Modric forlænger til 2021

4 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Tidligere på ugen forlængede Real Madrid kontrakten med Toni Kroos, mens der også var forlydender om, at man var klar til at forlænge med Nacho.

Nu melder spanske Marca, at også Luka Modric skal omkring Estadio Santiago Bernabéu for at forlænge til 2021. Det er en forlængelse, som har været under opsejling længe og Madridista.dk kunne således berette om det den 22. februar, men de dårlige resultater forhindrede offentliggørelsen, som kommer via en klausul i den hidtidige kontrakt, hvor Real Madrid forpligter sig til at forlænge kontrakten med et år, hvis kroaten vinder Guldbolden, hvilket han som bekendt gjorde.

Det er dog ikke en belastning for Zinedine Zidanes planer for den kommende sæson, hvor kroaten fortsat vil være en vigtig spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #2 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Modric forlænger til 2021
What the h**l is going on ?
Først forlænges kroos, nu modric og snart casemiro og sikkert også isco, Lucas V og asensio..

Dette på trods af den ringeste sæson og ringeste midtbane i mands minde .
Skal vi ikke skifte nogen ud eller hvad ? Jeg elsker modric, men det har været ikke bare nogle sløje kampe, eller nogle sløje måneder, men et sløjt år. Plus manden er hvad, 34 ?

Som sagt, elsker modric, men vi kan ikke gå én sæson mere med den samme trio , de er blevet for forudsigelige og udynamiske
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #3 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Modric forlænger til 2021
Må indrømme at jeg heller ikke helt forstår forlængelsen her. Primært pga hans alder. Synes vi trænger til fornyelse på holdet og ved også godt at vi ikke kan skifte alle 11 spillere. Derfor forstår jeg godt forlængelsen med Kroos hvis rygterne på en 4-2-3-1 opstilling til den kommende sæson er sand. Han vil være god på en kontrollerende midtbane med en decideret oprydder (Casemiro el kante f.eks) ved sin side. Derfor ser jeg ikke umildbart en plads til Modric.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #4 af PMO
Besvaret af PMO på emne Modric forlænger til 2021
Jeg kender ikke noget til de nye kontrakter, men går udfra de indeholder lønforhøjelser? I så fald mindsker det vel budgettet til nye spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #5 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Modric forlænger til 2021
Modric får højst sandsynligt en knap så afgørende rolle i næste sæson. Eriksen overtager hans plads.

Han har tydeligvis ikke længere kapaciteten til at være en bærende spiller over en hel sæson grundet sin alder, men han ville være den perfekte breddespiller hans kvalitet og erfaring taget i betragtning. Jeg er mere tryg ved se sætte en modric ind som afløser end en eller anden canterano. Og så kan han ellers få en værdig afsked af klub og fans om nogle år, hvilket han har gjort sig fortjent til!
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #6 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Modric forlænger til 2021
Nåh... Tja... Efter forlængelsen med Kroos havde jeg håbet lidt på, Modric ville rykke videre til Inter.

(4-2-1-3): Courtois-Luca/Lunin; Carvajal-Odriozola, Varane-Militao, Ramos-Nacho, Marcelo-Mendy; Casemiro-Ndombélé, Kroos-Modric/Valverde; Eriksen/Pogba-Valverde/Modric; Asensio-Rodrygo, Benzema-Jovic/De Tomás, Hazard-Vinicius Jr.

Forlængelsen af både Kroos og Modric må alt andet end lige betyde, at Ceballos er færdig i klubben. Og det betyder forhåbentlig også, at Isco er færdig. Og Nachos forlængelse må betyde, at Vallejo lejes ud eller sælges med en tilbagekøbsklausul.

Kan i øvrigt ikke forstå, hvorfor Zizou ikke har mere tiltro til Llorente. Hvis han vitterligt ønsker, at spille med to "holding midfielders," så passer Llorente perfekt ind. Og hvorfor betale €70 mio. for Ndombélé, når man allerede har Llorente. Jeg er lidt forvirret.

