Mino Raiola til Real Madrid: Sidste chance for De Ligt

4 år 10 måneder siden #13 af Cristiano7

Ramos4 skrev: Jeg kan godt forstå folk vil have De Ligt, men altså vi har Varane med mange år tilbage, Militao på 21 og en Vallejo der måske er på vej nu. Ramos har vel et par år endnu. Hvor passer et køb af De Ligt ind lige nu?


Vallejo skal væk. Han skal ikke få chancen hver sæson. Manden er skadesplaget ligesom. Bale og gennemsnitlig kan max spille 5-6 kampe om året. Det har stået på i et par år. Han skal videre, enten på et lejeophold igen.

Køb De Ligt og evt giv ham et år mere hos Ajax?

Militao er et sats og kan blive enten som Pepe eller Danilo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #14 af Real HWL

nono skrev:

mortenj skrev: Det er helt vanvittigt at De Ligt kun er 19 år og allerede er en større leder og bedre forsvarsspiller end hvad man finder hos mange europæiske topklubber. The sky is the limit for den knægt. Folk har haft en tendens til at hype Van Dijk i den seneste tid. De Ligt kommer til at overgå Van Dijk med flere længder, og kan sagtens ende med at blive blandt de bedste forsvarsspillere, fodboldverdenen nogensinde har set.

Tidspunktet er bare desværre ikke det rette set med Real Madrid øjne. Virkelig en skam. Meget tyder dog desværre også på at Barcelona er drengens favoritdestination.


Kunne tidspunktet være bedre? Varane til PSG for 120-150 mio euro og ind med De Ligt.


Jeg ville aldrig sælge Varane for at få plads til De Ligt. Så skulle man have købt De ligt i stedet for Militao. Jeg er med på han har haft en dårlig sæson, men hvem har ikke det udover Benzema. Varane er i sin bedste alder. Jeg tror sagtens Varane kan finde sit stor spil frem igen under Zidane.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Rogoshin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #15 af nono

Real HWL skrev:

nono skrev:

mortenj skrev: Det er helt vanvittigt at De Ligt kun er 19 år og allerede er en større leder og bedre forsvarsspiller end hvad man finder hos mange europæiske topklubber. The sky is the limit for den knægt. Folk har haft en tendens til at hype Van Dijk i den seneste tid. De Ligt kommer til at overgå Van Dijk med flere længder, og kan sagtens ende med at blive blandt de bedste forsvarsspillere, fodboldverdenen nogensinde har set.

Tidspunktet er bare desværre ikke det rette set med Real Madrid øjne. Virkelig en skam. Meget tyder dog desværre også på at Barcelona er drengens favoritdestination.


Kunne tidspunktet være bedre? Varane til PSG for 120-150 mio euro og ind med De Ligt.


Jeg ville aldrig sælge Varane for at få plads til De Ligt. Så skulle man have købt De ligt i stedet for Militao. Jeg er med på han har haft en dårlig sæson, men hvem har ikke det udover Benzema. Varane er i sin bedste alder. Jeg tror sagtens Varane kan finde sit stor spil frem igen under Zidane.


Så er du blind. Han er en bedre forsvarsspiller og fodboldspiller. Og 19 år gammel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #16 af Real HWL

nono skrev:

Real HWL skrev:

nono skrev:

mortenj skrev: Det er helt vanvittigt at De Ligt kun er 19 år og allerede er en større leder og bedre forsvarsspiller end hvad man finder hos mange europæiske topklubber. The sky is the limit for den knægt. Folk har haft en tendens til at hype Van Dijk i den seneste tid. De Ligt kommer til at overgå Van Dijk med flere længder, og kan sagtens ende med at blive blandt de bedste forsvarsspillere, fodboldverdenen nogensinde har set.

Tidspunktet er bare desværre ikke det rette set med Real Madrid øjne. Virkelig en skam. Meget tyder dog desværre også på at Barcelona er drengens favoritdestination.


Kunne tidspunktet være bedre? Varane til PSG for 120-150 mio euro og ind med De Ligt.


Jeg ville aldrig sælge Varane for at få plads til De Ligt. Så skulle man have købt De ligt i stedet for Militao. Jeg er med på han har haft en dårlig sæson, men hvem har ikke det udover Benzema. Varane er i sin bedste alder. Jeg tror sagtens Varane kan finde sit stor spil frem igen under Zidane.


Så er du blind. Han er en bedre forsvarsspiller og fodboldspiller. Og 19 år gammel.


Rolig nu! Llorente har været ham overlegen siden han kom ind. og nu ligger De Ligt og hyler!
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #17 af Dios
De Ligt er alt det Varane også var i den alder. Overlegen af helvedes til, men desværre ser det ud til Varane er gået fuldstændig i stå. Her taler jeg ikke kun denne sæson, men de sidste mange sæsoner. Jeg kaldte ham dengang det største forsvarstalent verden nogensinde har set, eller ihvertfald hvad jeg har set.
Han var så skide hamrende god på bolden, og en mur defensivt. Nu er han røstende usikker på bolden, og jeg føler alle kan komme forbi ham.
Mange nævner det franske landshold, men det synes jeg bare ikke vi kan bruge til særlig meget i Real Madrid. Han er ikke en leder, men det er altså ham der skal lede vores skrøbelige forsvar indenfor få år.

