Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 5 dage siden #1

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger

Asensio hjemme 040519

Tottenham har forespurgt på Asensio - Real Madrid vil ikke sælge.

Tottenahm har været i dialog med Real Madrid i denne uge, hvor man har forespurgt sig på Real Madrids 23-årige spanske offensivspiller, Marco Asensio.

Ifølge de spanske medier Jugones og AS, forklarede Real Madrid London-klubbens repræsentanter, at man ikke er interesseret i at afhænde Asensio. Således skulle José Ángel Sánchez have gjort det klart, at interesserede købere er nødt til at betale spillerens frikøbsklausul på svimlende 700 millioner euro.

Zinedine Zidane ser nemlig Asensio, som en af de vigtigste brikker i det nye projekt, der er under opsejling i den spanske hovedstad, og her har Real Madrids franske træner fuld opbakning fra ledelsen, hvorfor man ikke vil lytte til henvendelser udover frikøbsklausulen. 

Tottenhams interesse i Asensio er ikke ny, da Mauricio Pochettino er stor tilhænger af den spanske offensivspiller, der har mange interessante aspekter i sit spil, men ligesom Real Madrid ikke er villige til at sælge, så har Asensio heller ingen planer om at fremprovokere et skifte, da han flere gange har udtalt, at han er meget glad i den spanske hovedstad.

COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 5 dage siden #2

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Åh gud fader. Evolution ikke revolution min bare røv. Spillerne vil alle sammen gerne blive og klubben og Zidane lader dem kraftedeme. Det bliver præcis samme grundstamme som har skuffet så mange gange i ligaen og ingen sult har.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: El Madridista, Jonas

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 5 dage siden #3

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Ramos4 skrev:
Åh gud fader. Evolution ikke revolution min bare røv. Spillerne vil alle sammen gerne blive og klubben og Zidane lader dem kraftedeme. Det bliver præcis samme grundstamme som har skuffet så mange gange i ligaen og ingen sult har.

Men hånden på hjertet: Vil vi ikke hellere finde nye klubber til spillere som Isco, Mariano og Lucas Vázquez, før vi begynder at kigge på Asensios fremtid i klubben?

Sidstnævnte mener jeg stadig skal have en chance for at bevise sig i næste sæson.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Brylle, andreashn, elle44, El Siete

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 5 dage siden #4

• Jonas
  • Jonas's profilbillede
  • Guld bruger
Daniel skrev:
Ramos4 skrev:

Men hånden på hjertet: Vil vi ikke hellere finde nye klubber til spillere som Isco, Mariano og Lucas Vázquez, før vi begynder at kigge på Asensios fremtid i klubben?

Sidstnævnte mener jeg stadig skal have en chance for at bevise sig i næste sæson.

I min optik har han ikke pakken til at blive verdensklasse. Han har et godt spark udefra og er kølig foran kassen, men det er også det. Han er for langsom, svag i driblingerne, træffer hele tiden forkerte beslutninger og han har en svag psyke. I min bog er det med at få penge for ham mens der er interesserede købere. Har vi intet lært fra Bale-sagaen? Jeg ved godt Asensio ikke hæver den fede hyre, men hvis han leverer endnu en flop-sæson, hvor meget kan vi så få for ham? 10 mil euro? Sidste sæson bød Liverpool 150 mil euro. Når alle kan se at manden aldrig bliver til noget, så sælg da for helvede mens han er noget værd.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Doc.juego

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 5 dage siden #5

• Doc.juego
  • Doc.juego's profilbillede
  • Platin bruger
Daniel skrev:
Ramos4 skrev:

Jeg er faktisk ikke enig.
Isco skal væk ja, men det skal asensio også. Han er 23 år nu, så kan ikke betegnes et talent længere, og han har ikke rykket sig siden han var 20. Fraset et til tider giftigt langskud, så kan jeg ikke se hans spidskompetence. Det er ikke indlæg, teknik, plaveringsevne, overblik, pasningsspil, løbepensum, defensiv indsats eller målnæse. Han er ganske ordinær i min optik.

Og hvis vi ikke kommer af med spillere som asensio og isco (og Lucas ) så tager de jo bare pladsen fra andre spillere, som har potentiale, vi får 4 unge og lovende wings i næste sæson, Ødegaard (fantastisk sæson) Vini (fantastisk sæson) brahim (været god den sidste 1,5 måned) og rodrygo (ikke set ham spille).
Så hvor er der plads til asensio ?
Hazard lommer jo (formentlig også)

Angående Mariano, er han da en fin back Up. Ser umiddelbart hellere Jovic, men så hold Mariano som 3. Angiber eller udlejer ham. Til næste sommer er benzema 32 år. Han holder formentlig ikke niveau for evigt, han har været god i det sidste halve år, virkelig god (fraset de sidste 3 kampe) og har fortjent en sæson mere. Men han er jo ikke kendt for at holde et konsistent højt niveau. Se bare sidste sæson, og jeg kan kun huske 2 gode sæsoner jeg har set med ham siden 2013. Hvor den sidste var en af dem.

Og hvis man skal være kynisk har den ellers virkelig udskældte Mariano været en del bedre end benzema - rent statistisk (endda på en benzemas bedste sæsoner Ever)

Minutter mellem hvert mål :
142,1 - Benz
128,5 Mariano

Minutter mellem hver mål + assist
107,6 Benz
85,6 - Mariano.

Dette er på trods af at Mariano kun har fået sølle 514 minutter hele sæsonen, og i gennemsnit kun er på banen i sølle 28,5 minutter. ..
Givet at spredningen jo er meget større på så lille en tidsramme, synes jeg det er sigende at han formår at være mere involveret i mål, når han har været mere skaddet, ikke bliver spillet ind på holdet da han ikke får specielt med tid på banen.

Manden har fået 0 chance, men præsterer bedre end sæsonens spiller..
Jeg siger ikke det gør ham til en bedre spiller end benzema, kan jeg kan heller ikke se hvorfor det bør give han mere spilletid og en sæson mere. Igen alt efter Jovic.
Men der er jo potentiale i Mariano.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: KWE

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 5 dage siden #6

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Daniel skrev:
Ramos4 skrev:

Mariano og Vasquez får vi ingen penge for. Hvis vi takker nej til bud på Asensio nu er det ikke sikkert de kommer igen - og så ender vi med en ny Bale-sag. En spiller vi kunne have solgt for fine penge hvis vi havde fået fingeren ud, men i stedet hænger vi på ham i hvad der virker som for evigt.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 5 dage siden #7

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Ramos4 skrev:
Daniel skrev:
Ramos4 skrev:

Mariano og Vasquez får vi ingen penge for. Hvis vi takker nej til bud på Asensio nu er det ikke sikkert de kommer igen - og så ender vi med en ny Bale-sag. En spiller vi kunne have solgt for fine penge hvis vi havde fået fingeren ud, men i stedet hænger vi på ham i hvad der virker som for evigt.

Lad os nu hente spillere før, så kan vi kigge på at få dem afhændet bagefter. Asensio er én af de spillere, hvor det ikke vil gøre noget, at han bliver i truppen. Sådan har jeg det faktisk med de fleste spillere på holdet, hvis de ikke bliver brugt som argument for at forstærke holdet.

Hvis vi nu sælger Asensio til Tottenham for 100 mio. euro, så skal du nok se prisen på Christian Eriksen stige bagefter. Det var det samme der skete, da Neymar blev hentet af PSG. Pludselig blev alle andre spillere meget dyrere for Barcelona.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, andreashn, Evden

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 3 dage siden #8

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
BBB skrev:
Ramos4 skrev:
Daniel skrev:
Ramos4 skrev:

Lad os nu hente spillere før, så kan vi kigge på at få dem afhændet bagefter. Asensio er én af de spillere, hvor det ikke vil gøre noget, at han bliver i truppen. Sådan har jeg det faktisk med de fleste spillere på holdet, hvis de ikke bliver brugt som argument for at forstærke holdet.

Hvis vi nu sælger Asensio til Tottenham for 100 mio. euro, så skal du nok se prisen på Christian Eriksen stige bagefter. Det var det samme der skete, da Neymar blev hentet af PSG. Pludselig blev alle andre spillere meget dyrere for Barcelona.

Ah, men vi ikke går ud og bruger 300-500 mio. euro før vi har fået noget ind først eller sideløbende. Vi køber altså ikke for milliarder uden at vide om vi kan få noget ind :) Det vil være lidt naivt at tro.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 3 dage siden #9

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601dbd5e8b45c6.html

Lige for at sætte tingene i perspektiv. Dette vindue, der ikke er åbnet endnu, er allerede vores 2. dyreste siden 2009. Kun overgået af sommeren vi hentede Ronaldo, Kaká og Benzema. Så allerede med Rodrygo og Militao er vi på 2. dyreste vindue i 10 år. Så nej vi går ikke bare ud og køber og køber, og så kan vi bagefter se om vi kan få afhændet nogle spillere :)
Sidste redigering: 3 uger 3 dage siden af Ramos4.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 3 dage siden #10

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Ramos4 skrev:

Lige for at sætte tingene i perspektiv. Dette vindue, der ikke er åbnet endnu, er allerede vores 2. dyreste siden 2009. Kun overgået af sommeren vi hentede Ronaldo, Kaká og Benzema. Så allerede med Rodrygo og Militao er vi på 2. dyreste vindue i 10 år. Så nej vi går ikke bare ud og køber og køber, og så kan vi bagefter se om vi kan få afhændet nogle spillere :)

Det er jo ikke Asensio, som der umiddelbart skal erstattes først. Militao er i stedet for en forsvarsspiller, som er konstant skadet og Rodrygo er købt som talent. Sidste år fik vi i øvrigt ikke en erstatning for Ronaldo, så der er noget i banken. (Nej, Vinicius var ikke en erstatning)

Helt generelt sælger vi da ikke en offensiv profil, blot fordi vi har købt en forsvarsspiller og en ungdomsspiller.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 3 dage siden #11

• mortenj
  • mortenj's profilbillede
  • Platin bruger
Ramos4 skrev:

Jeg er enig i, at man ikke længere bare kan gå ud og købe og købe, som vi gjorde i 2009. Det skyldes jo også at markedet bare et helt andet her godt 10 år senere, og priserne er skudt i vejret. Især Neymar og Coutinho handlerne har ændret på dette.

Jeg synes ikke at man kan sammenligne 2009-transfervinduet med 2019-udgaven. I 2009 kunne man få langt mere for pengene, og den dag i dag ville man på ingen måde kunne få Cristiano til 94 mio. euro, Kaka til 67 mio. euro, Benzema til 35 mio. euro eller Alonso til til 35 mio. euro, som det var tilfældet dengang. Overvej en dyr shoppingtur, man skulle ud på, hvis man tilsvarende skulle ud købe de samme spillere i dagens marked.

Man må bare vænne sig til tanken om, at man må punge ud, hvis man vil i nærheden af noget, der bare minder om kvalitetsspillere nu om dage.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, andreashn

Real Madrid har afvist Tottenhams forespørgsler på Asensio 3 uger 3 dage siden #12

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Og netop det, at markedet er blevet så ødelagt har gjort det utrolig svært for Real Madrid at handle. Fair nok, så har Jovic gjort det fremragende denne sæson, men hans pris er altså den samme som da vi købte Ronaldo. Det er uhørt, og selvom vi har mange milliarder at handle for, så forstår jeg fandeme godt hvorfor der måske bliver hevet lidt i håndbremsen.
Vi kan gøre som Barcelona, men synes samtidig det er dejligt, at vi ikke bare handler med hovedet under armen.

Vi kan ikke bare gøre som mange af olieklubberne, og købe den ene efter den anden spiller til overpris, og erstatte ham året efter, hvis det ikke lige går. Vores økonomi er sund og fornuftig, og det er den, fordi man ikke køber de mange spillere til overpris. James var den seneste, men det er vel 5 års tid siden nu, og netop den handel tror jeg har sat en stopper for den strategi. En spiller skal stadig nogenlunde kunne betale sig hjem igen, og før i tiden da Perez udtalte, at det oftest var de dyreste som var de billigste i længden, så er spillernes salgsværdi altså lige steget med plus 100% alt efter hvilken hylde man handler fra.

Vi skal jo nok forstærke truppen, men der er altså stadig lige under 2 måneder før truppen igen samles til starten af næste sæson. Det kunne da være dejligt, hvis truppen allerede nu var på plads, men kom nu lidt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL, JimmyBroe, andreashn, Bismo, Chamartin
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.