Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde

Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde 2 måneder 1 uge siden #13

• Kiwes
  • Kiwes's profilbillede
  • Guld bruger
Doc.juego skrev:
Kiwes skrev:
Jah hvorfor bliver man ved med at se vores kampe denne sæson...Hvis bare man kunne glemme man var fan af holdet for en lille stund.
Vores offensiv kan jo intet, som i absolut intet. Jeg har svært ved at tænke på et hold i europas top jah....20 der har et dårligere angreb end os.

Det kan godt være offensiven er tandløs, tilgengæld er defensiven garant for mål ! Så er det vel ligemeget til hvilket hold ?

Den stærkest defensiv er en god offensiv. Årsagen til vores elendige sæson mener jeg alene skyldes offensiven. Og i øvrige kan folk sige hvad de vil om zidane, ingen træner vil kunne få dette hold til at vinde kampe.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af Kiwes.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Jonas

Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde 2 måneder 1 uge siden #14

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Solari fik det maksimale ud af denne trup.

Godt med nogle nederlag for at afmystificere Zidane. Det er spillerne det drejer sig om.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Bismo, Lukita

Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde 2 måneder 1 uge siden #15

• Papi
  • Papi's profilbillede
  • Ekspert bruger
Kiwes skrev:
Doc.juego skrev:
Kiwes skrev:
Jah hvorfor bliver man ved med at se vores kampe denne sæson...Hvis bare man kunne glemme man var fan af holdet for en lille stund.
Vores offensiv kan jo intet, som i absolut intet. Jeg har svært ved at tænke på et hold i europas top jah....20 der har et dårligere angreb end os.

Det kan godt være offensiven er tandløs, tilgengæld er defensiven garant for mål ! Så er det vel ligemeget til hvilket hold ?

Den stærkest defensiv er en god offensiv. Årsagen til vores elendige sæson mener jeg alene skyldes offensiven. Og i øvrige kan folk sige hvad de vil om zidane, ingen træner vil kunne få dette hold til at vinde kampe.

Synes nu Valencia beviser meget godt i dag, hvor vigtigt det er at være i stand til at forsvare. Real Madrids offensiv er elendig, enig, men når man eksempelvis lukker 5 mål ind mod Barcelona, så har jeg ikke fantasi til at forestille mig hvilken offensiv, der skulle kunne vende sådan en kamp. Real Madrid kan hverken angribe eller forsvare, og synes efterhånden det er svært at udpege syndebukke, når alle spiller så dårligt.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde 2 måneder 1 uge siden #16

Hvorfor er der ingen spillere der vil bevise sit værd!!!!!?? Hvad sker der for den her klub. Det er dybt rystende
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde 2 måneder 1 uge siden #17

Det kun Benzema der bevise sit værd på det her lorte hold.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde 2 måneder 1 uge siden #18

Benzema er den eneste der kæmper for holdet og logoet selvom det ikke altid lykkes for ham. Fuck de andre de er nogle divas allesammen. De skal bare langt væk fra klubben hvis de ik gider at kæmpe.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde 2 måneder 1 uge siden #19

• Papi
  • Papi's profilbillede
  • Ekspert bruger
Real Madrid1 skrev:
Benzema er den eneste der kæmper for holdet og logoet selvom det ikke altid lykkes for ham. Fuck de andre de er nogle divas allesammen. De skal bare langt væk fra klubben hvis de ik gider at kæmpe.

Var Benzema specielt god i dag? Jeg så ikke hele kampen, men i de 20 minutter jeg så, var det helt klart Isco og Bale, der tog mest initiativ. Modric havde også nogle klasse afleveringer.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde 2 måneder 1 uge siden #20

Han var ikke specielt god idag men jeg snakke om at han altid vil kæmpe for holdt og tag ansvar. Vi ved jo allesammen at en spille ikke kan vinde kampen alene hvis de 10 andre på banen ikke gider at spille fodbold
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde 2 måneder 1 uge siden #21

• Doc.juego
  • Doc.juego's profilbillede
  • Platin bruger
Papi skrev:
Real Madrid1 skrev:

Var Benzema specielt god i dag? Jeg så ikke hele kampen, men i de 20 minutter jeg så, var det helt klart Isco og Bale, der tog mest initiativ. Modric havde også nogle klasse afleveringer.

Som jeg så kampen var benzema også rimelig væk det meste af kampen, især 1. Men han kommer frem til et mål, en kvalitet som han har forbedret denne sæson, det skal have have, for det er vigtigt.
Men han rendte altså ikke rundt og spillede vildt godt ellers, han var usynlig det meste af kampen, så jeg synes ikke han viste at han kæmpede.
Modric kom lidt efter det, men de første 20-30 minutter var enormt dårlige fra hans side.
Ramos viste initiativ og aggressivitet. Odriozola viste også energi, eller var stort set alle slatne
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde 2 måneder 1 uge siden #22

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Guld bruger
Doc.juego skrev:
Papi skrev:
Real Madrid1 skrev:

Som jeg så kampen var benzema også rimelig væk det meste af kampen, især 1. Men han kommer frem til et mål, en kvalitet som han har forbedret denne sæson, det skal have have, for det er vigtigt.
Men han rendte altså ikke rundt og spillede vildt godt ellers, han var usynlig det meste af kampen, så jeg synes ikke han viste at han kæmpede.
Modric kom lidt efter det, men de første 20-30 minutter var enormt dårlige fra hans side.
Ramos viste initiativ og aggressivitet. Odriozola viste også energi, eller var stort set alle slatne

Jeg har lidt en fornemmelse af at Benzema bliver bedre i folks øjne, fordi de andre på holdet er skræmmende ringe. Ville han overhovedet være i spil til startopstilling i andre storklubber? Han har scoret mål ja, jeg kan ikke lade være med at tænke på at det er på en billig baggrund.
Benzema har været vital for RM, men hvis man kan skille sig af med Ronaldo sidste sæson kan man også skille sig af med Benzema efter denne.
Zidane ønsker eftersigende ikke en revolution, men det er snotdumt ikke at skille sig af med dødvægten.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Papi
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.