Jeg elsker Varane, og jeg håber han genfinder sit gamle jeg, men jeg ville dog til hver en tid bytte ham for De Ligt. Ramos ligner heldigvis ikke en mand som er færdig på topplan, men jeg ville uden at blinke hente De Ligt og lade ham konkurrere på lige fod med Ramos og Varane, og de 2 bedste af de 3 får spilletiden. Militao kender jeg overhovedet ikke, men så må man skyde Vallejo og Nacho af, og have ham i truppen. Vi skal til og have en bredere trup med kvalitet hele vejen rundt, så vi kan konkurrere i alle turneringer igen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #18 af Real HWL
Jeg tror forsat på Varane. Sikkerheden kommer forhåbenligt igen. Men det er jo det Zidane skal sørger for. Varane har noget som De Ligt ikke har, hurtighed. Og så var det vildt at se hvordan Llorente ændrede kampen igår. Han vandt stort set alle dueller over De Ligt. Der skal bruges massere af penge til sommer, og det skal ikke bruges på flere forsvarsspillere. Nu skal midtbane og angreb have en ordentlig makeover. Jeg bliver sindssyg hvis jeg stadigvæk skal se på Bale og Lucas efter sommerferien.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Daniel, mortenj, andreashn, Rogoshin, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #19 af Lukita
Rolig nu med at tale Varane fuldstændigt ned til en serie 5-spiller, og som om han ikke har spillet godt i flere sæsoner. Han var virkeligt god og stabil i sidste sæson, og toppede det med en kanon slutrunde for Frankrig. Ja, han har haft en forfærdelig sæson og har sejlet rundt, men ALLE spillere som ikke er Ronaldo eller Messi oplever dårlige sæsoner, det betyder ikke at de automatisk skal smides på porten. Vi skal ikke mange sæsoner tilbage før vi så en spiller som Hazard have en utroligt ringe sæson, og se hvordan han har arbejdet sig tilbage. Det hjælper heller ikke Varane at vi har oplevet det måske værste år i klubbens historie, med tre trænerskift indenfor den periode.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, BBB, andreashn, Rogoshin, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #20 af Daniel

Lukita skrev: Rolig nu med at tale Varane fuldstændigt ned til en serie 5-spiller, og som om han ikke har spillet godt i flere sæsoner. Han var virkeligt god og stabil i sidste sæson, og toppede det med en kanon slutrunde for Frankrig. Ja, han har haft en forfærdelig sæson og har sejlet rundt, men ALLE spillere som ikke er Ronaldo eller Messi oplever dårlige sæsoner, det betyder ikke at de automatisk skal smides på porten. Vi skal ikke mange sæsoner tilbage før vi så en spiller som Hazard have en utroligt ringe sæson, og se hvordan han har arbejdet sig tilbage. Det hjælper heller ikke Varane at vi har oplevet det måske værste år i klubbens historie, med tre trænerskift indenfor den periode.


Varane er ligeledes stadig ung og skulle gerne have sine bedste år foran sig, så der er ingen grund til at tro, at næste sæson ikke bliver bedre end denne sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #21 af Ramos4

Cristiano7 skrev:

Ramos4 skrev: Jeg kan godt forstå folk vil have De Ligt, men altså vi har Varane med mange år tilbage, Militao på 21 og en Vallejo der måske er på vej nu. Ramos har vel et par år endnu. Hvor passer et køb af De Ligt ind lige nu?


Vallejo skal væk. Han skal ikke få chancen hver sæson. Manden er skadesplaget ligesom. Bale og gennemsnitlig kan max spille 5-6 kampe om året. Det har stået på i et par år. Han skal videre, enten på et lejeophold igen.

Køb De Ligt og evt giv ham et år mere hos Ajax?

Militao er et sats og kan blive enten som Pepe eller Danilo.


At leje De Ligt tilbage til Ajax er det eneste der giver mening i min bog. Ramos' plads er urørlig igen i næste sæson, så der er kun 1 plads tilbage at kæmpe om:

1) At smide Varane ud nu hvor han går ind i sin bedste fodboldalder er tosset, ligemeget hvor dårligt han har spillet. For det har alle gjort, og så kunne vi sælge 20 mand.

2) At bruge en halv milliard på at bænke De Ligt kommer ikke til at ske. Og vi har allerede Militao derude.

Jeg kan sagtens se De Ligt's talent, men klubben har altså valgt Militao og at overtale Varane til at blive. Vi køber ikke De Ligt, sorry :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #22 af fiatten
Hvis vi køber Van Dijk, som erstatning for Ramos, og sælger marcelo, så kommer vi til at indkassere 30-40% færre mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Macon, Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #23 af Ramos4

fiatten skrev: Hvis vi køber Van Dijk, som erstatning for Ramos, og sælger marcelo, så kommer vi til at indkassere 30-40% færre mål.


Og hvis vi køber Mbappe og Messi vinder vi nok the treble. Det er nemt at sige hvad man ønsker sig i en perfekt verden, men jeg synes det er sjovere at forholde sig til hvad der er nogenlunde realistisk. Van Dijk kommer ikke. De Ligt kommer ikke.

:)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce