Vinícius starter træningen på mandag

4 måneder 1 uge siden #1 af Administrationen

ViniciusThumb

Vinícius Junior nyder i øjeblikket ferien i Rio de Janeiro, men han er snart tilbage i træning.

Den brasilanske offensiv-spiller ved, at han står over for en udfordrende sæson i Real Madrid og derfor har han indkaldt sin fysioterapeut, Thiago Lobo, som ankommer til Rio på mandag og så starter man op på træningen forud for den kommende sæson.

Og målet er klart for Vinícius Junior. Han ønsker at overbevise Zidane om, at han skal have spilletid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #2 af madrid2000
Han burde tage 10000 skud på mål inden sæsonen starter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, elle44, Jonas, JesperThomsen, Lukita, Ramos4, longwind

4 måneder 1 uge siden #3 af Dios

madrid2000 skrev: Han burde tage 10000 skud på mål inden sæsonen starter.

Jeg blev rigtig imponeret over hvor moden Vinicius allerede er i sit spil, men får helt ondt i maven over, at tænke på Vinicus nu skal trække ind fra højrekanten af og afslutte fra en langt dårligere vinkel.
Har aldrig glædet mig til en sæsonopstart så meget som jeg gør det nu, men at se Vinicius afslutte på mål er ihvertfald ikke en af de ting jeg glæder mig til :D Til gengæld har han sat barren så lavt, at det vel umuligt kan blive værre en sidste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 måneder 1 uge siden #4 af mohbar

Dios skrev:

Jeg blev rigtig imponeret over hvor moden Vinicius allerede er i sit spil, men får helt ondt i maven over, at tænke på Vinicus nu skal trække ind fra højrekanten af og afslutte fra en langt dårligere vinkel.
Har aldrig glædet mig til en sæsonopstart så meget som jeg gør det nu, men at se Vinicius afslutte på mål er ihvertfald ikke en af de ting jeg glæder mig til :D Til gengæld har han sat barren så lavt, at det vel umuligt kan blive værre en sidste sæson.

Bare rolig. Hazard skal nok også suge modstandere til sig så der bliver endnu mere plads til Vinii. Og hvis han brænder skal der nok opstå nogle gode ripost chancer til Jovic.

4 måneder 1 uge siden #5 af Ramos4

Dios skrev:

Han kan begynde at lægge indlæg i stedet. Ellers står Rodrygo forhåbentligt klar til at tage over. Han skulle jo eftersigende være endnu bedre.

Sue me.

4 måneder 1 uge siden #6 af Doc.juego

mohbar skrev:

Dios skrev:

Bare rolig. Hazard skal nok også suge modstandere til sig så der bliver endnu mere plads til Vinii. Og hvis han brænder skal der nok opstå nogle gode ripost chancer til Jovic.

Riposte kræver at skuddet er inden for mål ;)
Ej spøg til side, Vini har ofte haft et ringe skud. Men han kan jo Sagtens blive bedre, og han bringer virkelig sindsygt meget kvalitet på andre parametre.
Skuddet skal forhåbentlig nok komme :)

4 måneder 1 uge siden #7 af Bismo
Ambitionsniveauet og arbejdsmoralen hos både Vini og Rodrygo fejler da absolut intet. Må sige, at jeg er ret imponeret over deres tilgang, især når man ser på det typiske stereotype af brasilianske spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.