Optakt: Getafe-Real Madrid

4 år 11 måneder siden #13 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Optakt: Getafe-Real Madrid
Uha, jeg glæder mig til at give karakterer. To personer får den ringeste karakter. Lucas Vázquez og Zidane.

Edit:
Jeg tillader mig lige at tilføje Toni Kroos og Isco til 1-klubben sammen med Lucas og Zidane. Begge spillere skreg jo i dag på, at de ikke ønskede at være i klubben mere. Farvel til dem og lad os i stedet få nogle spillere, som rent faktisk gerne vil Real Madrid.
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Mølbat.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #14 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Optakt: Getafe-Real Madrid
Sælg Asensio og behold Brahim.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #15 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Optakt: Getafe-Real Madrid
Middelmådigheden længe leve! Hip, hip, hurra!

Hvis Lucas Vázquez er i klubben efter sommerferien, ser jeg ikke en eneste La Liga-kamp i næste sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #16 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: Getafe-Real Madrid
Ved ikke med jer men det sviger i mine øjne efter at have set kampen :)

Lige nogle hurtige vurderinger:
Reguilon: 1 (vi skal have forstærket den venstre back)
Kroos: 1 (kommer ind, smider farlige bolde væk og lunter som bare fanden rundt. Om det hedder Kroos eller Pogda er sku det samme)
Asensio: 1 (sætter ikke én fod rigtig)
Lucas: 1 (ufattelig elendig og skal sælges)
Bale: 1 (ligner ikke en mand der gider at være i klubben)
Benzema: 1 (ufattelig dårlig i dag)
Isco: 1½ (skal sælges)
Diaz: 3 (spændende men skal han være i klubben næste sæson, den er svær)

Konklusion:
Offensiven spiller æ' godt.
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #17 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: Getafe-Real Madrid
Må være ærlig og sige at jeg giver folk ret i at stille spørgesmålstegn vedr. Zidanes taktik. Hvorfor pille din klart bedste spiller ud i Brahim Diaz for at erstatte ham med Lucas, som kommer ind og bidrager med intet andet end boldtab efter boldtab. Asensio, vidunderdrengen, har fuldstændig sunket dybt. Stoler ikke længer på ham på den højre. Ind med Sancho, Hazard og Jovic!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #18 af Francisco
Besvaret af Francisco på emne Optakt: Getafe-Real Madrid
Hvor er det tæt på den mest deprimerende kamp, der længe har været. Fuldstændig idéløst spil og ingen - på nær Brahim Diaz og Navas - kan vel være deres indsats bekendt. Det er voldsomt at se en storklub så meget i knæ, som tilfældet er. Bale, Isco, Vasquez og Kroos må gerne smutte for min skyld. Carvajal ligner mere og mere en backup til Odriozola og Nacho synger vel også på sidste vers efter Militaos ankomst. Der er virkelig et stort arbejde foran os, og det virker svært at tro på, at vi skulle være konkurrencedygtige allerede fra næste sæson. Kunne godt tænke mig at se Kanté, Eriksen, Hazard og en eller anden angriber med mål i støvlerne til at teame op med Benz.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #19 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Optakt: Getafe-Real Madrid
Kender selvfølgelig ikke til Brahims kondition, men han havde trods alt løbet rigtigt meget i kampen, og lavet masser af højintense aktioner. Jeg ville selvfølgelig også helst foretrække at han blev på banen, da han spiller langt bedre end rædderlige Lucas, men når han ikke har fået andet end sporadisk med spilletid i hans tid i klubben, så er han nok ikke klar til en hel kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #20 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Optakt: Getafe-Real Madrid

Mølbat skrev: Det er alligevel imponerede at samtlige 3 indskiftninger fra Zidanes side har gjort holdet markant ringere, end det var i forvejen. Ikke ligefrem fantastisk manager-arbejde.


Med til historien skal med at han gerne vil få testet spillerne af. For eksempel Lucas. Lad os nu se om Zidane vil følge logikken og skille sig af med mange af de ubrugelige spillere, der er i truppen. Spillere der i virkeligheden burde spille for klubber som Espanyol, Levante og Getafe. Der er så mange gode spillere i Spanien og i Europa, der ikke spiller i Real Madrid for tiden. Skøre tider.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce