Asensio ved at spille sig ind i varmen igen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Marco Asensio er ved at spille sig ind i varmen under Zinedine Zidanes ledelse og spanieren virker igen som en spiller med en fremtid i Real Madrid.
Siden Zidanes tilbagekomst har Asensio spillet fuld tid i 3 af 4 kampe og kun mod Valencia måtte han udgå før tid, nemlig efter 64 minutter. Og det er en Marco Asensio i klar fremgang efter en sæson, som ellers har været til glemmebogen.
Før sæsonen var der lagt op til, at Marco Asensio skulle køres i stilling til det helt store gennembrud og han spillede da også de første syv kampe i sæsonen, hvor han dannede angrebs-trio med Bale og Benzema.
Spansk presse mener at vide, at Asensio får plads i en ny angrebs-trio i den kommende sæson, hvor de to andre bliver Benzema og Hazard.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er det rigtigt? Jeg plejer at skimte Marca og AS og Managingmadrid.com hverdag, og det er ikke min indtryk at Asensio er udset til at være fast starter i næste sæson.
Hvad misforstår jeg?
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Kasillas skrev: "Spansk presse mener at vide, at Asensio får plads i en ny angrebs-trio i den kommende sæson, hvor de to andre bliver Benzema og Hazard."
Er det rigtigt? Jeg plejer at skimte Marca og AS og Managingmadrid.com hverdag, og det er ikke min indtryk at Asensio er udset til at være fast starter i næste sæson.
Hvad misforstår jeg?
Det håber jeg godt nok heller ikke er tilfældet. Manden/drengen har jo intet vist. Hvad berettiger ham til at skulle være fast starter på et (forhåbentligt) nyt RM hold.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024