Truppen mod Rayo Vallecano, LaLiga, 35. spillerunde
Mariano løber dog også tit i offside og selvom han viser vilje, så løber han slet ikke med ned på vores banehavldel, som Benz gør. Slet ikke samme løbevilje, selvom han godt nøk forsøger at løber og presser rundt, er det ikke noget bemærkelsværdigt.Doc.juego skrev:
Hansen skrev: Hverken Mariano, Ceballos, Vallejo eller LIorente viser at de har lyst til at fortsætte i Real Madrid
Jeg er meget uenig, Bale og modric er deciderede pinlige i dag. Aldrig set modric med så mange fejl.
Mariano løber og presser konstant, har lavet et mål (korrekt offside) og en chance inden var hvor han gav Bale en 100 % chance.
Søger konstant det dybe løb, rayo har haft en god offside linje i dag. Desuden tydelig frustreret istedet for bare ligegyldig når noget går galt. Hvilket i det mindste viser at han gidder.
Ceballos er også meget på bolden, og har lavet meget guf i starten, men er også gået galt med nogle ting, men i det mindste viser han viljen.
Llorente spiler fint, og løber efter sine boldtab, eller prøver at sætte tempo med nogle hurtige afleveringer.
Ceballos har godt nok også haft nogle dumme fejl, og han har da ikke bidraget med noget truende offensivt? Det går jo konstant frem og tilbage på midten. LIorente har ikke samme presence som han har haft tidligere i mange kampe før. Vallejo... ja, begår straffet og forskellen lige nu.
Hvis det her niveau er fint fra nogle af spillerne, kommer vi da ikke så langt fremad offensivt i fremtiden, tværtimod. De kan spiller 1000 afleveringer på midten, men når vi ikke rigtig truer, så er det da ikke at gør besynderligt store forskel og efterlader ikke rigtigt en flot impression efter min mening.
Vi er dog meget enig med Bale og Modric ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev:
Doc.juego skrev:
Ramos4 skrev: Har Zidane en konkurrence kørende om hvor mange opstillinger og taktikker han kan nå at prøve af, eller er der en form for idé bag det?
Tænker at han prøver spillere af, hvilket er fint når der er intet at spille om, der handler om at finde det bedste mandskab til næste sæson.
Jeg er glad for at se nogle af de nye eller "mindre brugte" spillere.
Men hvad er opstillingen? Skal vi spille med Isco bag Benzema og Jovic? Skal vi spille 4-3-3 med Hazard på venstre? Og hvem er i såfald i højre så. I dag er Modric til højre, men i en mærkelig 4-4-2 ting.
Jeg kan slet ikke se der kommer nogen som helst svar.
Det ligner vi spiller 4-1-2-1-2. Den opstilling Zidane havde stor succes med i 16/17 sæsonen.
- JesperThomsen
- Platin bruger
Hvad er der dog sket med dette Real Madrid hold? Er der ingen ære tilbage hos spillerne..?
Forskellen på de to hold er at det ene har vilje det har det andet ikke.
nono skrev: Så længe vi holder fast i vores anden plads, gør det ikke mig det store. Det er den her slags kampe der kan lokke de ekstra 100mio euro ud af Perez som der skal til og samtidig forsikre Zidane om, at udskifte et par ekstra brodne kar.
Hvilken 2. plads?
¡MI UNICO ESTIMULANTE FUE LA CAMISETA BLANCA!
- Cristiano7
- Platin bruger
Ceballos, Llorente, Vallejo, Vasquez, Mariano har måske nogle gode øjeblikke - men det er ikke brugbart.
Alle vores backs har også været en skuffelse med få assists og mange dårlige indlæg.
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Redando skrev:
nono skrev: Så længe vi holder fast i vores anden plads, gør det ikke mig det store. Det er den her slags kampe der kan lokke de ekstra 100mio euro ud af Perez som der skal til og samtidig forsikre Zidane om, at udskifte et par ekstra brodne kar.
Hvilken 2. plads?
Vi er næstbedst i Madrid..........
Men hvor er det helt absurd at være vidne til. 3. træner og der er absolut ingen fremgang at spore.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.