Cristiano Ronaldo til A Bola: Jeg vil være Real Madrid-præsident
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Måske skal Cristiano Ronaldo en dag posere som præsident ved siden af en Guldbold-vinder.
Cristiano Ronaldo valgte i sommer at fortsætte karrieren i Juventus, men for portugiseren er der ingen tvivl om, at et gensyn med Real Madrid kommer på tale. Det fortæller han i et stort interview med hjemlandets A Bola, hvor han ikke lægger skjul på sine ambitioner om at stille op til præsidentvalget i klubben:
- Jeg havde en fantastisk tid i Real Madrid og når jeg stopper min fodbold-karriere kunne jeg godt tænke mig at stå i spidsen for Real Madrid. Jeg formåede at blive den bedste spiller i klubbens historie og mine ambitioner er, at jeg også vil være den bedste præsident.
Og han har allerede nu gjort sig nogle tanker om, hvordan han vil gribe tingene an:
- Det er naturligvis tidligt for mig at opstille de store planer, men Real Madrid har så mange store klub-koryfæer, som bør gøre gavn i klubben og derfor er mine ambitioner at skabe et stærkt hold omkring mig med nogle af de største navne fra mig egen tid. Sammen vil vi gøre klubben endnu stærkere.
Cristiano Ronaldo blev medlem af Real Madrid i forbindelse med kontrakt-underskrivelsen i 2009 og dermed mangler han endnu 10 års anciennitet for at være berettiget til at opstille til præsidentvalget.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
nono skrev: SIIIIUUUUU! Kommer nok aldrig til at ske og er heller ikke sikker på, at han ville have samme indflydelse i et bestyrelseslokale, som på grønsværen, men dejligt med en nyhed hvor hans kærlighed til klubben lader til at være intakt, efter et dårligt forvaltet skifte - fra alle parter.
Umiddelbart tænker jeg det er en aprilsnar :)
Real HWL skrev:
nono skrev: SIIIIUUUUU! Kommer nok aldrig til at ske og er heller ikke sikker på, at han ville have samme indflydelse i et bestyrelseslokale, som på grønsværen, men dejligt med en nyhed hvor hans kærlighed til klubben lader til at være intakt, efter et dårligt forvaltet skifte - fra alle parter.
Umiddelbart tænker jeg det er en aprilsnar :)
God pointe :D