Sky: Jovic har skrevet under med Real Madrid
Ifølge den tyske version af Sky har Real Madrid sikret sig en ny 9’er frem mod næste sæson, og der er selvfølgelig tale om Eintracht Frankfurts 21-årige serber, Luka Jovic, som menes at koste €60 millioner. Han får en kontrakt for de kommende fem sæsoner med en årsløn på €10 millioner brutto.
Real Madrid ventes, ifølge AS, at præsentere Jovic allerede i næste uge, når Eintracht har spillet sæsonens sidste kamp i Bundesligaen. Her jagter de fortsat den Champions League-givende 4. plads. De ligger i øjeblikket nummer seks, ét point efter Borussia Mönchengladbach og Bayer Leverkusen. Man er meget forsigtig med ikke at skade det gode forhold, man har opbygget til Frankfurt efter, at man har gennemført adskillige handler med tyskerne.
Jovic ankommer til Madrid, som den tredje tilføjelse op til den nye sæson, efter Rodrygo Goes og Eder Militao. Jovic er i gang med sin gennembrudssæson i europæisk fodbold. Her er det blevet til 27 kasser, hvoraf 10 blev scoret i Frankfurts flotte Europa League-kampagne.
Af de €60 millioner, som Real Madrid betaler, går €12 millioner til Benfica.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er i øvrigt det helt perfekte tidspunkt at hente ham på!
Udover disse to mangler vi i min bog blot at hente en venstre back og en midtbane spiller. Der har været meget snak i medierne om Mendy, og fra hvad jeg kan se ser han også spændende ud. Han er lynende hurtig, stabil i defensiven og god til at dribe og slå indlæg. En Marcelo i offensiven og Alex Sandro i defensiven. Ham sammen med Eriksen og så vil jeg egentlig være godt tilfreds med vores transfervindue.
En video fra 15. marts.
- Ser spændende ud.
Hvad lægger det i det? Er det lønnen inkl. bonus, som de tænker på, eller er det lønnen + skat?
10 mio. euro efter skat ville være hovedløst ift. resten af truppen, så det tror jeg trods alt ikke.
Lad bare Barca få Griezmann. Ja, han kan være en fremragende fodboldspiller, men jeg mener slet ikke, at han er ligeså frygtindgydende som han har været. Jeg ser langt bedre perspektiver i Jovic – naturligvis også med tanke på at han er yngre.