Havde ærlig talt også forventet, at man som minimum ville skille sig af med en af Modric og Isco efter forlængelsen med Kroos. Nu bliver Modric så... Hvis det ikke betyder et farvel til Isco, så ved jeg snart ikke hvad jeg skal synes.
Følgende bruger(e) sagde tak: mortenj, andreashn, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7 af Siempre fiel
Når man kigger på den opstilling som El Juan sætter op, så frygter jeg, men tror desværre at det er sådan vi kommer til at se holdet næste sæson. Dvs at når vi står i de store kampe, så står vi med NØJAGTIG samme opstilling som de sidste to miserable år, plus naturligvis Hazard. Dvs at man HØJST er stillet så "godt" som før Ronaldos afgang. Til forskel fra den seneste sæson vil man selvfølgelig så ha en noget stærkere bænk med Eriksen og Jovic på bænken. Det er en fin opgradering af bænken, men vi blir kun marginalt bedre overall og vi kommer ik meget tættere på Barca af dén grund. At man binder så ufattelig mange penge i Kroos og Modric, samtidig med at man ik ser ud til at ha nogen som helst intentioner om at skille sig af med Casemiro, Asensio og måske heller ik Isco, det er jo grænsende til en katastrofe på linje med de sidste to sæsoners transferelendigheder. De fleste af os troede at den gigantiske nedtur i år, efter forrige år hvor vi endte 20 point efter Barca, endelig få ledelsen til at vågne, men Zidane er ultrakonservativ i sin tilgang og klubben ka åbenbart højst formå at tiltrække 2 spillere som kun har ét år tilbage af kontrakten - det lader nærmest til at være selve grunden til at det lige netop blir de to "store" indkøb. Vorherre bevares - er fuldstændig på linje med de desillusionerede klummeskribenter i de spanske aviser

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #8 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Modric forlænger til 2021
Jeg tror ikke engang at Zidane ved, hvad han har gang i. Det hele virker lidt tilfældigt. Alt har været forvirrende siden han kom tilbage, og ingen kan rigtigt sige, hvad han vil.

I det mindste med Solari og Lop havde man da en idé om, hvad de prøvede på at udrette.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne Modric forlænger til 2021
En idé kan også være, at Mbappé ligepludselig er indenfor rækkevidde? Hans seneste udtalelse samt Unai og Tuchel’s udtalelser gør det måske muligt at hente ham allerede nu.
Hazard for 1 milliard og Mbappé for omkring de 2 milliarder. Så skal der stadig forstærkes på venstreback positionen, og måske en ny lidt mere defensiv orienteret midtbanespiller samt en angriber.

Kan det tænkes, at Real har prioriteret i den rækkefølge, og så giver det et sidste skud på vores nuværende midtbanespillere: Casemiro, Modric, Kroos og Isco? Personligt håber jeg på Isco bliver som breddespiller medmindre man får et milliardbeløb for ham.

Tottenham vil have for meget for Eriksen og Pogba synes utrolig tæt til et skifte tilbage til Juve.

Det er bare inden folk går i selvsving og ikke regner med Zidane ved hvad han vil og klubben igen er inkompetente og vi skal fyrer allesammen. Det er blot en lille tanke :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #10 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Modric forlænger til 2021
Jeg mener også at vi bør slå lidt koldt vand i blodet. Sæsonen er først lige slut og er stadig igang i europæisk regi. Giv klubben en måneds tid endnu, mon ikke vi så har rykket på os.
Vi skal ikke bruge nye spillere før til august. Så ved jeg godt folk sidder og tuder over sidste transfersommer hvor der ikke skete en skid. Men lad os nu se om ikke det nok skal blive en spændene sommer.

Jeg bliver langhåret af at se på alt det negative tuderi over “at der bare ikke sker noget”. Giv lige klubben en chance uagtet om de tidligere har handlet idiotisk. Vi må bare erkende at man ikke henter de største stjerner, sekundet efter sæsonen er slut.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Gribben, andreashn, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #11 af BBB
Besvaret af BBB på emne Modric forlænger til 2021

PMO skrev: Jeg kender ikke noget til de nye kontrakter, men går udfra de indeholder lønforhøjelser? I så fald mindsker det vel budgettet til nye spillere.


10,5 mio. euro netto. Hvis han har fået en stigning, så er den ikke stor.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #12 af MLaudrup
Besvaret af MLaudrup på emne Modric forlænger til 2021
Synes også midtbanen skal fornyes ASAP !! Der skal nyt energi ind. Prøv tjek Barca - Rakitic er på vej væk, trods en fin sæson og de er igang med at forny midtbanen totalt. De har fornyligt fået en juvel på midtbanen i form af Arthur og nu sikret måske det største midtbanetalent i form af De Jong.
Fatter derfor ikke hvordan man kan forlænge med Kroos og Modric efter sådan en sæson ??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum