Frankfurt afslører Real Madrid-interesse i Jovic
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Luka Jovic er en af den angribere, som bliver meldt på vej til Real Madrid i øjeblikket.
At man er interesseret i den spanske hovedstad bliver bekræftet af Eintracht Frankfurts træner, Adi Hutter, som siger følgende:
- De bedste klubber i verden, Real Madrid, Barcelona, Bayern München og Manchester City har kastet lassoen ud efter ham. Og det er naturligt, at de vil forsøge at få fat i ham.
Luka Jovic er ejet af Benfica, men Frankfurt har en overkommelig frikøbsklausul på 6 millioner €, som man forventes at indfri, hvorefter man kan sælge ham dyrt til anden side.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Han virker godt nok tung i røven.
Rørende enig. Køb Joao Felix istedet.
Rebic ville faktisk være en fin breddespiller når Isco og James fordufter..
nono skrev:
asp3200 skrev: Han virker godt nok tung i røven.
Rørende enig. Køb Joao Felix istedet.
Jeg ser også meget gerne, at vi får sikret os Joao Felix her til sommer - han har helt sikkert potentialet til at blive en spiller på absolut topniveau!
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Jeg synes hverken han virker tung eller som en targetman type, som mange herinde ellers gør ham til. Jeg får derimod en ung Suarez vibe, når jeg ser ham spille. God teknik, dygtig med begge ben, holder godt på bolden, fin fart og står også for de mere ekstraordinære/akrobatiske mål.
Youtube-klip skal man altid tage med et gran salt.. Han er lige blevet pillet ud efter 60 min. Joao felix tegner sig derimod for 3 mål og 1 assist.