Florentino Pérez: Jeg har store forventninger til, at Hazard spiller for os

4 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Florentino Pérez blev i går interviewet i radio-programmet El Transistor på Onda Cero og her blev han naturligvis spurgt ind til kommende indkøb, heriblandt Eden Hazard, som Real Madrid-præsidenten udtrykte stor beundring for:
- Hvordan skal man kunne snakke med en klub, som skal spille en finale? Vi har i mange år forsøgt at få Hazard til klubben, men indtil nu har vi ikke opnået det. Jeg har drømmen om, at det sker i år. Jeg har stor interesse i, at han kommer, store forventninger. Han er en af de helt store i fodboldverdenen.

Om Mbappé og Neymar sagde han følgende:
- Jeg har ikke snakket med Zidane om Mbappé og Neymar. Ikke med Zidane eller med nogen andre. Vi har heller ikke snakket med Mbappé og skal heller ikke gøre det. Allerede sidste år måtte vi sige, at vi ikke ønskede ham. Og jeg siger det samme i år. Hvis nogen interesserer os, snakker vi med klubberne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #2 af BBB
"Allerede sidste år måtte vi sige, at vi ikke ønskede ham. "

Her tænkes vel ift. at afvise rygter? Han har vel ikke sagt, at han ikke ønsker Mbappé :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af Petroleum
Hazard har netop udtalt:

Jeg har truffet min beslutning, og det fortalte jeg Chelsea for to uger siden. Nu venter jeg på, at de to klubber finder en løsning. Jeg tror, det er et farvel (til Chelsea, red.). Jeg har været her i syv år, og det er på tide med en ny udfordring, udtaler Eden Hazard til BT Sports efter kampen.

JA TAK! Første galactico i hus
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af Bismo

Petroleum skrev: Hazard har netop udtalt:

Jeg har truffet min beslutning, og det fortalte jeg Chelsea for to uger siden. Nu venter jeg på, at de to klubber finder en løsning. Jeg tror, det er et farvel (til Chelsea, red.). Jeg har været her i syv år, og det er på tide med en ny udfordring, udtaler Eden Hazard til BT Sports efter kampen.

JA TAK! Første galactico i hus


Fænomenal spiller. Kæmpe opgradering i angrebet i forhold til unge Vini, som forhåbentlig kommer til at lære af Hazard.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af Vinícius

Administrationen skrev: - Jeg har ikke snakket med Zidane om Mbappé og Neymar. Ikke med Zidane eller med nogen andre. Vi har heller ikke snakket med Mbappé og skal heller ikke gøre det. Allerede sidste år måtte vi sige, at vi ikke ønskede ham. Og jeg siger det samme i år.


Med tanke på, hvordan det gik, da Barca forsøgte at købe Verratti, er han mon bange for, at PSG snupper hele vores hold, vores træner og måske endda stadion, hvis det kommer ud, at vi prøver at få fat i begge spillere? ;)

Det må være bluf. Han kan da ikke seriøst mene, at han ikke har drøftet muligheden for Zidane?? Hvis det er sandt, er det sq Perez Out. Ambitionsniveauet skal i så fald hæves!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #6 af Siempre fiel
Super spiller, men 130 mio for en spiller med ét år tilbage af kontrakten. Jeg kan forstå det hvis det er en spiller på Mbappés alder og niveau (der er vel 4 spillere i verden der niveaumæssigt og marketingmæssigt hæver sig over alle andre; Mbappé, Messi, Cristiano og Ney), at man så ville sige fuck prisen, men jeg havde hellere ventet et år og taget ham gratis - hvis muligt. Men det er naturligvis fordi jeg ingen forventninger har til den kommende sæson alligevel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7 af Numeredoce
Det er voldsomt for en spiller med 1 år tilbage. Men han er en af verdens absolut bedste offensivspillere, og selvom han nok ikke leder offensiven de næste 10 år, så er han i sin bedste alder. Hvis vi venter et år, så står PSG, City, Bayern, Juve, Barcelona og alle andre der har en lille chance for at hente ham, helt sikkert klar med en kontrakt.

Han har flere gange talt varmt om Real Madrid, men hvis han står til fri transfer og PSG tilbyder det dobbelte i løn om et år, så er jeg ikke sikker på, vi får ham.

Det, blandet med at vi ikke har brugt mange penge længe, gør at jeg ser det som en god investering.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #8 af madrid2000

Siempre fiel skrev: Super spiller, men 130 mio for en spiller med ét år tilbage af kontrakten. Jeg kan forstå det hvis det er en spiller på Mbappés alder og niveau (der er vel 4 spillere i verden der niveaumæssigt og marketingmæssigt hæver sig over alle andre; Mbappé, Messi, Cristiano og Ney), at man så ville sige fuck prisen, men jeg havde hellere ventet et år og taget ham gratis - hvis muligt. Men det er naturligvis fordi jeg ingen forventninger har til den kommende sæson alligevel


Kommer det fra dig?

Nu har du brokket dig over manglende aktion, og nu synes du prisen for Hazard er høj. Ikke fordi jeg er uenig, men synes du om nogen burde juble. Det er jo dette du har efterlyst.

Prisen hænger vel sammen med, at næsten samtlige store klubber vil med glæde betale 130 mio euro for Hazard. Markedet er fuckt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #9 af Bismo

Siempre fiel skrev: Super spiller, men 130 mio for en spiller med ét år tilbage af kontrakten. Jeg kan forstå det hvis det er en spiller på Mbappés alder og niveau (der er vel 4 spillere i verden der niveaumæssigt og marketingmæssigt hæver sig over alle andre; Mbappé, Messi, Cristiano og Ney), at man så ville sige fuck prisen, men jeg havde hellere ventet et år og taget ham gratis - hvis muligt. Men det er naturligvis fordi jeg ingen forventninger har til den kommende sæson alligevel


130 for hazard er stadig super billigt i dagens marked. Lyder ikke videre smart at være så afventende ovenpå en så katastrofal en sæson. Holdet har desperat brug for kvalitet. Der er brug for handling....nu og ikke om et år.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce