El Chiringuito: Eriksen præsenteres efter CL-finale

7 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske El Chiringuito er Real Madrid nået til enighed med Tottenham om et køb af Christian Eriksen og danskeren præsenteres i Madrid efter CL-finalen.

Der nævnes ikke noget om længde på kontrakten eller pris, men der spekuleres i at Christian Eriksen koster tæt på 100 millioner € og han vil i givet fald blive det tredje indkøb til den kommende sæson, idet man allerede har sikret sig Rodrygo og Eder Militão.

Samtidig meldes man tæt på Luka Jovic og Eden Hazard. Sidstnævnte skal også være på plads og i lighed med Eriksen skal han også præsenteres efter en europæisk finale, nemlig Europa League.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #2 af mortenj
No shit. Medierne er godt nok blevet selvudnævnte eksperter i at forudsige, hvornår de forskellige spillere bliver præsenteret.

De ved simpelthen bare, at Jovic præsenteres efter Frankfurts sidste kamp (mig bekendt er det ikke sket endnu), at Hazard præsenteres efter EL-finalen, og minsandten om ikke også Eriksen præsenteres lige efter CL-finalen.
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved mortenj.

7 år 2 måneder siden #3 af LasseRMD
Mon ikke det afhænger meget af, om Tottenham vinder den finale?

7 år 2 måneder siden #4 af Raul7-2880
Til grin hvis det sker til dén pris (han har ét år tilbage af sin kontrakt). Med alt respekt, så er han jo knap nok det halve værd!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

7 år 2 måneder siden #5 af El_Juan
Lad det skeeee! Så kan Juve få Pogba tilbage.

7 år 2 måneder siden #6 af Bismo
Lyder usandsynligt. Zidane har jo stået fast på at få Pogba til midtbanen.

7 år 2 måneder siden #7 af slb1995
Jeg kan slet ikke se meningen i at hente Eriksen. Han har ikke niveauet til at forbedre midtbanen på nogen måde. Han er en udmærket spiller, hvor Tottenhams niveau nok passer meget godt til ham.
Dog har jeg ikke noget godt bud på, hvem der ellers skal hentes til midtbanen (udover at De Bruyne ville være en drøm).

7 år 2 måneder siden #8 af BBB

mortenj skrev: De ved simpelthen bare, at Jovic præsenteres efter Frankfurts sidste kamp (mig bekendt er det ikke sket endnu), at Hazard præsenteres efter EL-finalen, og minsandten om ikke også Eriksen præsenteres lige efter CL-finalen.

De skriver blot, at præsentationen vil ske efter CL-finalen. Du læser "lige efter", hvor det ikke står. Reelt påstår de blot at han præsenteres, og at det ikke er før CL-finalen.

7 år 2 måneder siden #9 af El Siete

slb1995 skrev: Jeg kan slet ikke se meningen i at hente Eriksen. Han har ikke niveauet til at forbedre midtbanen på nogen måde. Han er en udmærket spiller, hvor Tottenhams niveau nok passer meget godt til ham.
Dog har jeg ikke noget godt bud på, hvem der ellers skal hentes til midtbanen (udover at De Bruyne ville være en drøm).

10 mål og 17 assists er immervæk bedre end nogle af Real Madrids midtbanespillere - ja og flere angribere faktisk. Tottenhams niveau er at de slog os sidste år i CL og står i årets CL-finale. Altså, lad os nu ikke gøre dem dårligere end de er.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, LasseRMD

7 år 2 måneder siden #10 af Numeredoce
Var Modric ikke ca. ét år yngre, end Eriksen er nu, da vi hentede ham?

Eriksen er bredt anerkendt som en af de absolut bedste midtbanespillere i ligaen. Hvis han ikke er god nok, hvilke realistiske emner skal vi så hente? Jeg ville vælge Eriksen over Pogba any day, og det har intet med deres pasfarve at gøre.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios, LasseRMD, Rogoshin, Lukita

Leveret af Kunena Forum