Lyon forhørte sig om Ceballos

1 måned 1 uge siden #1 af Administrationen

24 Ceballos 380x501Thumb

Ifølge spansk presse forhørte Lyon sig om Dani Ceballos, mens man forhandlede salget af Ferland Mendy til Real Madrid.

Den spanske midtbanespiller har ikke fået optimal spilletid i Real Madrid og derfor er han ikke afvisende over for en udlejning eller et salg med tilbagekøbs-klausul.

Dani Ceballos har angiveligt tilbud fra klubber i både England og Italien og vil først træffe afgørelse om sin fremtid, når U21-EM er overstået.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #2 af JesperThomsen
Er det meningen at Real Madrid igen i næste sæson skal være afhængige af Casemiro, Kroos, Valverde og Modric til de centrale pladser? Der er vel reelt ingen af de spillere der havde en mindeværdig sæson.. Det undrer mig at ZZ er så forhippet på at skille sig af med både Llorente og Ceballos.

1 måned 6 dage siden #3 af JesperA

JesperThomsen skrev: Er det meningen at Real Madrid igen i næste sæson skal være afhængige af Casemiro, Kroos, Valverde og Modric til de centrale pladser? Der er vel reelt ingen af de spillere der havde en mindeværdig sæson.. Det undrer mig at ZZ er så forhippet på at skille sig af med både Llorente og Ceballos.

Der var stort set ingen spillere der havde en mindeværdig sæson, men det kan da umuligt være gået din næse forbi at Real er på markedet efter en stærk spiller til netop den centrale midtbane.

1 måned 6 dage siden #4 af Real Madrid
De nye transfers må alt andet end lige også give ekstra boost til den nuværende trup (inkl. Modric, Kroos, Case).

No solo soy perfecto, también soy Madridista

1 måned 6 dage siden #5 af JesperA

Real Madrid skrev: De nye transfers må alt andet end lige også give ekstra boost til den nuværende trup (inkl. Modric, Kroos, Case).

Ja det lader også til at være en prioritet for klubben at have konkurrence på samtlige pladser. Med købet af Jovic ser jeg ikke en eneste position hvor der ikke er en skærpet og sund konkurrence, på nogle pladser er man dog selvfølgelig lidt for bredt besat og skal have solgt spillere, men overordnet set synes jeg truppen ser rigtig stærk og dyb ud. Bænken var til tider også decideret pinlig i sidste sæson, så der har også været behov for det.

1 måned 6 dage siden #6 af JesperThomsen

JesperA skrev:

JesperThomsen skrev: Er det meningen at Real Madrid igen i næste sæson skal være afhængige af Casemiro, Kroos, Valverde og Modric til de centrale pladser? Der er vel reelt ingen af de spillere der havde en mindeværdig sæson.. Det undrer mig at ZZ er så forhippet på at skille sig af med både Llorente og Ceballos.

Der var stort set ingen spillere der havde en mindeværdig sæson, men det kan da umuligt være gået din næse forbi at Real er på markedet efter en stærk spiller til netop den centrale midtbane.

Nej bevares :-)
Men nu tænker jeg ikke umiddelbart at Pogba eller Eriksen som defensive midtbanespillere.
Jeg tror/frygter at denne plads igen bliver negligeret i Real Madrid, og at det desværre vil koste på den lange bane kun at have Casemiro (og Fede) på den plads

1 måned 5 dage siden #7 af JesperA
Nej defensive er de ikke, men Pogba er en fremragende to-vejs-spiller, og det er Modric også. Tror sagtens man kan stille op uden Casemiro som også af og til tager sig nogle gevaldige friheder, især hvis Mendy også er stærk i defensiven, som nogle har påpeget, det ved jeg ikke selv. Det har ofte været Marcelos sløsede returløb der har gjort at midtbanen er blevet overspillet.

1 måned 5 dage siden #8 af BBB
Besvaret af BBB på emne Lyon forhørte sig om Ceballos

JesperA skrev: Nej defensive er de ikke, men Pogba er en fremragende to-vejs-spiller, og det er Modric også. Tror sagtens man kan stille op uden Casemiro som også af og til tager sig nogle gevaldige friheder, især hvis Mendy også er stærk i defensiven, som nogle har påpeget, det ved jeg ikke selv. Det har ofte været Marcelos sløsede returløb der har gjort at midtbanen er blevet overspillet.

Ej, skulle vi nu ikke lige. Det er jo ikke fordi Kroos eller Casemiro er gået tilbage og har dækket venstre back. Det kan simpelthen ikke være venstre backs skyld, at vores midtbane og forsvar er blevet overspillet. I så fald vil vi blive overspillet, hver gang en midtbanespiller eller en back er gået med frem.

1 måned 5 dage siden #9 af JesperA

Det er Malcom med nr. 14 der uhindret kan vade hen og score på riposten her, det er fuldstændig forrykt forsvarsspil, og det er ikke et enkeltstående tilfælde
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 5 dage siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Lyon forhørte sig om Ceballos

JesperA skrev:

Det er Malcom med nr. 14 der uhindret kan vade hen og score på riposten her, det er fuldstændig forrykt forsvarsspil, og det er ikke et enkeltstående tilfælde

Det viser da netop, at vores midtbanespillere ikke har vikarieret på venstre back. De to CBs er ikke i nærheden af deres mand, Marcelo er ikke i nærheden og manden til venstre i det slørede billede har ingen RM-spiller foran sig.

Så du har nok helt ret i, at det hele skyldes Marcelo, for de andre står jo tydeligvis, hvor de skal.

1 måned 5 dage siden #11 af Lars1991
Selvfølgelig er det hele ikke Marcelos skyld, vi har set forrykt forsvarsspil fra mange af vores spillere. Men det er nu tæt på en objektiv sandhed at Marcelo også koster meget pga manglende tilbageløb. Når selv modstandernes trænere åbent udtaler at de spiller på at han så tit mangler bagtil, så er der nok noget om snakken.
Det handler selvfølgelig ikke kun om Marcelo men også taktik, meeen...

1 måned 5 dage siden #12 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Lyon forhørte sig om Ceballos
Alle kan blive fanget eller lave fejl, men det er simpelthen aldrig i orden at LUNTE tilbage eller stå og glo fodbold. Og det gælder for såvel Marcelo som for Kroos.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.