Bedømmelse af truppen mod Éibar

7 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (19 brugere)

2.0 Keylor Navas
2.3 Nacho
2.8 Odriozola
2.4 Sergio Reguilón
2.1 Varane
2.4 Asensio
2.5 Brahim Díaz
2.6 Federico Valverde
1.9 Isco
1.9 Modrić
2.8 Toni Kroos
1.4 Bale
3.8 Benzema
2.6 Lucas Vázquez
2.4 Zinedine Zidane
Hele holdet 2.4
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #2 af Zyconith
Vildt at der er nogen der ser kampene...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Lars1991, Siempre fiel

• ABC
  • Gæst
  • Gæst
7 år 3 måneder siden #3 af ABC
Besvaret af ABC på emne Bedømmelse af truppen mod Éibar
Klovn! Ham med zyco i sit klovnenavn
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved ABC.

7 år 3 måneder siden #4 af Real HWL

Zyconith skrev: Vildt at der er nogen der ser kampene...

#plastikfan
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

7 år 3 måneder siden #5 af Zyconith
Hahaha. Jeg mener bare... Vejret er for lækkert. Hvorfor sidde indenfor og spilde sit liv på den ligegyldighed af en sæson vi har gang i?

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 3 måneder siden #6 af Ramos4
Det er fantastisk at have en bruger hvis eneste input er spydige kommentarer og ligegyldige oneliners konstant. Så kan man selv vurdere hvem der er tale om. God aften :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 3 måneder siden #7 af Real HWL

Zyconith skrev: Hahaha. Jeg mener bare... Vejret er for lækkert. Hvorfor sidde indenfor og spilde sit liv på den ligegyldighed af en sæson vi har gang i?

Når man også støtter sit hold når det ser aller værst ud, så giver det bare så meget mere mining når man endelig hiver trofæer i hus. Følelsen er mere ægte. Du skulle prøve det ;)
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Real HWL.

7 år 3 måneder siden #8 af Zyconith

Real HWL skrev:

Zyconith skrev: Hahaha. Jeg mener bare... Vejret er for lækkert. Hvorfor sidde indenfor og spilde sit liv på den ligegyldighed af en sæson vi har gang i?

Når man også støtter sit hold når det ser aller værst ud, så giver det bare så meget mere mining når man endelig hiver trofæer i hus. Følelsen er mere ægte. Du skulle prøve det ;)

Real Madrid har været lort 95% af tiden i de 20 år jeg har fulgt dem. De seneste La Liga og CL titler var plastre på en overrevet arm. Kampen igår var endnu en ugidelig indsats der ikke fortjener opmærksomhed.

7 år 3 måneder siden #9 af Raul7-2880

Zyconith skrev:

Real HWL skrev:

Real Madrid har været lort 95% af tiden i de 20 år jeg har fulgt dem. De seneste La Liga og CL titler var plastre på en overrevet arm. Kampen igår var endnu en ugidelig indsats der ikke fortjener opmærksomhed.

Heldigvis støtter de fleste fans i verden sit hold - både i medgang og modgang. Fair nok man er uenig med ledelsen og derfor kritiserer dem. Men at man direkte vælger at boykotte holdet, og samtidige er aktiv bruger herinde er fuldstændig latterligt.
Fodbolden ville være død hvis der kun fandtes plastikfans som dig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 år 3 måneder siden #10 af Real HWL

Zyconith skrev:

Real HWL skrev:

Ved ikke lige hvad jeg skal sige til det du skriver. Jeg har også fulgt Real i plus 20 år efterhånden. Og jeg har modsat dig haft en masse herlige oplevelser. Men sådan er vi jo så forskellige.

Leveret af Kunena Forum