AS: Real Madrid nærmer sig Jovic

5 år 7 timer siden #1 af Nicklas

Real Madrid er tæt på det tredje indkøb frem mod næste sæson. Ifølge spanske AS er man nemlig langt i forhandlingerne om den serbiske angriber Luka Jovic. Eintracht Frankfurt valgte i forgårs at gøre brug af den købsoption, som de havde på Jovic, og dermed kan forhandlingerne om den ombejlede underskrift for alvor gå i gang.

Og Eintracht Frankfurt ser ud til at kunne tjene en masse penge - prisen menes at havne mellem €50 millioner og €60 millioner, mens tyskerne selv har givet under €10 millioner. 20% af salget går dog til Benfica.

Jovic’ ankomst, skulle det ske, vil samtidig betyde, at Raúl de Tomás med stor sandsynlighed ikke bliver en del af Real Madrids trup til næste sæson, mens Mariano Diaz forventes solgt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 timer siden #2 af mortenj
Fedt fedt fedt. Det har bare at være rigtigt!

Forhåbentlig tager han over for Benzema så hurtigt som muligt. Jeg ville foretrække, at det sker med det samme, og at Benzema bliver andetvalg, men med Zidane ved roret er det nok desværre utænkeligt, at han vil sætte Karim udenfor allerede fra starten af næste sæson.
Sidste redigering: 5 år 6 timer siden ved mortenj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 timer siden #3 af -#7-
Ender vi, som det tyder på, med at stå med Eder Militão, Rodrygo, Eden Hazard og Luka Jovic som nye spillere, inden der står 1. juli i kalenderen, så er vi saftsuseme også kommet rasende godt fra start på den kommende sæson synes jeg.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 timer siden #4 af nono

-#7- skrev: Ender vi, som det tyder på, med at stå med Eder Militão, Rodrygo, Eden Hazard og Luka Jovic som nye spillere, inden der står 1. juli i kalenderen, så er vi saftsuseme også kommet rasende godt fra start på den kommende sæson synes jeg.


Vi mangler lige Pogba og Joao Felix før jeg er fuldt tilfreds - og så en hulens masse afgange.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 timer siden #5 af -#7-

nono skrev:

-#7- skrev: Ender vi, som det tyder på, med at stå med Eder Militão, Rodrygo, Eden Hazard og Luka Jovic som nye spillere, inden der står 1. juli i kalenderen, så er vi saftsuseme også kommet rasende godt fra start på den kommende sæson synes jeg.


Vi mangler lige Pogba og Joao Felix før jeg er fuldt tilfreds - og så en hulens masse afgange.


Enig, men fire spillere på plads inden vinduet er åbnet er godt nok stærkt, såfremt det lykkedes.

Og ja, jeg vil da i hvert fald forkæle mig selv med et godt glas rom, den dag "comunicado oficial: Bale solgt" tikker ind.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 timer siden #6 af Numeredoce

-#7- skrev:

nono skrev:

-#7- skrev: Ender vi, som det tyder på, med at stå med Eder Militão, Rodrygo, Eden Hazard og Luka Jovic som nye spillere, inden der står 1. juli i kalenderen, så er vi saftsuseme også kommet rasende godt fra start på den kommende sæson synes jeg.


Vi mangler lige Pogba og Joao Felix før jeg er fuldt tilfreds - og så en hulens masse afgange.


Enig, men fire spillere på plads inden vinduet er åbnet er godt nok stærkt, såfremt det lykkedes.

Og ja, jeg vil da i hvert fald forkæle mig selv med et godt glas rom, den dag "comunicado oficial: Bale solgt" tikker ind.


