Bale vil blive i Real Madrid
Gareth Bale har angiveligt fortalt Real Madrids ledelse, at han ikke har intentioner om at forlade klubben i sommerens transfervindue, skriver den spanske sportsavis AS. Waliseren indgår ellers ikke i Zidanes planer for den kommende sæson, hvorfor Real Madrid har lagt op til et salg af waliseren.
Indledningsvis var det Bales agent, Jonathan Barnett, som meddelte ledelsen om Bales beslutning om at blive. Men for at gøre sin beslutning helt klar over for ledelsen, var Bale også selv oppe på direktørgangene, inden han tog afsted med det walisiske landshold.
Her skulle Bale have fortalt, at han ønsker at blive i Madrid af familiære årsager. Hans familie har nemlig fundet sig godt til rette i den spanske hovedstad.
Bale skulle være så fast besluttet på at blive, at han aniveligt har meddelt klubben, at de ikke behøver at informere ham om eventuelle bud på ham.
Real Madrid er overraskede over Bales beslutning, men må nu acceptere, at den Cardiff-fødte spiller sandsynligvis også er i klubben den kommende sæson.
Real Madrid har været klar over, at det kunne være svært at afhænde Bale, da der angiveligt ikke er nogle klubber, der ønsker at matche den løn, som han får i Real Madrid.
Samtidig er Bale også klar over, at han ikke kan få den samme årsløn andre steder end i Madrid, hvor han tjener 17 millioner euro. Bale er klar til at acceptere en sekundær rolle i klubben. Det ser ud til, at Madrids golfbaner ikke har set det sidste til Gareth Bale.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Donmanuello
- Junior bruger
-
Så lige Kroatien - Wales i går. Igen var han helt usynlig. Han er så elendig at det er en farce efterhånden.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DC19
Jeg er her stadig XOXO
Som jeg skrev for et godt stykke tid siden, så er det fair Bale vil blive. Real Madrid må æde lorten, men forhelvede hvor jeg dog håber han kommer til at rådne op på tribunen næste sæson. Jeg har aldrig brudt mig om ham, og ser man objektivt på det, så skal han jo sorteres fra til hver kamp. Selv en spiller som Brahim Diaz viste noget mere end Bale de sidste måneder af sidste sæson. Isco, Asensio, Vinicius, Hazard, Benzema og Jovic skal i den grad foretrækkes fremfor Bale til samtlige kampe næste sæson. Det samme skal Brahim, hvis han ikke bliver lejet ud, men derimod kan han kæmpe med Mariano og Lucas om sidste mandat til en bænketjans i ny og næ.
Ellers er det bare ren og skær tribuneplads, og jeg håber Zidane kører samme stil overfor ham, som slutningen af sidste sæson.
Jeg kommer i den grad til at buhe ham langt ud af stadion, selvom jeg for nogle måneder siden skrev jeg synes det er beskidt, men Bale er om nogen den eneste som kan ændre min holdning så markant!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det værste vi kan gøre ved ham må være at skifte ham ind i 90+ minutter i Copa del Rey kampe i løbet af sæsonen..
Jeg er her stadig XOXO
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det mest åbenlyse har været United, og hvis man går på redcafe, så vil 99.99 ikke have ham. Alle siger, at han har mistet fart og sulten.
Bale ved jo også godt, at ingen gider ham, og da slet ikke til den løn han får i Madrid.
Det bliver svære at sælge ham end det var dengang man skulle købe ham.
Fra 1:30 og frem :D