Truppen mod Eibar, LaLiga, 31. spillerunde

7 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane har udtaget truppen til morgendagens kamp mod Eibar og det er en trup med stort fravær.

Dels er Courtois, Carvajal og Marcos Llorente fortsat ude med skader og dels er Marcelo ude med karantæne. Herudover har Zidane også valgt at give Ramos en pause, mens Mariano er sorteret fra i den 19 mand store trup.

Truppen mod Eibar:
Målmænd: Navas, Luca Zidane, Moha.
Forsvar: Odriozola, Varane, Nacho, Vallejo, Reguilón.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Valverde, Ceballos, Isco, Asensio, Brahim.
Angreb: Benzema, Bale, Lucas Vázquez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #2 af Kiwes
Er det nu også en god ide at spare Ramos. Jeg tænker nej. Vores hold sejler og så vælger man at spare kaptajnen. Jeg ved ikke om det kun er mig der stadig ikke er helt tryk ift. Cl kval - selvom vi er 10 point foran. I vores forfatning kan alle slå os, ja selv mit lokale hold VFF.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

7 år 3 måneder siden #3 af -#7-

Kiwes skrev: Er det nu også en god ide at spare Ramos. Jeg tænker nej. Vores hold sejler og så vælger man at spare kaptajnen. Jeg ved ikke om det kun er mig der stadig ikke er helt tryk ift. Cl kval - selvom vi er 10 point foran. I vores forfatning kan alle slå os, ja selv mit lokale hold VFF.

Jeg synes også den er lidt lakrids. Godt nok er Ramos blevet 33 år, og han har spillet mange minutter i år, men hvad er det helt præcist man sparer ham til på nuværende tidspunkt? Den eneste forklaring må vel være at Zidane vil se hvad han har i Vallejo eller Nacho.

DC19

7 år 3 måneder siden #4 af Kiwes
Jah vi ender sku nok ikke med at få CL bold næste sæson. Vores klub er til grin, aldrig har jeg i min tid som Real Madrid fan følt alt kunne være så ligegyldig. Ingen, absolut ingen af de 11 spillere på banen fortjener at spille for klubben. Og gud hvor er Navas bare stadig elendig.

Zidane skal fandme også til at forstå man ikke bare kan ændre hele holdet fra kamp til kamp. Ja lad os da spare Ramos din kæmpe hat.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Kiwes.

7 år 3 måneder siden #5 af Ramos4
Det er præcis derfor jeg ikke fatter vi ansatte Zidane med det samme. Lad ham sidde i kulissen og planlægge næste sæson og lad Solari om at slutte den her lorte sæson af. Annoncér at Zidane kommer til sommer, så det kan tiltrække spillere. Men hvorfor skal Zidane dog trækkes igennem den her gang lort? Hvorfor skal hans navn trækkes ind i den her sæson? Hvorfor skal vi allerede inden sommerferien miste troen på at han kan ændre noget?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 3 måneder siden #6 af Real HWL
Hvor er det bare elendigt over hele linjen. Fortsætter det her resten af sæsonen, så ender vi udenfor top 4.

7 år 3 måneder siden #7 af Hansen
første skud på mål fra Real på Santiago af en midtbanespiller.

7 år 3 måneder siden #8 af Fondo_Sur
Ganske underholdende på sin egen sære måde. Altså når spillere der har failet stort udstiller sig selv på den måde.

7 år 3 måneder siden #9 af Hansen
Big Benz! Eneste lysspunkt i sæsonen (udover Vini)!!

7 år 3 måneder siden #10 af Hansen
Benz skulle ska scoret 5 mål i dag!

7 år 3 måneder siden #11 af Kiwes
Hvis Varane gerne vil væk, så er det da bare at få ham solgt. Han kandiderer da om nogen til sæsonens værste spiller sammen med Bale. Igen idag viser han at hans tekniske niveau er lig med 0. Hans placeringsevne er heller ikke noget at råbe hurra for.

Leveret af Kunena Forum