Canal+: Real Madrid har mundtlig aftale med Rabiot

7 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge franske Canal+ har Real Madrid indgået en mundtlig aftale med Paris SGs Adrien Rabiot om, at han skifter på en fri transfer til sommer.

Adrien Rabiot har længe ligget i åben krig med den franske hovedstadsklub, fordi han ikke ville forlænge sin kontrakt, men nu har han altså tilsyneladende fremtiden på plads og den 24-årige midtbanespiller bliver dermed Real Madrids tredje indkøb til den kommende sæson, eftersom man allerede har aftaler med de to brasilianere, Militão og Rodrygo.

Real Madrid har i de seneste måneder fulgt Rabiot tæt og han passer perfekt ind i Zidanes planer om at forny midtbanen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #2 af -#7-
Det her ville altså være en helt genial handel. De gange jeg har set Rabiot spille, primært i CL, så har han været en af de bedste på banen. Enormt boldsikker og en fin fysik. Han ville vel normalvis koste 60-70 mio. € mindst, så at hente ham gratis er jo en decideret no-brainer.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios, Real HWL, Chamartin

7 år 3 måneder siden #3 af Chamartin

-#7- skrev: Det her ville altså være en helt genial handel. De gange jeg har set Rabiot spille, primært i CL, så har han været en af de bedste på banen. Enormt boldsikker og en fin fysik. Han ville vel normalvis koste 60-70 mio. € mindst, så at hente ham gratis er jo en decideret no-brainer.

Jeg er meget enig. Jeg synes også, han er en dygtig spiller.
Marca har dog været ude og skrive, at deres kilder i klubben har benægtet interessen.
Om det så er et sikkert tegn på, at han er lige om hjørnet, eller om det betyder det, de rent faktisk siger, ved jeg ikke ;)

7 år 3 måneder siden #4 af zizou21
Jeg tror personligt ikke paa den.

Jeg har paa fornemmelsen hans loenkrav er for hoeje og han ender sikkert i Man City, Chelsea eller Man Utd hvis vi snupper Pogba.

Derudover er jeg ikke vild med hans natklub besoeg eller timingen af dem.

Men han har helt sikkert kvaliteten til at forbedre os, jeg tror bare ikke paa den.

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum