Real Madrid vil hente første nye angriber i 10 år

4 måneder 1 uge siden #1 af Nicklas

I ligaen har Real Madrid blot scoret 55 mål, hvilket, selvom det er næstflest af alle, stadig er milevidt fra Barcelonas 81. Der er blevet udtrykt tilfredshed med Karim Benzema, som personligt har haft en god sæson, faktisk så god, at AS mener at vide, at klubben ikke vil investere i en ny angriber til sommer. Det er Marca dog ikke enige i, og ifølge dem går Real Madrid ind i det forestående transfervindue med intentioner om at hente en 9’er til klubben.

Hvis det sker, bliver det første gang i 10 år, at Real Madrid henter en ny angriber permanent til klubben. Sidst det skete var i 2009, hvor Benzema blev købt i Lyon. Siden da har man bl.a. hentet Emmanuel Adebayor og Javier Hernandez til klubben på lejeaftaler, og Álvaro Morata og Mariano Diaz er blevet købt, men dette som følge af tilbagekøbsklausuler.

Klubben tror på de nuværende spillere i form af Benzema, Vinicius Junior, Marco Asensio og Rodrygo Goes, som ankommer til sommer, mens Eden Hazard forventes at komme og bringe endnu en dimension til Madrids offensiv. Muligheden for at købe Luka Jovic i Eintracht Frankfurt synes at blive større og større pga. klubbernes gode forhold. De har for nyligt, i 2016 og 2018, handlet Omar Mascarell klubberne imellem.

Jovic står i øjeblikket noteret for 25 mål og syv assists i 39 kampe for tyskerne i denne sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #2 af El Siete
Interessant at Jovic' far er ude i Bild og sige han ikke er interesseret i Barcelona og kun tænker på Frankfurt. Forhåbentlig har Real Madrids møde med hans agent givet pote og det gode forhold gør det nemmere at hente ham. Det virker til han selvfølgelig vil have fastere spilletid og tror ikke vi får held med at hente ham, hvis han får samme vilkår som Mariano og står langt bag i køen og slet ikke spiller.

Med Frankfurts nuværende 4. plads, og udsigt til mere europæiske fodbold næste sæson, kunne det måske give mening at sende nogle spillere på lejeophold som en del af handlen - Valverde, Brahim Diaz, osv.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 måneder 1 uge siden #3 af mohbar

El Siete skrev: Interessant at Jovic' far er ude i Bild og sige han ikke er interesseret i Barcelona og kun tænker på Frankfurt. Forhåbentlig har Real Madrids møde med hans agent givet pote og det gode forhold gør det nemmere at hente ham. Det virker til han selvfølgelig vil have fastere spilletid og tror ikke vi får held med at hente ham, hvis han får samme vilkår som Mariano og står langt bag i køen og slet ikke spiller.

Med Frankfurts nuværende 4. plads, og udsigt til mere europæiske fodbold næste sæson, kunne det måske give mening at sende nogle spillere på lejeophold som en del af handlen - Valverde, Brahim Diaz, osv.

Vi bør forsøge at signe Joao Felix.. Han kan spille 9 ´er og for ham er det kun en vej --OP
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

4 måneder 1 uge siden #4 af El Siete

mohbar skrev:

El Siete skrev: Interessant at Jovic' far er ude i Bild og sige han ikke er interesseret i Barcelona og kun tænker på Frankfurt. Forhåbentlig har Real Madrids møde med hans agent givet pote og det gode forhold gør det nemmere at hente ham. Det virker til han selvfølgelig vil have fastere spilletid og tror ikke vi får held med at hente ham, hvis han får samme vilkår som Mariano og står langt bag i køen og slet ikke spiller.

Vi bør forsøge at signe Joao Felix.. Han kan spille 9 ´er og for ham er det kun en vej --OP

Ham er jeg også mere på faktisk - fantastisk talent. Så vidt jeg kan se kan han også bruges til højre, hvilket også er et sted truppen mangler forbedring.
120M er dog et voldsomt beløb.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

4 måneder 1 uge siden #5 af Dios

El Siete skrev:

mohbar skrev:

Ham er jeg også mere på faktisk - fantastisk talent. Så vidt jeg kan se kan han også bruges til højre, hvilket også er et sted truppen mangler forbedring.

