbappé og Eriksen/Pogba ville immervæk gøre underværker, og mere er der vel egentlig ikke brug for, selvom en ny målmand ville være at foretrække.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
PMO skrev: Heldigvis forstærkes klubben, ifølge rygterne, med hele 3(!!!) spillere - for Zidane ser ikke nogen grund til at revolutionere truppen, da den har masser af kvalitet.
Hazard, Mbappé og Eriksen/Pogba ville immervæk gøre underværker, og mere er der vel egentlig ikke brug for, selvom en ny målmand ville være at foretrække.
I hvilken verden er det folk forstiller sig at Mbappé skifter? Snakker vi parallel univers? Narnia? Neymar sælges før Mbappé.
Lad os nu se hvilke spillere der hentes ind. Jeg forholder mig skeptisk. De sidste mange vinduer har været skuffelser.
PMO skrev:
Dios skrev:
I hvilken verden er det folk forstiller sig at Mbappé skifter? Snakker vi parallel univers? Narnia? Neymar sælges før Mbappé.
Lad os nu se hvilke spillere der hentes ind. Jeg forholder mig skeptisk. De sidste mange vinduer har været skuffelser.
Jeg forrstiller mig ikke Mbappé skifter. Nu nævner jeg bare 3 spillere, som vil forstærke holdet markant.
Forstår ikke stædigheden i, at fastholde Neymar ryger før Mbappé.
Prismæssigt minder de om hinanden. Dog er Mbappé på alle måder langt mere attraktiv. Personligt tror jeg ikke der er nogle klubber i verden der er friske på, at betale plus 2 milliarder for en 27 årig brasilianer som har diverse attitude problemer.
Jeg tror personligt, at Neymar gravede sin egen grav, da han skiftede til Psg til et så højt beløb.
Jeg tror alle er skuffede over de sidste mange transfervinduer, men denne sæson er jo sluttede “godt” ift. At hente nye spillere. Der er ingen finale vi kan vinde, som kan frede nogle spillere.
Bale spiller igen normalt, og hans præstationer denne sæson kan ikke overskygges med et fremragende saksespark i en finale, eller andet gejl.
Jeg er selvfølgelig optimistisk, men jeg er nok også langt mere tilfreds med mange spillere i truppen end dig :)
Dios skrev:
PMO skrev:
Dios skrev:
Jeg forrstiller mig ikke Mbappé skifter. Nu nævner jeg bare 3 spillere, som vil forstærke holdet markant.
Forstår ikke stædigheden i, at fastholde Neymar ryger før Mbappé.
Prismæssigt minder de om hinanden. Dog er Mbappé på alle måder langt mere attraktiv. Personligt tror jeg ikke der er nogle klubber i verden der er friske på, at betale plus 2 milliarder for en 27 årig brasilianer som har diverse attitude problemer.
Jeg tror personligt, at Neymar gravede sin egen grav, da han skiftede til Psg til et så højt beløb.
Jeg tror alle er skuffede over de sidste mange transfervinduer, men denne sæson er jo sluttede “godt” ift. At hente nye spillere. Der er ingen finale vi kan vinde, som kan frede nogle spillere.
Bale spiller igen normalt, og hans præstationer denne sæson kan ikke overskygges med et fremragende saksespark i en finale, eller andet gejl.
Jeg er selvfølgelig optimistisk, men jeg er nok også langt mere tilfreds med mange spillere i truppen end dig :)
De ting du nævner er jo netop hvorfor PSG sælger Neymar lang tid før de overhovedet overvejer at sælge Mbappe.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hmm. Jeg skriver jo netop også, at jeg ikke tror der er nogle klubber som vil købe Neymar til den pris, så hvem skulle Psg dog sælge til, hvis vi antager at der ikke er nogle klubber som vil købe ham :)
Derudover, så er der altså stadig kun 2 år tilbage før Psg bliver nødt til at sælge Mbappé, hvis de vil have penge for ham, så derfor skal Neymar jo sælges til sommer eller næste sommer, hvor han vil være mindre attraktiv end nogensinde før grundet sin alder og stadig høje transfersum.
Som jeg ser det, så er det kun United og Real som for alvor vil have gavn af Neymar. Det lader til vi ikke satser på Neymar, så hvem er der ellers tilbage?
PMO skrev:
Dios skrev:
Det er jo svært at sige hvem PSG sælger først. Jeg er enig i at hverken Mbappe eller Neymar skifter til sommer. Men Mbappe har to år tilbage af sin kontrakt, så hvis Real og Mbappe vil have hinanden i 2021, så er PSG nød til at sælge hvis de vil have penge for ham. Desuden snakker Neymar kontraktforlængelse med PSG, det har Neymar senior været ude og bekræfte. Så det kan sagtes ende med at Mbappe ryger før Neymar.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Real HWL skrev: Men Mbappe har to år tilbage af sin kontrakt, så hvis Real og Mbappe vil have hinanden i 2021, så er PSG nød til at sælge hvis de vil have penge for ham
Mbappé har kontrakt godt 3 år endnu, til 2022. Jøsses det har lange udsigter