Jugones: Varane har fortalt Real Madrid, at han vil væk

7 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske Jugones har Raphaël Varane nu bekendtgjort over for Real Madrid, at han ønsker at forlade klubben til sommer.

Den franske forsvarer har angiveligt været utilfreds med klubbens manglende vilje til at anerkende ham for sin VM-guldmedalje samtidig med, at andre klubber gjorde det for deres spillere, som leverede flotte præstationer ved slutrunden i Rusland og det skal tilsyneladende være grunden til, at han nu søger nye græsgange og nye udfordringer.

Real Madrid arbejder derfor nu på at finde afløseren for Varane, som har været i klubben i otte år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af -#7-
Altså, helt fair hvis han vil væk fordi han allerede har opnået alt hvad han kan for Real Madrid, og har motivationsproblemer. Men hvis begrundelsen er at man ikke har anerkendt ham nok for VM, ja så ved jeg fandme snart ikke hvad jeg skal sige...

Status over Varanes karriere i Real Madrid er mange titler, men for mig vil han altid være lidt af en hvad-nu-hvis historie. For lige da han kom frem var han jo helt vild, men det niveau synes jeg ikke rigtigt han har vist de senere år, desværre.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, andreashn, ElMadrid, Mølbat

7 år 3 måneder siden #3 af mohbar
Hvis det er sandt må vi jo bare skaffe van Dijk eller de ligt= forstærkning i forsvaret

7 år 3 måneder siden #4 af ElMadrid

mohbar skrev: Hvis det er sandt må vi jo bare skaffe van Dijk eller de ligt= forstærkning i forsvaret

Der er bare det at chancen for Van Dijk er lige med nul. Liverpool vil gansk enkelt ikke bruge +650 millioner for derefter at sælge ham. Især ikke når han har været så vigtig for dem i år.

De Ligt har jeg ikke set så meget til. Men det bliver ikke nemt eller billigt. Han kan vælge og vrage.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved ElMadrid.

7 år 3 måneder siden #5 af BillovFO
Mon ikke det handler om en lønforhøjelse?

7 år 3 måneder siden #6 af Vinícius
Og når disse rygter kom om CR7 troede folk blindt på dem, og tråden ville være 3 sider lang om, hvor egoistisk han var ;)

Anyway, Varane har ikke udviklet sig længe, men tværtimod haft tilbagegang siden sin alvorlige knæskade, så mon ikke det er tid at sælge, mens man stadig kan få god mønt for en forsvarsspiller, der kun præsterer middelmådigt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum