Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Liverpool: Vinícius for Mané

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 1 uge siden #1

Real logo 241118

Real Madrid har på rygtebasis været meldt interesseret i Sadio Mané, men i Beatles-byen er man ikke voldsomt interesserede i et salg.

Ifølge spansk presse har Liverpool dog accepteret en forhandling, hvis man til gengæld får Vinícius Junior med i handlen og det har Real Madrid med det samme afvist, idet man ikke ønsker at afhænde brasilianeren, som man har store forhåbninger til.

Det er ikke første gang, at Liverpool viser interesse for Real Madrid-spillere, idet man også har fulgt Marco Asensio.

The administrator has disabled public write access.

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 1 uge siden #2

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg er klar til at bytte de to. Hvor mange dollars skal de have oveni?

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 1 uge siden #3

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
BBB skrev:
Jeg er klar til at bytte de to. Hvor mange dollars skal de have oveni?

Ikke flere påskebryg til dig ;)
Følgende bruger(e) har sagt tak: andreashn, elle44

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 1 uge siden #4

• fiatten
  • fiatten's profilbillede
  • Ekspert bruger
Jeg ser Vinicius være dér hvor Mané er i dag, spille- og niveaumæssigt om 3 år. Og der er langt mere at bygge på - på Vinicius.

Så nej tak!

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 1 uge siden #5

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
fiatten skrev:
Jeg ser Vinicius være dér hvor Mané er i dag, spille- og niveaumæssigt om 3 år. Og der er langt mere at bygge på - på Vinicius.

Så nej tak!

Det er stadig 3 år, hvor vi skal spille med en mand, som er dårligere end Mané.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Ramos4

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 1 uge siden #6

Send hellere Isco og Asensio til Liverpool. To spillere der formentlig aldrig bliver mere end breddespiller for Real Madrid.
Følgende bruger(e) har sagt tak: elle44

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 6 dage siden #7

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
fiatten skrev:

Så nej tak!

Mané kunne gode afslutte for tre år siden ;)
Følgende bruger(e) har sagt tak: BBB

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 5 dage siden #8

• Taxii89
  • Taxii89's profilbillede
  • Junior bruger
BBB skrev:
fiatten skrev:

Så nej tak!

Der er jo andre muligheder end enten at bytte ham med en spiller eller at spille med ham fast :-) Hvis Hazard er her fra sommer kan han få en lidt mindre central rolle på holdet og stadig udvikle sig en masse.

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 5 dage siden #9

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Taxii89 skrev:
BBB skrev:
fiatten skrev:

Så nej tak!

Der er jo andre muligheder end enten at bytte ham med en spiller eller at spille med ham fast :-) Hvis Hazard er her fra sommer kan han få en lidt mindre central rolle på holdet og stadig udvikle sig en masse.

Man udvikler sig ved at spille. Hvis han kun får 15 minutter per kamp, så kan vi ligeså godt sælge ham.

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 5 dage siden #10

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
BBB skrev:
Taxii89 skrev:
BBB skrev:
fiatten skrev:

Så nej tak!

Man udvikler sig ved at spille. Hvis han kun får 15 minutter per kamp, så kan vi ligeså godt sælge ham.

Der er vel intet, der tyder på, at det er Real Madrids hensigt? Vinicius Jr. skal nok få en fremtrædende rolle på holdet i næste sæson. Han har bevist sig.

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 5 dage siden #11

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Daniel skrev:
BBB skrev:
Taxii89 skrev:
BBB skrev:
fiatten skrev:

Så nej tak!

Der er vel intet, der tyder på, at det er Real Madrids hensigt? Vinicius Jr. skal nok få en fremtrædende rolle på holdet i næste sæson. Han har bevist sig.

Jeg påstår ikke andet. Jeg svarer blot på en hypotetisk situation, hvor han ikke er fast, men vi alligevel beholder ham.

Om han har bevist sig.. Jeg ved det ikke. Det tænkte vi også om Asensio efter sidste sæson.

Liverpool: Vinícius for Mané 1 måned 5 dage siden #12

Gør det. Mané er sindssyg god og på det niveau er Vini ikke før om et par år, (måske). Hvorfor afviste man???
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.