Officielt: Jovic er ny Real Madrid-spiller

7 år 1 måned siden #13 af Numeredoce
Jeg er vanvittig tilfreds med det her køb. Benzema, er verdensklasse (jo han er). Især når han spilles rigtig og bringes med i opbygningen.

Men Jovic er, for mig at se, den mest talentfulde boksangriber i Europa. Det kan være, at han er et one-season wonder, det får vi se. Men når man ser på hans mål, og hans bevægelser, og hans placeringsevne, så kan jeg ikke se, hvorfor han med den rigtige træner ikke skulle ramme et niveau a la Lewandowski, Icardi og... Cavani måske? Med tiden. Han er trods alt kun 21.

- Afslutter med begge ben, og med hovedet.
- Afslutter vanvittig hurtigt. Enten med første eller anden berøring. I dén grad noget vi har savnet i denne sæson, for meget opbygning, for lidt afslutning. Videoen man ser ovenfor viser, at han som regel afslutter inden for ét sekund, fra han får bolden.
- Virker til at have selvtillid til at prøve det frække og det svære, når situationen er til det. Nu må vi se, om han kan tage den selvtillid med til Spanien, men hvis han kan, så har jeg svært ved at især de mindre hold holde ham nede. Og kan de ikke det, så må han have selvtillid til de store kampe også ;-)

Måske er det bare på grund af det rædderlige niveau, vi har haft i det sidste års tid. Men jeg er virkelig tilfreds med, at det lykkedes os at få ham. Jeg forventer ikke, at han bliver stamspiler og topscorer i første sæson, men jeg forventer at han får chancer, og at han viser potentiale. I sæson 2 har jeg stor tiltro til ham.

Nu skal vi bare have en belgier og evt. en dansker til at sætte ham op :-D

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: mortenj

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #14 af Lars1991
Hvis Zidane også har bedt Mariano om at blive, kunne det så tænkes han spekulerer i at spille med to angribere? Kunne godt se det virke når Benzema er den ene af de to.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

7 år 1 måned siden #15 af -#7-

Lars1991 skrev: Hvis Zidane også har bedt Mariano om at blive, kunne det så tænkes han spekulerer i at spille med to angribere? Kunne godt se det virke når Benzema er den ene af de to.

Man må håbe Zidane i hvert fald ikke forfalder til at skifte Jovic ind, med 30 sekunder tilbage ligesom Ceballos. Zidanes helt store svaghed, er at det udadtil virker som om han har yndlinge, som skal spille for enhver pris. Jovic må og skal have mange kampe i sæsonen, for at fortsætte udviklingen.

Som jeg husker det spillede Zidanes forrige Real Madrid hold bedst i en 4-4-2, så teorien om to angriber er spændende synes jeg.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 1 måned siden #16 af Ramos4
Helt surrealistisk at vi for en gangs skyld er hurtigt ude på transfermarkedet. Jovic - Mendy og Hazard på vej. Hold da op, man er jo lige ved at trække på smilebåndet sådan en sommerdag.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 1 måned siden #17 af Steen
Fantastisk handel! Det virker til, at han besidder alt det, der kræves, for at blive en verdensklasse 9er. Han skal nok blive en kæmpe succes. Det er vel ikke uden grund, at Barcelona og Manchester City ville have ham. Dejligt at få lukket den handel!
I øvrigt en rigtig fin pris, når man tænker på, hvad spillere som Morata og Lukaku har kostet, og at der generelt er meget få interessante angribere.

Militao, Jovic, Mendy og Hazard inden pre-season - det er sgu stærkt af Perez, stor ros til ham. Derefter vil klubben nok prioritere at sælge ud, før man forsøger at hente en midtbanespiller, som nok bliver en af Eriksen, Pogba eller Ndombele.
Det tegner til et perfekt transfervindue!
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, andreashn, Chamartin, elle44, Fondo_Sur

7 år 1 måned siden #18 af Fondo_Sur
Og glem ikke Rodrygo! En spændende joker i fornyelsen af holdet.

7 år 1 måned siden #19 af Ramos4

Real Madrid skrev: Super fed signing, og jeg er enig; Militão, Jovic, Hazard, Mendy og Pogba/Eriksen – begynder at ligne noget nu!
Er dette mon vores kommende trup, hvad siger I?

Kunne være frækt at omskole Modric til en deep lying playmaker ala Alonso i Bayern, Pirlo i Juve og Schøne i Ajax og så køre Kroos samt Pogba/Eriksen foran:

Jeg tror du har ramt fuldstændig korrekt med den opstilling der. Det forlyder at Zidane går over til at spille med en 10'er hvis Pogba kommer til. Det vil sige Casemiro, Modric og Kroos skal kæmpe om de sidste to pladser. Og man kan jo skifte mellem dem alt efter hvor defensiv/offensiv man vil være i en given kamp.

Militao, Jovic, Mendy, Hazard, Pogba. Jeg tror det er meget realistisk det bliver vores indkøb.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 1 måned siden #20 af madrid2000
Stærkt med Jovic.

Jeg venter dog spændt på Hazard, og på hvem der forlader os. Det tror jeg bliver meget spændende at følge.

Jeg er dog mest spændt på at se Rodrygo i den nye sæson. Mon han er lige så elendig til at afslutte som Vinicious?

7 år 1 måned siden #21 af JesperA
Som 10er kan man lige så godt bare beholde James, det der gør Pogba unik er hans alsidighed, vil mene han ville komme mere til sin ret som “8’er”. Hans nærkampsstyrke og drive med bolden er det der skal til for at vende spillet, det er pt. kun Modric der har det (selvom Casemiro tror han har)

Leveret af Kunena Forum