Rygterne om Koulibaly tager til

7 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Rygterne om Sergio Ramos´ exit fra Real Madrid kører på deres højeste og det giver naturligvis grobund for nye rygter om en eventuel afløser.

Her står Napolis Kalidou Koulibaly stærkt i billedet, melder italienske medier, men Real Madrid skal angiveligt have fået afvist et bud på 90 millioner €, som ellers ville have gjort den 27-årige senegaleser til verdens dyreste forsvarsspiller.

Koulibaly er på vej til Africa Cup, hvor han er en sikker sidste skanse i Senegals forsvar og derfor kan der blive problemer med at få en aftale i stand inden slutrunden, som spilles i Egypten i perioden 21. juni til 19. juli.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #2 af Siempre fiel
Jeg tror seriøst mine foreløbige tanker om sommerens transfervindue/rygtebørs nu rammer et nyt og helt vanvittigt lavpunkt. Lige som man synes at det ser uhyggeligt svært ud, så blir det lige mange gange værre!! Ramos vil væk - og gerne på en fri transfer - og rygterne om en ny 27-årig forsvarer til 100 mio tager til - det er bare en katastrofe uden ende. Skulle man endelig bruge endnu flere penge på midterforsvaret, så er det KUN De Ligt som man på nogen måde må smide mange penge efter. Men efterhånden er det jo ikke svært at se hvorfor vi skal trækkes med den samme ubrugelige midtbane igen næste år - for pengene skal åbenbart bruges på alt muligt lort. For helvede hvor er det bare det mest frustrerende jeg har oplevet. Og ja, jeg ved at intet er afgjort endnu, men at dømme ud fra rygterne står vi i lort til halsen igen næste sæson

7 år 2 måneder siden #3 af Ramos4
27 er en rigtig fin alder for en midterforsvar. Det giver ham hvertfald fem stærke sæsoner fremover. Men det indebærer at vi sælger Ramos for en god pris også. Det nytter ikke noget at vi lader ham gå gratis til Kina.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum