Pirlo: Juve mangler en Isco

7 år 2 måneder siden #1 af Nicklas

Juventus spenderede i omegnen af €100 millioner sidste sommer på Cristiano Ronaldo, som skulle Den Gamle Dame til at opnå noget, som de ikke har opnået siden 1996, nemlig at vinde Champions League. Det lykkes imidlertid ikke i italienernes første hug med Cristiano som hærfører, og spørger man den tidligere midtbanestrateg, Andrea Pirlo, skal Juventus bruge lidt mere Real Madrid, eller i hvert fald noget, der minder om.

- Jeg synes de skal bruge "en Isco". De er på et andet niveau i Italien, men de skal vinde Champions League. Allegri har haft et hold i hovedet i flere måneder. Midtbanen er det område, de skal forbedre. Måske har han følt, at de ikke havde kvalitet nok på midten af banen.

- Han har købt Ronaldo, men ved ikke hvordan han skal få bolden frem til ham. Midtbanespillere er nødvendige for at gå hele vejen i Champions League, siger Pirlo til Sky Italia.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #2 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Pirlo: Juve mangler en Isco
De må også meget gerne smide er kæmpe bud på ham!
Tror dog han desværre er i Zidane's planer, men det kan være at 6. Eller 7. Sæson endelig bliver gennembruds sæsonen. Men jeg tvivler.
Jeg mener ikke der er plads til isco op fremtidens madrid hold, men jeg tror ikke vi ser store ændringer fraset måske Hazard (som skubber Vini mere ud, en af de få lyspunkter denne sæson)
Stadig med asensio og Lucas på hø. Wing.
Casemiro, isco og kroos på midten.
Tror bare ikke spillet ændre sig så meget, selv om Hazard er en kvalitets spiller
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum