AS: Real Madrid vil ikke købe angriber
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske AS har Real Madrid ingen planer om at forstærke holdet med en angriber til den kommende sæson.
I klubben skal man være tilfreds med Karim Benzemas 26 mål og 10 assists i denne sæson og man er overbeviste om, at Eden Hazard og Paul Pogba, som er de store transfermål, kan supplere med resten af målene, som vil gøre klubben kandidat til de store titler.
Eden Hazard har i Chelsea et scorings-snit på 0,25 mål pr. kamp, mens Paul Pogba er på 0,21 mål pr. kamp i Manchester United.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har det dog fint med Benzema som spidsangriber, for som Dios har argumenteret for et utal af gange herinde så er han bare god i kombinationsspillet, og og, 26 mål og 10 assists er altså ganske pænt for en angriber - også i Real Madrid. Mon ikke en Hazard og Pogba kunne tilføje lidt til de tal.
Og hvad er alternativet? 80M for en knægt i tysk fodbold, 100M+ for Icardi eller nogle af de gamle travere i Lewandowski, Cavani osv, der også koster deroppe af? 200M for Kane? Det er urealistisk.
Jeg er dog ikke vild med vores nuværende og fremtidige højrekanter og her så jeg altså godt man hentede Mané, som også er garant for masser af mål.
Benzema
Hazard - Pogba - Mané
Det ville fanme være giftigt.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Hvis RM har “ih-åh” så mange penge, jamen så invester dem da i truppen. Er målet for 420ende transfervindue i træk at gå i plus?
Hazard er heller ikke en bomber. Vi skal minimum have Mané eller lignende også.
Men mon ikke Florentino gerne vil give super målfarlige Vinicius en chance mere, og så Rodrygo selvfølgelig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Giver ikke mening at hente en dyr angriber som får 5 -15 min hist og her.
Selv den sæson med moratta, som vel nok er den sæson hvor der har været rotteret mest, så vi jo benzema spiller næsten hver gang - derfor smuttede moratta.
Det er selvfølgelig noget lort hvis benzema bliver skadet, men stort set ingen angriber af værdi vil komme til real for at sidde så meget på bænken.
Jeg forestiller mig ikke at man laver en 50/50 eller bare 70/30 på angriber posten.
Hvis både Pogba og Hazard hentes, ville jeg ikke have noget imod at købe en rutineret angriber, som ville være tilfreds med at være back-up for Benzema. Dzeko eller Llorente f.eks.
Klubben er i tæt kontakt med Mbappes repræsentanter, og hvem ved, det kan være han kan forlade PSG næste sommer? Hvis det er tilfældet, ville det være dumt at hente en angriber i år. Det kan også være han ikke kan/har lyst til at forlade PSG næste år, men det ændrer ikke på, at der ikke er mange dygtige angribere på markedet.
Hvis man virkelig gerne vil forstærke offensiven (ink kant), så mener jeg der er rigtig mange at vælge imellem:
Fra den øverste halvdel og den dyre side:
Salah, Piatek, Jovic, Werner, Mane, Sterling, Nabil Fekir, Jadon Sancho
Fra hvad er potentialt muligt:
Nicolas Pépé, Hakim Ziyech, Hazard, Arkadiusz Milik, Kai Havertz
Personligt mener jeg man skulle ha taget en chance med Piatek, ligeså meget jeg mener at man skal satse på Jovic. Det nytter ikke noget at bruge "kun haft en god sæson" som en undskyldning. Vi har tidligere brugt den med Mbappe og se hvad der er sket!
Hvis man kan få:
Hazard, Piatek/Jovic og Ziyech/ Mane/Sancho så er man rigtig godt stillet. Jeg er helt vild med Sancho/Ziyech på højre siden. Hazard/Vini på venstre, Asensio/Isco på midten og Benz/Piatek eller Jovic i angrebet. Så er vi farlige igen for alvor. Vi kan ikke leve med at spille Bale/Vazquez i angrebet. De bringer intet offensivt - specielt Vazquez er jo helt forfærdelig og har ALT for mange boldtab i den sidste halvdel af banen.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Benzema (Top)
Hazard (Kant)
Vinicius Jr (Kant)
Rodrygo
Asensio (Kant)
James
Isco
Mariano (Top)
Nogen det ved hvad Rodrygo’s bedste position er?
Så ser det muligvis okay ud.....
Carvajal Ramos Varane Alaba
..........Casemiro Pogba..........
Rodrygo/Ødegaard Hazard Vinicius
..............Benzema/Raul de Tomas