Real Madrid vil offentliggøre trekløver i denne uge

4 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spansk presse er der nu endelig udsigt til, at Real Madrid snart kan offentliggøre handler. I hvert fald arbejder man lige nu intenst på at få færdiggjort handlerne for Eden Hazard, Ferland Mendy og Luka Jovic og håbet er, at man med ugens udgang kan offentliggøre dem.

José Ángel Sánchez er rejst til London for at få de sidste formaliteter på plads i forhold til købet af Eden Hazard. Her er det fortsat prisen, som er stridspunktet, men det forventes at de sidste ting falder på plads og det er Real Madrids klare mål, at belgieren kan præsenteres som den første spiller.

I sidste uge var José Ángel Sánchez og Juni Calafat i Lyon for at færdiggøre forhandlingerne omkring Ferland Mendy og man er praktisk talt enige med den franske klub om købet, som forventes annonceret i denne uge.

Luka Jovic er fortsat den handel, som driller mest, idet Frankfurt pludselig har fundet ud af, at de vil have flere penge for den serbiske målsluger, men Jovic er enig med Real Madrid om betingelserne og derfor forventes det også, at klubberne når til enighed i løbet af de kommende dage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #2 af Real Madrid
Ferland Mendy really? 24 år med sløje stats, hvad i alverden var meningen med Theo Hernández så... og er 24 årige Mendy virker så meget bedre end vores egen Sergio Reguilón, som allerede kender holdet og klubben ind og ud...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af Brylle

Real Madrid skrev: Ferland Mendy really? 24 år med sløje stats, hvad i alverden var meningen med Theo Hernández så... og er 24 årige Mendy virker så meget bedre end vores egen Sergio Reguilón, som allerede kender holdet og klubben ind og ud...

Jeg synes der er langt mere at komme efter i Ferland Mendy end der er i Theo og Reguilón. Mendy kommer med power, god teknik og et virkelig godt drive med bolden når han sætter en mand. Der kommer ikke mange assists fra ham, men som 24-årig er der mange år til at lægge på sit spil. Ideen om at få en spiller ind med talent og som samtidig har et niveau der kan presse Marcelo er jeg kæmpe fan af. Den venstre back skal der være konkurrence om, og det sikrer Mendy modsat de to andre.

Theo Hernandez har fået mange chance, men når det er svært at tæmme en hjørnesofa, umuligt at stå rigtigt på banen og når han gang på gang smider bolde væk, så ryger min tålmodighed. Jeg ser ikke Theo værende god nok til Real Madrid og han er teknisk så langt fra det, at jeg aldrig tror det kommer. Og det bliver slet ikke som reserve, at han lærer det. Der skal bruges mange minutter på banen for at få erfaring, så en udlejning mere synes jeg er på sin plads hvis man fortsat tror på ham.
Samme plan er god med Reguilón som jeg ikke synes bringer noget. Han overlever kampene og leverer et fint indtryk, men ikke mere end det. Ingen gode indlæg, intet drive ned ad kanten, spiller sjældent præcise bolde fremad og er meget ligegyldig når holdet har bolden. Hvis man sender disse to ud på leje i andre klubber og lader dem kæmpe om pladsen i truppen når Marcelo smutter, så er det super. Så kan man sælge taberen af de to som forhåbentlig er steget i værdi fordi personen har spillet rigtig mange kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, elle44, Lukita, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af Dios
Jeg er egentlig fan af at beholde Reguilon som reserve, men det er kun fordi jeg stadig regner med Marcelo kan finde nogenlunde tilbage til sit niveau. Skal man ellers kigge imod egne talenter, så er Achraf den klart mest interessante af Reguilon, Theo og nævnte. Havde han været venstrebenet, så var han også at finde i Real Madrid - ingen tvivl om det.

Angående stats, så er den lidt tynd. Vores egen Carvajal er ikke lige en mand som lever på hans stats. Der kan dog ikke herske 2 delte meninger om, at han inden denne sæson var en af de absolut bedste højrebacks i verden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af BillovFO
Ifølge Marca er Mendy på vippen at kalde sig Real Madrid spiller. Han skal igennem sit medical i Paris

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704ef9228b45da.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce