BILD: Zidane vil have Jadon Sancho

7 år 3 måneder siden #1 af Nicklas

Ifølge tyske Bild har Zinedine Zidane nu kastet sin kærlighed på endnu en offensivspiller, nemlig Borussia Dortmunds engelske kæmpetalent, 19-årige Jadon Sancho. Sancho har haft en stor gennembrudssæson, hvor det er blevet til imponerende 12 mål og 18 assists i 39 kampe for Bundesligaens nummer to.

Real Madrid var allerede tæt på at skrive kontrakt med Sancho tilbage i 2017, men dengang valgte han Borussia Dortmund, da der ikke var udsigt til spilletid i Manchester City. Real Madrid er dog ikke de eneste, der er interesserede i Sancho - også FC Barcelona og Manchester United skulle have udset sig englænderen, som ifølge Transfermarkt har en markedsværdi på €80 millioner, hvilket gør ham til den mest værdifulde spiller født i 2000, foran Vinicius Junior, der har en værdi på €70 millioner.

Jadon Sancho gør sig, i modsætning til Vinicius Junior og Rodrygo (og Eden Hazard), mest på højrekanten i Dortmund, hvor han har spillet 29 af sine 39 kampe. Fra højresiden er det blevet til 11 mål og 15 assists, mens det kun er blevet til et enkelt mål og fem assists fra venstre side.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #2 af BBB
Det er stadig et par år for tidligt for ham. De havde et flot efterår, hvor de overpræsterede, men det jeg har set og hørt siden er skuffende.

7 år 3 måneder siden #3 af Fondo_Sur
Der mangler en højre kant på holdet. Det giver meget mening at hente ham ind.

7 år 3 måneder siden #4 af Bismo

BBB skrev: Det er stadig et par år for tidligt for ham. De havde et flot efterår, hvor de overpræsterede, men det jeg har set og hørt siden er skuffende.

Det er stadig et kæmpe kvalitetsløft ifht Lucas Vasquez.

7 år 3 måneder siden #5 af Hansen
Han giver meget mening men bliver sikkert også utrolig dyr. Vil ikke overraske mig, hvis Dortmund spurgte mere end hvad Barca købte Dembele for. Jeg vil mene at han er en meget større talent end Dembele var. Oven i købet er han ikke et problem barn, som Dembele er. Giver bestemt mening, men kommer til at koste 150m+

7 år 3 måneder siden #6 af BBB

Bismo skrev:

BBB skrev: Det er stadig et par år for tidligt for ham. De havde et flot efterår, hvor de overpræsterede, men det jeg har set og hørt siden er skuffende.

Det er stadig et kæmpe kvalitetsløft ifht Lucas Vasquez.

Han er for ung og ustabil til den pris. Så kan det være nok så meget et kvalitetsløft på hans gode dage, hvis han har ligeså mange dårlige dage, hvor han er helt usynlig. I den tid der går til han er værd at have med i alle kæmpe, kan der komme den næste superstjerne, og så har vi alt for dyr højre fløj, som gør at vi ikke rykker på den næste.

7 år 3 måneder siden #7 af Vinícius

Hansen skrev: Jeg vil mene at han er en meget større talent end Dembele var.

Er han nu også det? Jeg indrømmer, at jeg ikke ser meget tysk fodbold, og en sammenligning af de to har jeg haft svær ved at finde, men jeg synes nu alligevel at have hørt mere om Dembele, dengang han blev solgt, end jeg har hørt om Jadon Sancho på nuværende tidspunkt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 3 måneder siden #8 af Hansen

Kratmus skrev:

Er han nu også det? Jeg indrømmer, at jeg ikke ser meget tysk fodbold, og en sammenligning af de to har jeg haft svær ved at finde, men jeg synes nu alligevel at have hørt mere om Dembele, dengang han blev solgt, end jeg har hørt om Jadon Sancho på nuværende tidspunkt.

Ja - Sancho er bedre end Dembele var i Dortmund! Hvordan ved jeg det? Jeg har set rigtig mange kampe af Dortmun, på grund af Delaney, Jacob Bruun, Achraf og selvfølgelig Reus (en af min ynglings - spiller): Kendte til Sancho før sæsonen, men må indrøm, at han har gjort det meget bedre end jeg havde forventet! Først og fremmest, så er Sancho blot 19 (fyldte 19 marts 25). Derudover, så viser talene også bare at Sancho er endnu vildere end folk tror:
  • I 39 kampe har Sancho 12 mål og 18 assist, Dembele havde i 49 kampe 10 mål og 21 assist.
  • Sancho har været involveret i næsten 40% af målene, Dembele var involveret i 26%
  • Sancho har gjort det mens han har været 1 år yngre end Dembele gjorde det i hans sæson
  • Sancho har været MOTM i 6 ud af 23 ( 7 af dem som indskifter) for Dortmund
  • Sancho har 85% successrate med sine afleveringer
Så ja, af de grunde mener jeg, at Sancho bliver dyrere end Dembele var. Her
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Hansen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

7 år 3 måneder siden #9 af Vinícius

Hansen skrev:

Kratmus skrev:

Ja - Sancho er bedre end Dembele var i Dortmund! Hvordan ved jeg det? Jeg har set rigtig mange kampe af Dortmun, på grund af Delaney, Jacob Bruun, Achraf og selvfølgelig Reus (en af min ynglings - spiller): Kendte til Sancho før sæsonen, men må indrøm, at han har gjort det meget bedre end jeg havde forventet! Først og fremmest, så er Sancho blot 19 (fyldte 19 marts 25). Derudover, så viser talene også bare at Sancho er endnu vildere end folk tror:
  • I 38 kampe har Sancho 11 mål og 18 assist, Dembele havde i 49 kampe 10 mål og 21 assist.
  • Sancho har været involveret i næsten 40% af målene, Dembele var involveret i 26%
  • Sancho har gjort det mens han har været 1 år yngre end Dembele gjorde det i hans sæson

Tak for opdateringen! Når man kigger på statistikken lyder det rigtig godt! :) Dog er der jo lige det med, at englændere ikke altid præsterer så godt i Spanien :) Hvordan er han som spillertype?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 3 måneder siden #10 af Hansen

Kratmus skrev:

Hansen skrev:

Kratmus skrev:

• I 38 kampe har Sancho 11 mål og 18 assist, Dembele havde i 49 kampe 10 mål og 21 assist.

Tak for opdateringen! Når man kigger på statistikken lyder det rigtig godt! :) Dog er der jo lige det med, at englændere ikke altid præsterer så godt i Spanien :) Hvordan er han som spillertype?

Nu kastet jeg ekstra stats så du kan følge med hans rolle som spiller. Han er driblestærkt, utrolig hurtig og så er han direkte! Når han får bolden, så ved han kun en vej og det er fremad. Nu ved jeg godt at jeg roser ham enormt meget, men knægten er 19 år! Når man taler om Dembele, Vini og Mbappe (han er godt nok et par niveau over), så glemmer man ret tit Sancho. Her er et overblik over hans stats:

imgur.com/a/dmpsURh

i.redd.it/l55kf6c2ats21.png

Leveret af Kunena Forum