- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Mbappé lukker transfersnakken: Jeg bliver i PSG, men kommer til at følge Real Madrid som fan
Mbappé lukker transfersnakken: Jeg bliver i PSG, men kommer til at følge Real Madrid som fan
Mbappé gevandt i går det franske mesterskab med PSG. Foto: Marca.com.
Kylian Mbappé har ingen planer om at forlade PSG, selvom der har været rygter ude om, at han kunne være i spil til et skifte til Real Madrid allerede i sommerens transfervindue.
PSG-angriberens store idol, Zinedine Zidane, har heller ikke kunne rokke ved Mbappés beslutning, men han vil i stedet følge Real Madrid som fan.
- Jeg bliver i PSG, da jeg fortsat ønsker at være en del af dette projekt, siger PSG-angriberen ifølge marca.com i et interview med Canal+ France.
- Det er godt for Real Madrid, at Zidane er tilbage, og jeg kommer til at se deres kampe som fan.
Mbappé har scoret vanvittige 30 mål i 27 kampe i Ligue 1 i indeværende sæson, ligesom han også har tegnet sig for ni assists i kampen om det franske mesterskab. Fordelt på hele sæsonen har han scoret 36 gange i 40 kampe og lavet 17 assists.
Den 20-årige franske verdensstjerne ville med andre ord have pyntet på Real Madrids holdkort i den kommende sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så står det forhåbentligt klart for alle, at fokus skal ligge andetsteds i forhold til hvilke spillere, vi skal hente denne sommer.
Jeg tror på to offensivspillere og en central midtbanespiller. Jeg ser ingen grund til at handle en ny venstreback, hvis Zidanes plan er at holde på Marcelo. Ham og Reguilón ville være en fin back-duo til den kommende sæson.
De to offensivspillere giver næsten sig selv: Jovic og Hazard. De er så godt som sikret. Jeg er mere i tvivl om den centrale midtbanespiller, men jeg tror, at man vil gå benhårdt efter Eriksen pga. danskeren kontraktforhold, hvorfor han kan erhverves relativt billigt i dagens marked.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Daniel skrev: De mere seriøse spanske journalister peger på én offensivspiller, to centrale midtbanespillere og en venstreback, foruden Rodrygo og Militão.
Jeg tror på to offensivspillere og en central midtbanespiller. Jeg ser ingen grund til at handle en ny venstreback, hvis Zidanes plan er at holde på Marcelo. Ham og Reguilón ville være en fin back-duo til den kommende sæson.
De to offensivspillere giver næsten sig selv: Jovic og Hazard. De er så godt som sikret. Jeg er mere i tvivl om den centrale midtbanespiller, men jeg tror, at man vil gå benhårdt efter Eriksen pga. danskeren kontraktforhold, hvorfor han kan erhverves relativt billigt i dagens marked.
Ud fra overstående er det reelt set kun Hazard der vil styrke vores startellever? Jovic har præsteret i én sæson, ligesom Joao Felix har, men Felix er både yngre og har et større potentiale. Eriksen er god men tvivler på at han kan slå en Kroos eller Modric i topform af holdet. Han har set virkelig træt ud de seneste kampe mod City. Desuden er 70-90 mio euro med et år tilbage af sin kontrakt alt alt for mange penge. Vi har desuden Ødegaard som kommer tilbage til sommer. Llorente sælges sandsynligvis til Sevilla hvorfor man skal have en erstatning klar. Frygter at Zidane satser på Valverde i stedet for at købe en spiller som Kante. Frygter også at Zidane stadig tror på aldrende Marcelo. Med Hernandez ankomst er det muligvis lidt lettere at købe Alaba?
Ramos fylder 34 år næste sæson. Ajax' træner har udtalt at 19-årige De Ligt sælges til sommer. Med den pris der nævnes i medierne skal vi altså forsøge at hente ham!
Ønsketænkning: Hazard, Felix, De Bruyne, Kante, Alaba og Di Ligt.
Ja, overstående spillere vil koste kassen! Men vi skal forsøge et eller andet for at undgå endnu en sæson hvor Barcelona er os fuldstændig overlegen. Mange benytter vores 5 CHL titler som argument for, at vi har været bedre end Barcelona de seneste år. Men faktum er desværre, at Barcelona er godt på vej mod deres trejde TREBLE siden 2009! I samme periode har de vundet la liga 7 gange på 10 år. I sæsonen 13/14 og 16/17 (hvor hhv. Atl. Madrid og Real Madrid vandt ligaen) havde Barcelona mulighed for at vinde La Liga helt ind til den sidste spillerunde (mao. ekstrem tæt på 9 la liga titler på 10 år!!!).
Meget vil heldigvis ændre sig når Messi i den snarlig fremtid stiller støvlerne på hylden.