AS: Real Madrid har købt Luka Jovic
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske AS har Real Madrid her til aften forhandlet sig til rette med Frankfurt om prisen på Luka Jovic, som skifter til den spanske hovedstad på en kontrakt, som gælder de kommende seks sæsoner.
Den 21-årige serbiske målsluger var højt på ønskesedlen hos flere klubber og derfor har Real Madrid haft en interesse i at handle hurtigt og angiveligt er man blevet enige med tyskerne om en pris på 60 millioner €.
Frankfurt købte for et par uger siden angriberen hos Benfica, hvorfra han var på lejeophold med en købs-klausul på 8 millioner €, som man valgte at indløse og de penge har man altså investeret godt. Benfica får et beløb svarende 12 millioner € i forbindelse med videresalget.
Real Madrid har ikke officielt meldt noget ud om handlen endnu, men det ventes de at gøre snart.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I størstedelen af anden halvleg havde han dog det svært, fordi han var helt alene oppe foran, men fra det øjeblik, hvor Frankfurt skiftede endnu en angriber ind, virkede han meget bedre. Når han har nogle at spille sammen med, fungerer han godt, men ene mand sætter han nok ikke ligefrem et halvt hold.
Glæder mig til og se hvordan et samarbejde med Benzema udvikler sig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Efter hvad Rønnow han udtaler om Jovic, så lyder det som om det er noget vi har manglet. En is kold afslutter, der bare sparker bolden i kassen når han får chancen. Og så sparker han med begge ben, lækkert!
www.bold.dk/fodbold/nyheder/roennow-hyld...han-sparker-alt-ind/
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Ej som 21 årige og indkøbsprisen in mente, skal han nok få masser af chancer for at få udløst sit potentiale.
Har set youtube videoer af ham, og det virker som om at vi har købt en yngre udgave af Mariano. På nuværende tidspunkt vil jeg vurdere at de har samme niveau.
17/18 sæsonen for Mariano:
18 mål i ligaen og 4 assist.
18/19 sæsonen for Jovic:
17 mål i ligaen og 5 assist.
Ville havde foretrukket en spiller der kunne præstere fra dag ét (Lewandowski) og efter 2-3 år kunne Mbappe tager over. I stedet forsætter man ens indkøbspolitik med at købe en ung spiller, der blot har præsteret i én sæson i Tyskland.
Raul7-2880 skrev: Velkommen til bænken :-)
Ej som 21 årige og indkøbsprisen in mente, skal han nok få masser af chancer for at få udløst sit potentiale.
Har set youtube videoer af ham, og det virker som om at vi har købt en yngre udgave af Mariano. På nuværende tidspunkt vil jeg vurdere at de har samme niveau.
17/18 sæsonen for Mariano:
18 mål i ligaen og 4 assist.
18/19 sæsonen for Jovic:
17 mål i ligaen og 5 assist.
Ville havde foretrukket en spiller der kunne præstere fra dag ét (Lewandowski) og efter 2-3 år kunne Mbappe tager over. I stedet forsætter man ens indkøbspolitik med at købe en ung spiller, der blot har præsteret i én sæson i Tyskland.
Der er nu immervæk også en betydelig forskel på fransk og tysk fodbold. Stats fortæller, at de er meget lige, men typemæssigt lyder Jovic som et bedre valg. :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- RM i hjertet
- Forum begynder
-
Største minus ved ham, som jeg ser det, er en lidt lad attitude, når modstanderen har bolden, men mon ikke der kan ændres på det, når han træder ind på Bernabeu.
Ift. snakken om Mariano, ser jeg kun Mariano være bedre til at arbejde defensivt, og en større aggressivitet i luftspillet i modstanderens felt (Læs: Ikke bedre hovedstødsteknik end Jovic imo.). Den største forskel på de to er, at Jovic har en meget bedre teknik og er meget mere kreativ i sit spil.. Og nå ja, så afslutter han meget bedre med især fødderne.
Bliver spændende at se ham her folde sig ud på verdens bedste stadion.