Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Spansk presse: Coutinho tilbudt til Real Madrid

Spansk presse: Coutinho tilbudt til Real Madrid 1 måned 2 uger siden #1

Real logo 241118

Ifølge spansk presse er Real Madrid blevet tilbudt at købe Barcelonas udskældte brasilianer, Philippe Coutinho.

Han er voldsomt upopulær på Nou Camp i øjeblikket og angiveligt skal et højtstående medlem af Real Madrid-ledelsen have modtaget en henvendelse fra Coutinhos agenter, Kia Joorabchian og Giuliano Bertolucci, og muligheden for at købe ham.

Det er ikke første gang, at Barcelonas 160 millioner € dyre indkøb bliver tilbudt til Real Madrid, men selv om hans profil sagtens kan passe til hovedstadsklubben, er det alligevel en handel, som ville være fyldt med fare-momenter for Real Madrid og derfor er det meget lidt sandsynligt, at man vil forfølge den handel.

COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Spansk presse: Coutinho tilbudt til Real Madrid 1 måned 23 timer siden #2

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg har faktisk tænkt tanken flere gange. Jeg tror han vil passe godt ind i klubben. Men hans pris vil være alt for høj, da Barca vil prøve at tjene det vanvittige beløb ind de har brugt på ham. Når man tænker på at Eriksen formentlig kan fås en del billigere giver det ikke mening. Jeg mener de konkurrerer om samme plads. Coutinho skal ikke spille helt fremme som han gør nu, og der er vi jo også besat hvis Hazard kommer.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.