Truppen mod Eibar, LaLiga, 31. spillerunde
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane har udtaget truppen til morgendagens kamp mod Eibar og det er en trup med stort fravær.
Dels er Courtois, Carvajal og Marcos Llorente fortsat ude med skader og dels er Marcelo ude med karantæne. Herudover har Zidane også valgt at give Ramos en pause, mens Mariano er sorteret fra i den 19 mand store trup.
Truppen mod Eibar:
Målmænd: Navas, Luca Zidane, Moha.
Forsvar: Odriozola, Varane, Nacho, Vallejo, Reguilón.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Valverde, Ceballos, Isco, Asensio, Brahim.
Angreb: Benzema, Bale, Lucas Vázquez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes skrev: Er det nu også en god ide at spare Ramos. Jeg tænker nej. Vores hold sejler og så vælger man at spare kaptajnen. Jeg ved ikke om det kun er mig der stadig ikke er helt tryk ift. Cl kval - selvom vi er 10 point foran. I vores forfatning kan alle slå os, ja selv mit lokale hold VFF.
Jeg synes også den er lidt lakrids. Godt nok er Ramos blevet 33 år, og han har spillet mange minutter i år, men hvad er det helt præcist man sparer ham til på nuværende tidspunkt? Den eneste forklaring må vel være at Zidane vil se hvad han har i Vallejo eller Nacho.
DC19
Zidane skal fandme også til at forstå man ikke bare kan ændre hele holdet fra kamp til kamp. Ja lad os da spare Ramos din kæmpe hat.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024