El Confidencial: Marcos Llorente tæt på Sevilla

7 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Marcos Llorente er en af de spillere, som kan være på vej væk fra Real Madrid i løbet af sommeren og ifølge El Confidencial kan Sevilla være en kommende arbejdsgiver.

Faktisk mener man på El Confidencial, at en handel stort set er på plads og at Marcos Llorente bliver en af andalusernes første forstærkninger frem mod den kommende sæson og den spanske midtbanespiller skal have ladet sig lokke af en god løn, samt muligheden for at spille i Europa.

Zinedine Zidane udtalte for nylig, at en spiller som Marcos Llorente fortjener og har brug for mere regelmæssig spilletid, hvilket i spansk presse blev betragtet som et hint om at finde en ny klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #2 af Doc.juego
Det betyder nok at Zidane satser på Valverde, hvilket jeg ikke forstår.
Llorente er dygtig, men har kun fået en chance under Solari. Valverde bringer intet imo, kan slet ikke se ideen i ham i Real Madrid, intet ondt om ham, han er bare ikke god nok. Kan ikke se hvad hans spidskompetence er.

Ifølge whoscored laver han fx færre tacklinger, clearinger, key pass og dribbles end fx ceballos... Og ceballos er jo ikke ligefrem et defensivt bolværk, men alligevel bidrager han med mindre defensivt IMO.

Han er ikke en god pasningsspiller, han er average, han er ikke en dribler, han er ikke kreativ..
Forstår ikke at han får så meget spilletid når vi har bedre og mere interessante spillere i hhv. Ceballos offensivt og Llorente defensivt.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, SeQueda

7 år 3 måneder siden #3 af slb1995
Det ville være en kæmpe fadæse at skille sig af med Marcos Llorente, der i denne sæson har været et af få lyspunkter.

Men så bliver det vel bare endnu en sæson med middelmådige Casemiro på den defensive midtbane, hvilket for mig vidner om, at Zidane er hunderæd for at sætte sine yndlinge af, selvom der er bedre alternativer i truppen.

Jeg er også enig med Doc.juego ang. Fede Valverde. Jeg ser heller ikke det store lys i ham, og han er ganske anonym.

7 år 3 måneder siden #4 af SeQueda
Arghh men det er helt gak. Llorente har virkelig været god på den defensive midt, hvor han i modsætning til Casemiro kender sin opgave. Fede er i mine øjne en ganske ordinær spiller, og jeg har aldrig forstået, at han er på holdet.

Men at sælge Llorente er dog endnu mere uforståeligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4

7 år 3 måneder siden #5 af Ramos4

SeQueda skrev: Arghh men det er helt gak. Llorente har virkelig været god på den defensive midt, hvor han i modsætning til Casemiro kender sin opgave. Fede er i mine øjne en ganske ordinær spiller, og jeg har aldrig forstået, at han er på holdet.

Men at sælge Llorente er dog endnu mere uforståeligt.

Casemiro's plads er urokkelig under Zidane. Samtidig vil han genrejse Marcelo og Isco. Det bliver skide godt ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Ramos4.

Leveret af Kunena Forum