Khedira nyder stor anseelse i Real Madrid

13 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Det publikumsvenlige tyske kraftværk, Sami Khedira, har efterhånden fundet sig godt til rette i Madrid by, hvilket kan ses på banen, hvor tyskeren med vedvarende sublim formkurve er blevet en uundværlig brik i Mourinhos taktiske oplæg. Mourinho selv, har også kun rosende ord tilovers for sin utrættelige midtbanespiller:

- Sami laver fantastiske ting på banen og han mestrer sin position perfekt. Han skal blive her (red. Real Madrid) i mange år; hvorfor skulle en intelligent spiller som ham forlade Madrid?, spørger Mourinho retorisk.

Khedira spiller en udskældt position i Real Madrid. Han har ikke ladet sig kue, men iført sig arbejdshandskerne og vundet stor anseelse i og omkring Real Madrid. Fansene elsker ham, og stjernen over dem alle, Ronaldo, har også ros at smide i Khediras retning:

- Sami er vigtig for Real Madrid, siger Ronaldo, som endvidere roser tyskerens personlighed på og uden for banen.

Sami Khedira selv, er lidt mere afdæmpet omkring roserne og kalder sig selv for "verdens heldigste person":

- Mit liv i Real Madrid er perfekt. Jeg føler mig hjemme i Spanien og det eneste jeg kan sige er, at jeg er den heldigste person i verden, da jeg har fået muligheden i denne klub, slutter Khedira.

Khedira er en ydmyg spiller med et stort potentiale. Ind til videre har han repræsenteret Real Madrid 73 gange og kvitteret med fire mål. Mon ikke der er mange flere kampe, trofæer og hæder i vente til den alle stedsværende tysker - han har i hvert fald indstillingen til at lave en stor karriere i Real Madrid.  

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #2 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Khedira nyder stor anseelse i Real Madrid
Glimrende debut, Daniel!

Khedira er for mig en af de allerførste på holdkortet, og sådan må det gerne blive ved i mange år.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Rubæk.

13 år 4 måneder siden #3 af Daniel

Rubæk skrev: Glimrende debut, Daniel!

Khedira er for mig en af de allerførste på holdkortet, og sådan må det gerne blive ved i mange år.

Jo tak, Rubæk :)

Det er egentlig imponerende, at majoriteten mener, at Khedira er den "allerførste på holdkortet" og en "uundværlig skikkelse", som jeg selv fremlægger det. Alligevel er han undervurderet - det er tankevækkende. Vi har altså at gøre med en helt unik spiller og verdens (måske) bedste på sin position.

Alt i alt fortjener Khedira bare mere spalteplads i medierne! Han er beviset på, at man med ydmyghed og hårdt arbejde kan komme langt i tilværelsen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, Dios

13 år 4 måneder siden #4 af Siempre Madrid
Det har været min holdning længe, at Khedira er en af de mest undervurderede spillere i truppen.

Fantastisk løbepensum og god både offensivt og defensivt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 4 måneder siden #5 af Pena1992
En lille smule mere målfarlig, men ellers har han fået mig til at glemme alt om Danielle de Rossi.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #6 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Khedira nyder stor anseelse i Real Madrid
Slet ingen dum ting at fokusere på, nej. Jeg mangler bare en kilde, så man kan se, til hvem Khedira, Mourinho og Cristiano har udtalt de her ting. Det er jo ikke, fordi man betvivler ægtheden af udsagnene, men det er vel journalistisk kutyme at sige, hvor man har snuppet den slags fra. I øvrigt er jeg som de fleste andre også stor tilhænger af Sami Khedira. :)

13 år 4 måneder siden #7 af Daniel

Orange You Glad skrev: Slet ingen dum ting at fokusere på, nej. Jeg mangler bare en kilde, så man kan se, til hvem Khedira, Mourinho og Cristiano har udtalt de her ting. Det er jo ikke, fordi man betvivler ægtheden af udsagnene, men det er vel journalistisk kutyme at sige, hvor man har snuppet den slags fra. I øvrigt er jeg som de fleste andre også stor tilhænger af Sami Khedira. :)

Marca.com - burde også have stået i bunden af artiklen.

13 år 4 måneder siden #8 af Realmadrid94
Bare Perez ikke laver en Makelele. Nej hvor ville jeg tude.
God start Daniel. Tillykke med det :-)

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #9 af Storken
Besvaret af Storken på emne Khedira nyder stor anseelse i Real Madrid
Khedira er en person lige efter min smag - 'The Strong Silent Type'. Der er alt for mange prinsesser i moderne fodbold.

13 år 4 måneder siden #10 af Dios
Det eneste han egentlig mangler, er hans spil med bolden. Han kan til tider stadig virke meget klodset og stor. Men stor ros til Mourinho, for endelig og give ham den frihed på banen, som han har på det tyske landshold, og ikke havde i Real Madrid til og starte med.

Og fantastisk, at Khedira endelig fik sin helt egen artikkel :). Så stor ros til dig Daniel :).

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

13 år 4 måneder siden #11 af Daniel

Realmadrid94 skrev: Bare Perez ikke laver en Makelele. Nej hvor ville jeg tude.
God start Daniel. Tillykke med det :-)

Han må da efterhånden have lært af en af fortidens største fejl, men han har overrasket før ;) !

13 år 4 måneder siden #12 af Raul-rik
Helt sikkert en af mine favoritspillere - han mangler dog at slutte mange af sine dybe løb af med at score.

Mindes engang, hvor vi var mange, der mente, at en 2 mands midtbane med Khedira og Alonso ikke fungerer, da de låser for hinandens styrker. Jaa den snak er vel faldet lidt ned - omend kampe, som vi så mod Utd viste, at makkerparret sagtens kan få brug for en Modric til at flytte bolden hurtigere og udnytte boldbesiddelsen.

Leveret af Kunena Forum