Mbappé: Måske skal jeg have mere ansvar et andet sted

4 år 10 måneder siden #1 af Nicklas

Kylian Mbappé Lottin modtog i går aftes prisen som årets spiller i den franske Ligue 1 efter en flot sæson, hvor den blot 20-årige franskmand krydrede endnu et suverænt PSG-mesterskab med titlen som topscorer med 32 mål, ti mål foran nummer to på listen, Nicolas Pépé fra Lille.

Han har gennem længere tid været sat i forbindelse med et skifte til Real Madrid, og tidligere på året blev der nævnt beløb helt op til €300 millioner for fodboldens mest eftertragtede underskrift, men på det seneste er den snak stilnet af.

I forbindelse med modtagelsen af sin pris som ligaens bedste spiller, valgte Mbappé dog at puste lidt til bålet med nogen kryptiske udtalelser:

- Jeg synes jeg er nået til det første eller andet vendepunkt i min karriere, lød det fra Mbappé.

- Måske er det tid til at have noget mere ansvar, måske i PSG med stor fornøjelse, eller måske et andet sted med et nyt projekt.

Efterfølgende fortalte Mbappé, at han vidste præcis, hvad han havde sagt:

- Jeg sagde det jeg skulle sige. Når du er til så vigtig en begivenhed kan du sende budskaber, og jeg synes jeg sendte mit.

- Hvis jeg siger mere, bliver det for meget. Det bliver ikke det samme og det er ikke det budskab jeg vil sende.

Om disse udtalelser sender Mbappé tættere på et PSG-exit kan der være flere meninger om. Han har tidligere udtalt, at han bliver i Paris i næste sæson, så måske er det reelt Neymar, der sendes tættere på udgangen med Mbappés ønske om større ansvar og, formentlig, højere løn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #2 af Real HWL
Yderst interessant udtagelse :) Det bliver en spændende sommer!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #3 af mohbar

Nicklas skrev:

Kylian Mbappé Lottin modtog i går aftes prisen som årets spiller i den franske Ligue 1 efter en flot sæson, hvor den blot 20-årige franskmand krydrede endnu et suverænt PSG-mesterskab med titlen som topscorer med 32 mål, ti mål foran nummer to på listen, Nicolas Pépé fra Lille.

Han har gennem længere tid været sat i forbindelse med et skifte til Real Madrid, og tidligere på året blev der nævnt beløb helt op til €300 millioner for fodboldens mest eftertragtede underskrift, men på det seneste er den snak stilnet af.

I forbindelse med modtagelsen af sin pris som ligaens bedste spiller, valgte Mbappé dog at puste lidt til bålet med nogen kryptiske udtalelser:

- Jeg synes jeg er nået til det første eller andet vendepunkt i min karriere, lød det fra Mbappé.

- Måske er det tid til at have noget mere ansvar, måske i PSG med stor fornøjelse, eller måske et andet sted med et nyt projekt.

Efterfølgende fortalte Mbappé, at han vidste præcis, hvad han havde sagt:

- Jeg sagde det jeg skulle sige. Når du er til så vigtig en begivenhed kan du sende budskaber, og jeg synes jeg sendte mit.

- Hvis jeg siger mere, bliver det for meget. Det bliver ikke det samme og det er ikke det budskab jeg vil sende.

Om disse udtalelser sender Mbappé tættere på et PSG-exit kan der være flere meninger om. Han har tidligere udtalt, at han bliver i Paris i næste sæson, så måske er det reelt Neymar, der sendes tættere på udgangen med Mbappés ønske om større ansvar og, formentlig, højere løn.


Gad vide om han var klog nok til at have lagt en klausul om skifte til Real for en vis sum..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #4 af fiatten
Han er igang med få sig en ny kontrakt. Denne udtalelse er blot for at sætte pres på PSG for at få den bedst mulige aftale.
Vi får ham ikke til sommer. Drop tanken og fokuser på andre spillere. Jeg vil hellere have forstærkninger på 2-3 andre positioner end bare Mbappe.
Få nu en ny venstreback, en ny midtbane og Hazard og en anden angriber.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #5 af PMO
Drop nu tanken om ham. Det kommer ikke til at ske.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #6 af Ramos4
Det ville selvfølgelig være et drømme-køb, men omvendt vil det også tømme banken fuldstændigt og betyde at vi ikke får forstærkninger på midtbanen. Så jeg ved snart ikke om det er en god idé. Hazard for det halve + flere spillere til midtbanen vil nok være en bedre løsning her og nu. Men Mbappe kommer selvfølgelig til at spille i Madrid en dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum