AS: Real Madrid vil ikke købe angriber

7 år 3 måneder siden #13 af Lukita
Det er jo en decideret falliterklæring hvis det passer, man har vel ambitioner om at vinde mesterskabet i næste sæson, men går ind til sæsonen med Benzema og Mariano som angrebsduo. En Benzema, der de seneste to sæsoner har scoret 22 ligamål (19 af dem mod hold fra den nederste halvdel) i 63 kampe, mens Mariano... Ja jeg ved sgu ikke engang hvordan han er endt tilbage i klubben. Det må kun guderne vide.

En forstærkning af angrebsposten alene ville stadig ikke gøre os til mesterskabskandidater, dertil er vi stadig for svagt besat på de andre offensive positioner. Men hvis vi udelukkende forstærker os med en eller to nye kantspillere og måske en central midtbanespiller, uden at gøre noget ved angrebspositionen, så kalder jeg allerede at vi hverken vinder mesterskabet eller Champions League i næste sæson. Så er vi tilbage til at håbe på at Barcelona nedprioriterer Copa del Rey, så vi har en chance i den turnering.

Jeg håber inderligt at AS tager fejl omkring det her, men jeg frygter at det kommer til at blive sådan.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum