Wilson Rodríguez: James har et interessant tilbud
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
James Rodríguez vender sandsynligvis tilbage til Real Madrid til sommer, når hans lejeophold hos Bayern München ophører, for der er intet som tyder på, at tyskerne vil gøre brug af frikøbsklausulen på 42 millioner €.
Men det bliver sandsynligvis for en kort bemærkning i den spanske hovedstad, for ifølge colombianerens far, er Juventus klar med et bud, som man netop nu overvejer. Det fortæller han i et interview:
- Der er mange rygter, især lige i øjeblikket, men der er denne mulighed, som vi overvejer. Det er en af de stærkeste klubber i verden. Derudover er der spillere, som James allerede kender rigtig godt, ikke?
James Rodríguez har kontrakt med Real Madrid frem til 2021 og det forventes, at en handel vil koste ”Den Gamle Dame” mindst 60 millioner €.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev: Hvis Juventus står klar med 60 millioner euro, hvad forhindrer så Bayern i at købe ham og sælge ham videre for nærmest hvilket som helst beløb over 42 mio. euro?
James selv kan forhindre det. Han har ret til at afvise Bayern.
Real HWL skrev:
BBB skrev: Hvis Juventus står klar med 60 millioner euro, hvad forhindrer så Bayern i at købe ham og sælge ham videre for nærmest hvilket som helst beløb over 42 mio. euro?
Hvis han står til at skulle sælges uanset hvad, så handler det bare om at give ham nogle ekstra millioner med på vejen.
Pointen er, at jeg ikke tror på at Juventus står klar med 60 mio. euro for en mand, der reelt kan erhverves for alt over 42 mio. euro.
BBB skrev:
Real HWL skrev:
Hvis han står til at skulle sælges uanset hvad, så handler det bare om at give ham nogle ekstra millioner med på vejen.
Pointen er, at jeg ikke tror på at Juventus står klar med 60 mio. euro for en mand, der reelt kan erhverves for alt over 42 mio. euro.
Real Madrid og Bayern har et godt forhold og tror ikke de vil sætte det over styr for "små" 20M. James er stadig Real-spiller. De har selvfølgelig ret til det, men gør det ikke tror jeg. Bare en teori.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg er ret sikker på at det er Bayern som afgør om han er at finde i Munchen næste år eller ikke, om James vil det eller ej.
BillovFO skrev:
Jeg er ret sikker på at det er Bayern som afgør om han er at finde i Munchen næste år eller ikke, om James vil det eller ej.
Han kan aldrig været tvunget til at acceptere Bayerns kontraktudspil. Det må være op til ham selv.
BBB skrev:
Real HWL skrev:
Hvad Real og Bayern har af aftale kommer ikke Juventus og andre klubber ved. Og jeg tror ikke at James er interesserede i at skifte til Bayern for at de kan sælge ham videre med det samme. Ja Bayern kan give ham millioner med på vejen, men det kan Real også. Den eneste grund til at James skulle skifte til Bayern, er at de lover ham han bliver en nøglespiller i næste sæson. Og det er der ikke de store chancer for.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
en.as.com/en/2019/02/24/football/1551018768_269059.html
BillovFO skrev: Min bedste kammarat er nemlig ultra Bayern fan. Han har fra dag ét argumenteret for, at det er Bayern som bestemmer hvor James spiller kommende sæson. Jeg har selv været skeptisk, da jeg synes selv at det er underligt at spilleren ikke skal have noget at sige. Men så kom Uli Honess (Bayerns president) med denne udtalse, som jeg har linket.
en.as.com/en/2019/02/24/football/1551018768_269059.html
James har til hver en tid ret til at afvise bayerns kontraktudspil hvis han ikke finder det godt nok :)