Sport Bild: James kan sende Neymar til Real Madrid

7 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge tyske Sport Bild kan James Rodríguez blive den nøgleperson, som skaffer Neymar til den spanske hovedstad.

Avisen kan fortælle, at colombianeren har fortalt sine holdkammerater i Bayern München, at det er meget sandsynligt, at han skifter til Paris SG i den kommende sæson og samtidig menes det, at den franske hovedstadsklub efterfølgende vil være villige til at lade Neymar gå.

Brasilianeren er ikke voldsomt populær i det franske i øjeblikket, men det betyder ikke, at Paris SG har til hensigt at lade Neymar gå for en skilling. Således mener Sport Bild at vide, at man forlanger i omegnen af 350 millioner € for Neymar.

Her mener Sport Bild også, at det er en pris, som Florentino Pérez skal være klar til at betale, hvilket man nok godt kan stille sig tvivlende over for, om end interessen for Neymar givetvis er til stede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #2 af Frederik04
Hvis Perez giver 350 millioner euro for Neymar, er han officielt blevet senil.....
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, andreashn, Bismo

7 år 2 måneder siden #3 af Bismo

Frederik04 skrev: Hvis Perez giver 350 millioner euro for Neymar, er han officielt blevet senil.....

Enig. Det problembarn skal forhåbentlig ikke i nærheden af Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44

7 år 2 måneder siden #4 af -#7-

Frederik04 skrev: Hvis Perez giver 350 millioner euro for Neymar, er han officielt blevet senil.....

350 mio. € er en absurd pris, og det tror jeg alligevel heller ikke man ender med at betale. Men med Neymar er det jo også mere i det end blot hans uovertrufne evner på fodboldbanen, der er samtidig også en masse markedsføringsmæssigt som følger med, og det ved vi jo allesammen godt at Perez er svært glad for.

DC19

7 år 2 måneder siden #5 af Ramos4
Præcis. 350 for Neymar kan godt ende med at være en mindre udgift på sigt end 150 for Mané fx.

Med det sagt synes jeg han trækker alt for meget fart ud sf spillet og varmer bolden.

Nu har alle så også været rygtet til. Mbappe for 280 og Neymar for 350 på samme dag. Jeg glæder mig til vi får noget i hus og bekræftet. For satan august/september er langt væk. Jeg vil se fodbold :( (kampe af betydning)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 2 måneder siden #6 af Cristiano7
Nej tak til skuespilleren Neymar.

7 år 2 måneder siden #7 af mortenj
Jeg kommer aldrig til at kunne lide Neymar. Heller ikke hvis han bliver hentet til Madrid, og uanset hvor godt han måtte klare sig i klubben, vil der altid hænge en skygge over ham. Han har et enormt talent og er en gudsbenådet fodboldspiller, men jeg kan bare ikke se bort fra hans mindre sympatiske sider. Han diver konstant, og er blandt de mest usympatiske og ulidelige spillere, jeg kan komme i tanke om. Der sker for mange ting omkring Neymar på fodboldbanen, som er mere til skade end gavn.

Perez går nok ikke specielt meget op i, om jeg eller andre Real Madrid fans elsker Neymar. Hvis Perez får mulighed for at købe ham – og har lyst til at købe ham – så gør han det jo bare. Men jeg vil altid have det stramt med Neymar.
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum