Store kvaler med at få Bale afhændet

7 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Det synes efterhånden klart, at Gareth Bales dage i Real Madrid er talte, men det helt store problem i øjeblikket bliver at finde en ny klub til ham.

Waliseren har ved flere lejligheder tilkendegivet, at han ikke har intentioner om at forlade klubben, senest på et møde med José Ángel Sánchez den 8. april, men selv hvis Gareth Bale ville forlade klubben, kunne det blive svært nok at finde en interesseret klub.

Med en årsløn på 17 millioner € er det nemlig meget få klubber, som kan være med og en af dem er Manchester United, som i weekenden måtte sige endegyldigt farvel til Champions League i den kommende sæson, hvilket gør dem meget lidt attraktive.

Zinedine Zidane har på sin egen stilfærdige facon gjort det mere end klart, at Gareth Bale bør finde en ny klub. Først på pressemødet efter Rayo Vallecano-kampen, hvor han blev spurgt om han følte, at waliseren var dedikeret og han svarede på denne måde:

- Jeg ved ikke, om han er dedikeret. Det må I spørge Bale om.

Og til weekendens kamp blev han ganske enkelt vraget, hvilket Zidane forklarede på denne måde:

- Jeg er træneren, jeg er nødt til at udtage en trup og sådan er det. I kan tænke det I vil, men nogen skal udelades.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #2 af -#7-
Nå, men så lad det være en lektie til ledelsen, om at man ikke bare giver en spiller som helt tydeligt ikke har fortjent det, en kæmpestor kontrakt.

Man skal nok få afhændet Bale, men man slipper nok ikke for at skulle betale noget af hans løn fortsat.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 2 måneder siden #3 af mortenj
Gareth Bale wants Real Madrid stay, says agent
www.skysports.com/football/news/11835/11...drid-stay-says-agent

Agenten udtaler bl.a.: "Han har været og er efter min mening en af de tre-fire bedste spillere i verden."

Virker til at der hersker stor naivitet i Bale-lejren lige pt.

7 år 2 måneder siden #4 af Ramos4
United rygtes tæt på Dybala. Dårligt nyt for os. Jeg kan ikke se hvem der dog skulle gide at hente Bale. Men måske en udlejning med option på køb? Bare vi får ham langt væk er jeg egentlig glad.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 2 måneder siden #5 af -#7-

Ramos4 skrev: United rygtes tæt på Dybala. Dårligt nyt for os. Jeg kan ikke se hvem der dog skulle gide at hente Bale. Men måske en udlejning med option på køb? Bare vi får ham langt væk er jeg egentlig glad.

Den bedste løsning tror jeg ville være en udlejning til Tottenham, i forbindelse med et køb af Eriksen. Real Madrid betaler fortsat en stor del af Bales løn, mens Eriksen bliver en smule billigere. Det ville givetvis gøre forhandlingerne med Levy nemmere.

Og mon ikke Bale også er interesseret i sådan en løsning, da han helt tydeligt er blevet ligeglad med sin fodboldkarriere, og nu kun går op i at vride millionerne ud af sin vanvittige kontrakt.

Jeg ved dog ikke hvor gode golfbanerne er i London og omegn...

DC19

7 år 2 måneder siden #6 af Ramos4

-#7- skrev:

Ramos4 skrev: United rygtes tæt på Dybala. Dårligt nyt for os. Jeg kan ikke se hvem der dog skulle gide at hente Bale. Men måske en udlejning med option på køb? Bare vi får ham langt væk er jeg egentlig glad.

Den bedste løsning tror jeg ville være en udlejning til Tottenham, i forbindelse med et køb af Eriksen. Real Madrid betaler fortsat en stor del af Bales løn, mens Eriksen bliver en smule billigere. Det ville givetvis gøre forhandlingerne med Levy nemmere.

Og mon ikke Bale også er interesseret i sådan en løsning, da han helt tydeligt er blevet ligeglad med sin fodboldkarriere, og nu kun går op i at vride millionerne ud af sin vanvittige kontrakt.

Jeg tror han er hunderæd for at vende tilbage til England eller skifte klub i det hele taget. For så skal han jo pludselig vise hvor god han er, og at det er de væmmelige tilskuere på Bernabéu's skyld at han underpræsterer. Jeg tror han er glad for at være væk fra den britiske presse nede i Spanien. Et skifte til fx. Tottenham vil gøre at han er i spotlyset og der vil være pres på for at præstere. Blot en tanke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 2 måneder siden #7 af -#7-

Ramos4 skrev:

-#7- skrev:

Jeg tror han er hunderæd for at vende tilbage til England eller skifte klub i det hele taget. For så skal han jo pludselig vise hvor god han er, og at det er de væmmelige tilskuere på Bernabéu's skyld at han underpræsterer. Jeg tror han er glad for at være væk fra den britiske presse nede i Spanien. Et skifte til fx. Tottenham vil gøre at han er i spotlyset og der vil være pres på for at præstere. Blot en tanke.

Det kan selvfølgelig også være, og han har jo som sådan stadigvæk et godt ry i England, hvor han da også spillede helt formidabelt, det kan være han ikke vil ødelægge det ry.

Pressen til gengæld er vel ligeså hårde ved ham i Spanien, som de ville være i England. At han så nok ikke kan forstå hvad de skriver i Spanien er da naturligvis en fordel kan man sige....

Det kan godt være man er nødt til at overtale ham til at rejse en tur til Kina, hvor pengene også er lidt større.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

Leveret af Kunena Forum