Chokeret Mourinho kontaktede straks Porto
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
José Mourinho var en af de mange, som var stærkt forfærdede over Iker Casillas hjerteanfald i onsdags og han ringede straks til Porto, da han fik kendskab til det.
Det forklarer han til russisk TV, hvor han i øjeblikket er ekspert-kommentator:
- Jeg er ked af det, der er sket. Jeg kontaktede Porto i det samme jeg fik besked om hvad der var sket. Han er i gode hænder. Porto har en fantastisk lægestab; en af de bedste jeg nogensinde har arbejdet sammen med. Situationen er fuldstændig under kontrol.
José Mourinho og Iker Casillas er sammen ellers mest kendt for deres indbyrdes konflikt, da Mourinho satte Iker Casillas af, men de har i dag et positivt forhold til hinanden, bedyrer portugiseren:
- Alle ved, at da jeg satte ham af holdet, var der en diskussion. Jeg siger ikke, at det var et ego-spørgsmål, men et problem mellem anføreren og træneren for Real Madrid. Det var ikke let for mig at træffe beslutningen og det var ikke let for ham at acceptere den. Men vi har en positiv relation og det er ikke som hele verden tror.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Casillas har ellers ikke gjort meget for at fortælle den historie. Han uploade 4 billeder af bøger på twitter (eller var det instagram) for 1-2 uger siden, som - hvis man satte titlerne sammen - ikke var specielt flatterende overfor Mourinho :-D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen