Le Parisien: PSG vil hente Real Madrid-trekløver

7 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge franske Le Parisien vil PSG-præsident, Al-Khelaifi, lave en større renovering af truppen og derfor er han interesseret i at hente tre Real Madrid-spillere i en samlet pakke til 210 millioner €.

Det drejer sig om Toni Kroos, Isco og Gareth Bale, som man vil forsøge at hente til den franske hovedstad i bestræbelserne på at komme tættere på det eftertragtede CL-trofæ, som man ikke har været i nærheden af på trods af massive investeringer i truppen.

De tre spillere har før været fuldstændige urørlige i Real Madrid, men der blæser også nye vinde over den spanske hovedstad og derfor er de nu mulige at hente, idet ingen af dem forventes at blive nøglefigurer i det kommende projekt, som sættes i søen denne sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #2 af Raul-Madrid
SÆLG FOR POKKER DA!!! Giv gerne lidt tilbud også måske de kommer tilbage og henter Marcelo eller Vasquez!

200 Mill for de 3 er en SUPER handel for os - og det ikke fordi vi har brug for pengene, men mere fordi vi ikke har brug for de 3 spillere og jeg tror næppe vi vil savne dem synderligt - måske en smule Kroos! men that's it!

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Bismo

7 år 2 måneder siden #3 af Macon
ja tak. håber det er rigtigt

7 år 2 måneder siden #4 af El Siete
70M pr. spiller. Tja, det lyder da meget godt, men hvorfor skal Pogba koste 160M, mens Kroos kun koster 70M. Jeg er med på at han har været dårlig denne sæson, men han har været en central figur på hold der har vundet VM, masser af CL-trofæer osv, osv. Eller også koster han 150M og Bale og Isco 30M hver :D
Jeg er splittet, for beløbet kunne købe Eriksen, Jovic og dække beløbet givet for Militao. Eller dække 3/4 af beløbet for Mbappe.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 2 måneder siden #5 af Bismo
Det lyder for godt til at være sandt. Hvor ku det være så godt!

Leveret af Kunena Forum