Pogba: Det er et godt tidspunkt for nye udfordringer
I løbet af sin reklamerelaterede rejse til Japan har Manchester United-stjernen, Paul Pogba, taget sig tid til at antyde et skifte væk fra Premier League-klubben og Old Trafford.
Hele foråret og sommeren er franskmanden blevet sat i forbindelse med Real Madrid, og Zinedine Zidane er eftersigende også ivrig efter at få lov til at arbejde med Pogba.
Ifølge the Guardian har franskmanden udtalt følgende om sin fremtid i fodboldens verden:
- Jeg tror, at det er et godt tidspunkt for mig at afprøve nye udfordringer et andet sted.
- Som du siger, er der en masse snak og en masse tænkning også. Jeg har været i Manchester i tre år og har gjort det godt; nogle gode øjeblikke og nogle dårlige øjeblikke, ligesom alle andre. Ligesom alle andre steder.
Flere medier har tidligere peget på Pogba som Real Madrids næste mål i transferen, men Manchester United har ikke hidtil været villige til at sælge spilleren. Nu hvor Pogba selv offentligt har hentydet, at han ønsker at afprøve nye udfordringer andre steder, kan det dog være, at situationen bliver en anden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg vil medgive at han er en humørspiller, men han er virkelig fremragende når han er i spillehumør. Hans svingende niveau tror jeg i lige så høj grad har skyldtes at han under Mourinho har været meget låst i systemet, samt at han rent ud sagt har for dårlige medspillere. Han havde en sløj forrige sæson, men var efterfølgende forrygende til VM. Han blev kritiseret en del igen i starten af sæsonen men den første tid med Ole som træner, var han overalt på banen, og spillede strålende. Han har den højeste rating på whoscored af alle spillere i hele PL for sidste sæson, ikke at det nødvendigvis er helt retvisende, men han er den førende spiller i United på samtlige "positive" stats i PL, hvad end det er mål, assists, skabte chancer, driblinger, pasninger, erobringer. Han har været en stor motor i en spand, og jeg tror sagtens han kan bygge på sit spil og indfri sit potentiale under de rette omstændigheder.Ramos4 skrev: Jeg vil som sådan gerne have ham til klubben, men 150 mio. plus en løn der vil gøre ham til den bedst betalte i truppen, det er lige lovlig voldsomt for en så humørsyg spiller. Det virker som et overkill at gøre ham til vores dyreste indkøb nogensinde. Jeg tænker at hente en Ndombele og så spare op til Mbappe giver mere mening.
JesperA skrev:
Jeg vil medgive at han er en humørspiller, men han er virkelig fremragende når han er i spillehumør. Hans svingende niveau tror jeg i lige så høj grad har skyldtes at han under Mourinho har været meget låst i systemet, samt at han rent ud sagt har for dårlige medspillere. Han havde en sløj forrige sæson, men var efterfølgende forrygende til VM. Han blev kritiseret en del igen i starten af sæsonen men den første tid med Ole som træner, var han overalt på banen, og spillede strålende.Ramos4 skrev: Jeg vil som sådan gerne have ham til klubben, men 150 mio. plus en løn der vil gøre ham til den bedst betalte i truppen, det er lige lovlig voldsomt for en så humørsyg spiller. Det virker som et overkill at gøre ham til vores dyreste indkøb nogensinde. Jeg tænker at hente en Ndombele og så spare op til Mbappe giver mere mening.
Hvad skete der efter marts måned?
JesperA skrev: Synes hele deres hold har spillet rigtigt skidt siden de gjorde Ole til permanent træner.
Er det fair at sige, at Pogba maksimalt har haft 4 gode måneder i denne sæson?
JesperA skrev:
Jeg vil medgive at han er en humørspiller, men han er virkelig fremragende når han er i spillehumør. Hans svingende niveau tror jeg i lige så høj grad har skyldtes at han under Mourinho har været meget låst i systemet, samt at han rent ud sagt har for dårlige medspillere. Han havde en sløj forrige sæson, men var efterfølgende forrygende til VM. Han blev kritiseret en del igen i starten af sæsonen men den første tid med Ole som træner, var han overalt på banen, og spillede strålende. Han har den højeste rating på whoscored af alle spillere i hele PL for sidste sæson, ikke at det nødvendigvis er helt retvisende, men han er den førende spiller i United på samtlige "positive" stats i PL, hvad end det er mål, assists, skabte chancer, driblinger, pasninger, erobringer. Han har været en stor motor i en spand, og jeg tror sagtens han kan bygge på sit spil og indfri sit potentiale under de rette omstændigheder.Ramos4 skrev: Jeg vil som sådan gerne have ham til klubben, men 150 mio. plus en løn der vil gøre ham til den bedst betalte i truppen, det er lige lovlig voldsomt for en så humørsyg spiller. Det virker som et overkill at gøre ham til vores dyreste indkøb nogensinde. Jeg tænker at hente en Ndombele og så spare op til Mbappe giver mere mening.
Korrekt. Men så ser man Turkey-France, hvor hele holdet inkl. Pogba intet viste overhovedet. Det har selvfølgelig også været en lang sæson og det er blot en enkeltstående kamp, men stadig.
Jeg tror bestemt Pogba kan blomstre under de rette omstændigheder, men det virker bare forkert at bruge 150 mio. på en spiller der slet ikke har bevist han er de 100 mio. værd han blev købt for, for kun tre år siden.
Anyway, vi ender jo med at hente ham og jeg tror faktisk det bliver rigtig fint. Men det skal simpelthen også helst gå godt, ellers har vi en ny Bale på hånden, der er usælgelig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024