Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: AS: Real Madrid vil ikke købe angriber

AS: Real Madrid vil ikke købe angriber 2 måneder 5 dage siden #13

• Lukita
  • Lukita's profilbillede
  • Guld bruger
Det er jo en decideret falliterklæring hvis det passer, man har vel ambitioner om at vinde mesterskabet i næste sæson, men går ind til sæsonen med Benzema og Mariano som angrebsduo. En Benzema, der de seneste to sæsoner har scoret 22 ligamål (19 af dem mod hold fra den nederste halvdel) i 63 kampe, mens Mariano... Ja jeg ved sgu ikke engang hvordan han er endt tilbage i klubben. Det må kun guderne vide.

En forstærkning af angrebsposten alene ville stadig ikke gøre os til mesterskabskandidater, dertil er vi stadig for svagt besat på de andre offensive positioner. Men hvis vi udelukkende forstærker os med en eller to nye kantspillere og måske en central midtbanespiller, uden at gøre noget ved angrebspositionen, så kalder jeg allerede at vi hverken vinder mesterskabet eller Champions League i næste sæson. Så er vi tilbage til at håbe på at Barcelona nedprioriterer Copa del Rey, så vi har en chance i den turnering.

Jeg håber inderligt at AS tager fejl omkring det her, men jeg frygter at det kommer til at blive sådan.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.