Jeg vil virkelig gerne have Jovic, og jeg er ikke helt imod at beholde Benzema i en sæson mere, for at oplære Jovic til at være Real Madrids 9'er. Det er trods alt ikke Benzens skyld, at vi har været så dybt elendige.
Men helt ærligt? Hvis vi henter Hazard, Felix, Pogba, Eriksen, Rodrygo og Jovic, og samtidig gør Militao til vores eneste defensive forstærkning, ja så er jeg skuffet. There, I said it :-D

Lidt mere seriøst, for jet tror nu ikke vi henter alle ovenstående. Men selvom vi har været utroligt ufarlige offensivt, efter Ronalds afgang, så har vi også været dybt elendige defensivt. Vi har et af de (statistisk) dårligste forsvar, blandt top 4 holdene i de store ligaer. Det er svært at pege på én spiller, der er skyld i det, selvom Curtois har haft mærkværdige situationer, kan det jo heller ikke passe at de 5 defensive foran ham ikke kan forhindre mere end de gør. Hvis vi revolutionerer offensiven, og midtbanen, så bør vi også gøre noget ved defensiven, for den har ikke været stærk over længere perioder, siden Mourinho (!!!) havde tøjlerne.

Vi skal forsvare som hold, men ingen af vores forsvarsspillere har spillet op til niveau. Så hvis vi kun revolutionerer 2 ud af 3 kæder, så tror jeg ikke vi kommer helt tilbage på toppen. Van Dijk er nok svær at få fat på, selvom han ville være genial, men der må da være andre emner derude?

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 timer siden #7 af Evden

Numeredoce skrev:

-#7- skrev:

nono skrev:

-#7- skrev: Ender vi, som det tyder på, med at stå med Eder Militão, Rodrygo, Eden Hazard og Luka Jovic som nye spillere, inden der står 1. juli i kalenderen, så er vi saftsuseme også kommet rasende godt fra start på den kommende sæson synes jeg.


Vi mangler lige Pogba og Joao Felix før jeg er fuldt tilfreds - og så en hulens masse afgange.


Enig, men fire spillere på plads inden vinduet er åbnet er godt nok stærkt, såfremt det lykkedes.

Og ja, jeg vil da i hvert fald forkæle mig selv med et godt glas rom, den dag "comunicado oficial: Bale solgt" tikker ind.


Jeg vil virkelig gerne have Jovic, og jeg er ikke helt imod at beholde Benzema i en sæson mere, for at oplære Jovic til at være Real Madrids 9'er. Det er trods alt ikke Benzens skyld, at vi har været så dybt elendige.
Men helt ærligt? Hvis vi henter Hazard, Felix, Pogba, Eriksen, Rodrygo og Jovic, og samtidig gør Militao til vores eneste defensive forstærkning, ja så er jeg skuffet. There, I said it :-D

Lidt mere seriøst, for jet tror nu ikke vi henter alle ovenstående. Men selvom vi har været utroligt ufarlige offensivt, efter Ronalds afgang, så har vi også været dybt elendige defensivt. Vi har et af de (statistisk) dårligste forsvar, blandt top 4 holdene i de store ligaer. Det er svært at pege på én spiller, der er skyld i det, selvom Curtois har haft mærkværdige situationer, kan det jo heller ikke passe at de 5 defensive foran ham ikke kan forhindre mere end de gør. Hvis vi revolutionerer offensiven, og midtbanen, så bør vi også gøre noget ved defensiven, for den har ikke været stærk over længere perioder, siden Mourinho (!!!) havde tøjlerne.

Vi skal forsvare som hold, men ingen af vores forsvarsspillere har spillet op til niveau. Så hvis vi kun revolutionerer 2 ud af 3 kæder, så tror jeg ikke vi kommer helt tilbage på toppen. Van Dijk er nok svær at få fat på, selvom han ville være genial, men der må da være andre emner derude?


En de Ligt ville ikke gøre mig noget, men om det er muligt - eller om han allerede er blevet overtalt af Frenkie.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 timer siden #8 af zizou21
Gimenez ville vaere perfect. Har han ikke ogsaa Spansk pas ?

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum