Real Madrid afviser Napoli-bud på Fede Valverde

7 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spansk presse har Real Madrid afvist Carlo Ancelottis ønske om at hente Fede Valverde til Napoli.

Den italienske træner henvendte sig angiveligt for også at hente James Rodríguez, men han måtte opgive at hente colombianeren på grund af den høje løn.

Real Madrid har dog store planer med Fede Valverde og derfor har man afvist enhver mulighed for en handel med spilleren, som står til at få spansk pas og dermed ikke længere fylder i udlændinge-kvoten.

Samtidig har den uruguayanske landsholdsspiller gjort det så overbevisende, at Zidane ønsker at have ham i truppen i den kommende sæson også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #2 af Lukita
Kan ikke huske om det var her, men jeg så på et tidspunkt en kommentar med statistikker om at Ceballos overgik Valverde på stort set alle relevante parametre ifht. pladsen som defensiv/central midtbanespiller. Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette? Virker mærkeligt at Zidane foretrækker Valverde i så fald, men det er jo ikke første gang at en spiller bare ikke kan gøre noget for at overbevise Zidane.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved Lukita.

7 år 2 måneder siden #3 af Doc.juego

Lukita skrev: Kan ikke huske om det var her, men jeg så på et tidspunkt en kommentar med statistikker om at Ceballos overgik Valverde på stort set alle relevante parametre ifht. pladsen som defensiv/central midtbanespiller. Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette? Virker mærkeligt at Zidane foretrækker Valverde i så fald, men det er jo ikke første gang at en spiller bare ikke kan gøre noget for at overbevise Zidane.

Jeg så nogle statestikker på whoscored hvor ceballos var bedre på alle parametre nær 1, det kan jo have ændret sig fordi der er spiller flere kampe.
Jeg kan ikke huske de præcise tal, men jeg mener at det var statestikker som:
Interception, key pass, pass accuracy, dribbles.
Men det er bare på ren hukommelse lige nu, så skal tages med er gran salt.

Når det er sagt forstår ikke fascinationen af denne spiller. På trods af mange spille minutter kan jeg ikke se valverdes spidskompetence. Han er ikke stærk, hurtig, et defensivt bolværk, teknisk vidunder eller en god spilfordeler. Han er heller ikke målfarlig.
Mest af alt virker han som fyld.

Det eneste jeg bemærker er at Zidane er begyndt at bruge ham til at løbe frem i banen mellem kæderne, enten fordi han spiller som 10'er eller boks til boks. Men for det meste kan han ikke bruge disse løb til så meget, da han ikke har teknikken eller overblikket til at få noget farligt ud af en bold der så bliver spillet på ham.

Hvis vi skal spille med en fremtrædende spiller, så jeg meget hellere ceballos få chancen af de unge, da jeg ser hans bedste position som værende som 10'er, mere end 6'er eller 8'er. Især i en 4231.

7 år 2 måneder siden #4 af BBB

Doc.juego skrev: Jeg så nogle statestikker på whoscored hvor ceballos var bedre på alle parametre nær 1, det kan jo have ændret sig fordi der er spiller flere kampe.
Jeg kan ikke huske de præcise tal, men jeg mener at det var statestikker som:
Interception, key pass, pass accuracy, dribbles.
Men det er bare på ren hukommelse lige nu, så skal tages med er gran salt.

Jeg har ikke kigget på hans statistikker, og jeg har ingen holdning til hvem af de to spillere, som vi arbejder med. Det kan dog være, at Zidane har set andre tal, fx har Valverde færre interceptions, men når han spiller, så stiger Modric/Kroos/Varane/Ramos' interceptions meget (muligvis pga. af Valverde's presspil). Så alle andre får bedre stats, når han spiller, pga. måden han spiller.

Leveret af Kunena Forum