Marca: Nacho forlænger også

7 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske Marca bliver Nacho Fernández den næste Real Madrid-spiller, som skal forbi Estadio Santiago Bernabéu for at skrive under på en kontraktforlængelse.

Den 29-årige forsvarer har kontraktudløb i 2021, men Real Madrid ønsker angiveligt at forlænge den med yderligere et år, således at den udløber i 2022. Dermed ser det ud til, at Real Madrids centerforsvar i den kommende sæson kommer til at bestå af Ramos, Varane, Militão og altså Nacho.

Kontraktforlængelsen ventes ifølge Marca offentliggjort senere i dag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #2 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Marca: Nacho forlænger også
Fremragende start på sommeren. Forlængelser med Kroos og Nacho. Så mangler vi bare Lucas Vázquez, Marcelo og Isco.

Jeg har det egentlig fint med, at såvel Nacho som Kroos får en ny kontrakt, men jeg havde nu foretrukket, at man havde offentliggjort nogle handler - som vi fans hellere ser - og ventet med kontraktforlængelserne til senere på sommeren.

7 år 2 måneder siden #3 af Real HWL
Som udgangspunkt har jeg det fint med at Nacho forlænger. Syntes Nacho er en god spiller at have i truppen. Han er af egen avl, han kan dække alle pladser i forsvaret plus han ikke har noget problem med at være backup. Men som Daniel også skriver, lad os nu se nogen handler! Det er det man som Real fan sukker efter. Få nu offentliggjort nogen store navne. Så kommer der også lidt smil på læben igen her på debatforummet :)

7 år 2 måneder siden #4 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Marca: Nacho forlænger også
Det er d. 22. maj. De har 1,5-2 måneder før det begynder at blive problematisk.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin

Leveret af Kunena Forum