Bedømmelse af truppen mod Leganés

7 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (12 brugere)

2.8 Keylor Navas
1.7 Carvajal
1.7 Marcelo
2.3 Nacho
2.6 Varane
1.8 Asensio
1.9 Casemiro
2.7 Federico Valverde
1.6 Isco
2.5 Modrić
1.2 Bale
2.9 Benzema
1.3 Lucas Vázquez
1.8 Zinedine Zidane
Hele holdet 2.1
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #2 af Kiwes
Endnu en fuldstændig ligegyldig og ringe indsats offensivt. Ingen af vores kanter truer modstanderen. Det hjælper heller ikke at Marcelo og Carvajal begge er så evig elendige. Næste weekend med Carvajal på bænken tak. Vi burde virkelig hente en bedre venstre back.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Kiwes.

7 år 3 måneder siden #3 af Bismo

Kiwes skrev: Endnu en fuldstændig ligegyldig og tinge indsats offensivt. Ingen af vores kanter truer modstanderen. Det hjælper heller ikke at Marcelo og Carvajal begge er så evig elendige. Næste weekend med Carvajal på bænken tak. Vi burde virkelig hente en bedre venstre back.

Jeg tror desværre ikke, at Zidane vil sælge Marcelo. Han har tydeligvis ikke fattet, at manden er langt fra fordums styrke og nok aldrig genfinder formen.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Bismo.

7 år 3 måneder siden #4 af Salix7

Bismo skrev:

Kiwes skrev: Endnu en fuldstændig ligegyldig og tinge indsats offensivt. Ingen af vores kanter truer modstanderen. Det hjælper heller ikke at Marcelo og Carvajal begge er så evig elendige. Næste weekend med Carvajal på bænken tak. Vi burde virkelig hente en bedre venstre back.

Jeg tror desværre ikke, at Zidane vil sælge Marcelo. Han har tydeligvis ikke fattet, at manden er langt fra fordums styrke og nok aldrig genfinder formen.

Jeg begynder allerede at få lidt nervøse træk over Zidane’s måde at sætte holdet og hans manglende evne til at motivere spillerne! Vi spiller helt hjernedødt dårlig fodbold, som er 100% idéforladt - hvilket er noget Zidane har ansvaret for! Samtidig er der ikke en klart defineret spillestil, og løb uden bold samt genpres er en by i Rusland - spillerne bør fanme grimme sig over deres præstationer i hele denne sæson!
Jeg er ved at rive håret ud af hovedet på mig selv, når Zidane vælger Marcelo, Casemiro og Bale igen og igen, når vi har Reguilón, Brahim, Llorente og Ceballos siddende på bænken, som alle er niveauer over i øjeblikket!
Jeg glæder mig uendelig meget til vinduet åbner, HVIS Zidane altså formår at sælge og købe de rigtige spillere (det har vi virkelig brug for nu!)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

7 år 3 måneder siden #5 af -#7-
Jeg synes sgu det er lidt svært at bedømme spillerne og Zidane i den her periode. De har intet at spille for, og det er helt tydeligt at alle, inklusiv ZIdane, bare kører på autopilot frem mod sommeren. Vanvittigt frustrerende som fan, men et eller andet sted også ret forståeligt. Så kan vi snakke om at de selvfølgelig skal spille bedre med den løn de trods alt stadigvæk hiver ind, men det er simpelthen kørt helt af sporet mentalt.

Men ser det stadigvæk sådan her ud til september, efter et transfervindue og nogle kampe inde i sæsonen, så vil jeg da også igen begynde at lede efter høtyven ude i skuret.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

7 år 3 måneder siden #6 af doven
Hvad forventer folk egentligt af Bale, når han bliver skiftet ind på et hold, der har spillet fuldstændig idéforladt og ligegyldigt i 81 minutter? Skal han ind og opildne sine medspillere, der virker totalt ligeglade med resultatet, til at gå efter et vindende mål, eller skal han måske selv ind og afgøre kampen? Ja, han har haft en elendig sæson selv ud fra sin egen standarder, men jeg synes ikke man kan forlange at han skal ind og ændre kampen på sølle 10 minutter, når han kommer ind på et hold hvor ingen andre har gidet at forsøge.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

7 år 3 måneder siden #7 af nono
Synes ikke at man kan fortænke Zidane i at forsøge at få Marcelo tilbage på sporet - vi taler om den måske bedste venstreback i historien. Synes dog også at det er beskæmmende at fantastiske Ceballos stadig får lov til at rådne på bænken - overhalet af Valverde. Når Isco spiller som han gjorde i går er det en kæmpe gåde at han ikke får chancen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, El Siete

7 år 3 måneder siden #8 af Salix7
Jeg er helt enig med jer alle - det er naturligvis forståeligt, at vi ikke spiller "samba-bold", når vi intet har at spille for. Jeg forstår også godt, at Zidane gerne vil forsøge at spille nogle af vores stamspillere tilbage i form. Men det giver ikke mening for mig, hvorfor han ikke får prøvet flere af vores "måske" spillere af, så han nemmere vil kunne vurdere, hvem af dem han vil satse på til den/de kommende sæson(er).

Jeg krydser fingre for en perfekt preseason og en fed spillestil fra august og frem :-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

7 år 3 måneder siden #9 af Taxii89
Mon ikke nogle af spillerne som fx Bale bliver spillet en del, fordi de holder ham varm til et sommersalg :) Denne sæson er sgu tabt alligevel, så kan vi ligeså godt hive 100 millioner ekstra hist og her ved at spille nogle bestemte spillere lidt mere. Jeg vurderer først Zidane fra næste sæson, det er umuligt at vide hvad der foregår bag kulissen i øjeblikket
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Leveret af Kunena Forum