Bedømmelse af truppen mod Leganés
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (12 brugere)
Hele holdet 2.1
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes skrev: Endnu en fuldstændig ligegyldig og tinge indsats offensivt. Ingen af vores kanter truer modstanderen. Det hjælper heller ikke at Marcelo og Carvajal begge er så evig elendige. Næste weekend med Carvajal på bænken tak. Vi burde virkelig hente en bedre venstre back.
Jeg tror desværre ikke, at Zidane vil sælge Marcelo. Han har tydeligvis ikke fattet, at manden er langt fra fordums styrke og nok aldrig genfinder formen.
Bismo skrev:
Kiwes skrev: Endnu en fuldstændig ligegyldig og tinge indsats offensivt. Ingen af vores kanter truer modstanderen. Det hjælper heller ikke at Marcelo og Carvajal begge er så evig elendige. Næste weekend med Carvajal på bænken tak. Vi burde virkelig hente en bedre venstre back.
Jeg tror desværre ikke, at Zidane vil sælge Marcelo. Han har tydeligvis ikke fattet, at manden er langt fra fordums styrke og nok aldrig genfinder formen.
Jeg begynder allerede at få lidt nervøse træk over Zidane’s måde at sætte holdet og hans manglende evne til at motivere spillerne! Vi spiller helt hjernedødt dårlig fodbold, som er 100% idéforladt - hvilket er noget Zidane har ansvaret for! Samtidig er der ikke en klart defineret spillestil, og løb uden bold samt genpres er en by i Rusland - spillerne bør fanme grimme sig over deres præstationer i hele denne sæson!
Jeg er ved at rive håret ud af hovedet på mig selv, når Zidane vælger Marcelo, Casemiro og Bale igen og igen, når vi har Reguilón, Brahim, Llorente og Ceballos siddende på bænken, som alle er niveauer over i øjeblikket!
Jeg glæder mig uendelig meget til vinduet åbner, HVIS Zidane altså formår at sælge og købe de rigtige spillere (det har vi virkelig brug for nu!)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Men ser det stadigvæk sådan her ud til september, efter et transfervindue og nogle kampe inde i sæsonen, så vil jeg da også igen begynde at lede efter høtyven ude i skuret.
DC19
Jeg krydser fingre for en perfekt preseason og en fed spillestil fra august og frem :-)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”