Engelsk medie: Real Madrid rejser hjem uden Hazard-aftale
Ifølge det engelske medie Evening Standard kan Chelsea og Real Madrid ikke blive enige om transfersummen for belgiske Eden Hazard, som ventes præsenteret i Real Madrid inden for en overskuelig fremtid.
Eden Hazard ville gerne have et skifte på plads inden han drog af sted med det belgiske landshold, men det kunne ikke lade sig gøre.
Ifølge mediet har José Angél Sánchez været en tur i London for at forhandle, og selvom målet var at have en handel på plads mandag, måtte han desværre rejse hjem til Madrid uden en aftale i hus.Real Madrid chief executive Real Madrid Jose Angel Sánchez has already left London after talks with #cfc over #Hazard break down with no fee agreed. More here: https://t.co/VtQnQfn3Nv
— Simon Johnson (@sjstandardsport) June 5, 2019
Chelsea ønsker nemlig, at prisen på Hazard overstiger £100 millioner (godt og vel €113 millioner), mens Madrid forsøger at få presset prisen ned, da Hazards kontrakt udløber om et år, hvor Chelsea må slippe ham gratis.
På trods af dette bump på vejen, så er de høje herrer på Santiago Bernabéu stadig optimistiske omkring en snarlig Hazard-transfer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis det bliver tilfældet, så mener jeg, at vi bør vente et år, tage ham gratis og grine hele vejen fra London og ned til banken.
Evt. kunne vi jo tage Eriksen med under armen samtidig.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er her stadig XOXO