Jeg giver gerne €30 mere for en angriber som kan spille fodbold udenfor feltet. Joao Felix er et vanvittigt talent, som simpelthen bare skal hentes.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 måneder 1 uge siden #6 af El Siete

Dios skrev:

El Siete skrev:

mohbar skrev:

Jeg giver gerne €30 mere for en angriber som kan spille fodbold udenfor feltet. Joao Felix er et vanvittigt talent, som simpelthen bare skal hentes.

Enig, men han er stadig netop det, et talent, og dem har vi mange andre af. Jeg ville så smide yderligere 100M i den pulje og hente det (næsten) færdige produkt i en Mbappe.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

4 måneder 1 uge siden #7 af Fondo_Sur
@ElSiete

Mbappé kan nok ikke hentes til sommer og da slet ikke for “sølle” 220 mio €.

Felix, Moise Kean, Jovic er alle realistiske emner. It’s different times guys. Derfor kan man stadigt få verdens bedste hold igen. Det kræver bare meget smartere løsninger.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

4 måneder 1 uge siden #8 af mortenj
Hvis man rent faktisk er interesseret i enten Jovic eller Felix, så vil jeg simpelthen ikke kunne bære, hvis man formår at fucke det op og misse dem begge. Minimum en af de to skal hentes. Med den transferaktivitet – eller mangel på samme – vi har vist på det seneste, kan jeg bare ikke undgå at være skeptisk. Håber dog på det bedste.
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved mortenj.

4 måneder 1 uge siden #9 af El Siete

Fondo_Sur skrev: @ElSiete

Mbappé kan nok ikke hentes til sommer og da slet ikke for “sølle” 220 mio €.

Felix, Moise Kean, Jovic er alle realistiske emner. It’s different times guys. Derfor kan man stadigt få verdens bedste hold igen. Det kræver bare meget smartere løsninger.

Nej nej, ikke nu, men i 2020 og specielt 2021 burde det være muligt til den pris og mindre.
Men kan læse rygtet om at Joao Felix muligvis koster noget mindre end de 120M i hans frikøbsklausul og så skal han da selvfølgelig hentes.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden

4 måneder 1 uge siden #10 af Papi

Dios skrev:

El Siete skrev:

mohbar skrev:

Nu følger jeg ikke Frankfurt særligt tæt, og jeg har ikke set Jovic spille ret mange kampe, men ud fra hvad jeg har læst, bliver han beskrevet som en spiller, der kan bruge begge fødder samt hovedet til at score mål, at han er en fremragende dribler, og at han tilmed også har kvaliteterne til at trække tilbage i banen og deltage i spilopbygningen (i en artikel på bleacher report beskrives det bl.a., at han ofte bytter plads med Rebic, holdets 10'er, hvilket da peger i retning af, at han også har playmaker kvaliteter). I samme artikel beskrives det, at han spiller ved siden af Haller, der er en mere klassisk targetman. Alt i alt har jeg faktisk ikke rigtigt umiddelbart stødt på andre end dig, der påstår, at han er en outdated boksspiller, der vil være et fremmedlegeme på Real Madrids hold pga manglende kvaliteter i det opbyggende spil. Hvad er det egentlig din holdning til Jovic er baseret på?

Nu er han selvfølgelig pt en af fodboldens mest hypede spillere, så jeg er klar over, at man skal tage de artikler med et gran salt. Jeg har bare svært ved at forestille mig, at han skulle være så dårlig til at deltage i spillet, som du antyder, når selv et hold som Barcelona rygtes at være interesseret.

4 måneder 6 dage siden #11 af Dios
@Papi.

Jeg har efterhånden set en helt delt kampe med både Joao Felix og Jovic, og senest det direkte møde imellem dem. Jeg vil vurdere Jovic som en bedre spiller udenfor boksen end Icardi, men på ingen måder i nærheden af Joao Felix eller Benzema for den sags skyld. Det er nok nærmere sidstnævnte jeg sammenligner op imod, da jeg klart er fortaler for typer som ham. Nogle vil jo sikkert også mene, at Icardi er en udmærket spiller udenfor boksen, og sådan ser vi jo fodbold så forskelligt.

Nu er det bare min personlige holdning til hvad jeg ville vælge, men at sige Jovic er alt det du har læst dig frem til vil være noget af en overdrivelse.

@El Siete.

Mbappé spiller bare ikke godt på andre pladser end på højrekanten, så derfor vil det være mere naturligt og købe Joao Felix, som en backup til Benzema. Drømmetrioen for mig til næste sæson er stadig Hazard, Benzema og Mbappé :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.