Engelsk medie: Real Madrid rejser hjem uden Hazard-aftale

7 år 1 måned siden #1 af Nicklas

Ifølge det engelske medie Evening Standard kan Chelsea og Real Madrid ikke blive enige om transfersummen for belgiske Eden Hazard, som ventes præsenteret i Real Madrid inden for en overskuelig fremtid.

Eden Hazard ville gerne have et skifte på plads inden han drog af sted med det belgiske landshold, men det kunne ikke lade sig gøre.

Ifølge mediet har José Angél Sánchez været en tur i London for at forhandle, og selvom målet var at have en handel på plads mandag, måtte han desværre rejse hjem til Madrid uden en aftale i hus.

Chelsea ønsker nemlig, at prisen på Hazard overstiger £100 millioner (godt og vel €113 millioner), mens Madrid forsøger at få presset prisen ned, da Hazards kontrakt udløber om et år, hvor Chelsea må slippe ham gratis.

På trods af dette bump på vejen, så er de høje herrer på Santiago Bernabéu stadig optimistiske omkring en snarlig Hazard-transfer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af Salix7
Ny De Gea sag på vej?
Hvis det bliver tilfældet, så mener jeg, at vi bør vente et år, tage ham gratis og grine hele vejen fra London og ned til banken.
Evt. kunne vi jo tage Eriksen med under armen samtidig.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Salix7.

7 år 1 måned siden #3 af Fondo_Sur
Hvis Chelsea har forlangt for meget, er det et godt signal fra Real Madrids side. Vi har fanden at gøre med en spiller, der er fast besluttet på at skifte, og som kan smutte gratis om et år.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

7 år 1 måned siden #4 af JimmyBroe
Jeg mener så absolut heller ikke at vi bare skal bukke os for en hver pris. Jeg begriber ikke at markedet er blevet så vanvittigt. For 2 sæsoner siden havde der i hele fodboldhistorien kun været 2-3 spillere som blev købt for mere end €100 mio. Nu bliver hver anden spiller solgt til 100+ og det er sgu om de har 4 år eller et kvarter tilbage af deres kontrakt. Det er fandme ulækkert hvis i spørger mig.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, andreashn, ElMadrid, LasseRMD, Siempre fiel, Fondo_Sur, Evden

7 år 1 måned siden #5 af Kiwes
Så det sku officielt boys - Hazard er vores! Fortsæt endelig de hurtige handler.
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 1 måned siden #6 af JimmyBroe
Slet

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved JimmyBroe.

Leveret af Kunena Forum