MARCA: Raúl bliver Castilla-træner, når han får sin UEFA Pro Licens

7 år 2 måneder siden #1 af Offerlin

Raúl Gozáles får d. 14. juni sin UEFA Pro Licens og det forventes angiveligt, at han derfor skal stå i førersædet for Real Madrid Castilla i næste sæson.

Raúl er den person, der senest har spillet i klubben der bliver tildelt en trænerrolle i ungdomsafdelingen i Real Madrid. Han håber desuden eftersigende på, at han en dag kan gå i zinedine Zidanes fodspor og blive cheftræner i den spanske hovedstadsklub.

Xabi Alonso, Xavi Hernandez, Joan Capdevila og Victor Valdes er blandt andre tidligere verdensmestre, der vil gennemføre det samme kursus som Raúl.

Raúl har brugt noget tid med Mauricio Pochettino i Tottenham som en del af sin læringsproces, og Spurs-træneren roste den indflydelse Raúl havde på Premier League-truppen.

- Det er fantastisk at se, hvor ydmyg han er. Han er en legende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #2 af BBB
Raul og Alonso vil være to flotte skikkelser på trænerbænken. Der vil være mere legende over Raul, men et eller andet sted vil jeg hellere se Xabi Alonso stå på sidelinjen og diktere spillets gang. Jeg tror ikke at Alonso vil klare pressemøderne dårligt, men her vil Rauls legende status bare kunne ses.

Jeg elsker allerede idéen om dem. Hver for sig eller sammen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Rogoshin, Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum