Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 4 uger 16 timer siden #1

• Julius
  • Julius's profilbillede
  • Junior bruger

Det er ikke nogen hemmelighed, at Real Madrid gerne vil af med Gareth Bale. Waliseren indgår ikke i Zidanes planer for den kommende sæson, og med indkøbet af Hazard ser det ikke ud til, at Bale vil få en rolle på holdet den kommende sæson.

Problemet et bare, at Bale ikke vil forlade klubben. Real Madrid ved, at det bliver mere end vanskeligt at få interesserede klubber til at matche den løn, som Bale hæver i Real Madrid. Derfor har Real Madrid foreslået at udleje Bale. Men det kan ikke komme på tale, udtaler Bales agent, Jonathan Barnett, til Sky Sports.

”Et lejeophold kan ikke komme på tale. Jeg tror ikke, at Bales vil udlejes. Han har et dejligt liv og sit hjem i Spanien. Der skal noget helt exceptionelt til at få ham til at forlade klubben - og det er en udlejning ikke. Der er større chance for, at jeg vinder på Ascot (en hestevæddeløbsbane red.),” siger Barnett.

Real Madrid har allerede brugt 300 millioner euro i indeværende transfervindue. Derfor er klubben nødt til at sælge nogle af sine spillere. Her var Bale tiltænkt som en af dem, der kunne indbringe en stor sum penge.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 4 uger 15 timer siden #2

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Send ham på ekstra løbetræning
Ekstra fysisk træning
Sæt ham på bænken alle kampe og skift ham ikke ind
Straf ham hårdt hvis han udebliver fra træning
Lad ham spille alle og hele kampe for b holdet.
Hvis han begynder at simulere skade så overvåg ham og følg hans genoptræning nøje
Andre forslag?
Følgende bruger(e) har sagt tak: andreashn

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 4 uger 11 timer siden #3

• zizou21
  • zizou21's profilbillede
  • Guld bruger
Det er en rigtig møg situation og jeg håber virkeligt at det bliver løst hurtigst.

Jeg synes dog stadig man skal passe på med at klandre Bale for situationen, da han som sådan ikke har gjort noget forkert. Han er under kontrakt med klubben, er glad for livet i Madrid og tjener kassen! Man skal huske på at det var os (Perez) der absolut ville have ham til klubben og det må man altså professionel nok nu, til at stå ved. Både som klub og fans - uanset hvor træls det er.
Så længe han passer hans træning og opfører sig professionelt - vil jeg uden tvivl supporte ham 100% i den hvide trøje og håbe han kan blive ved med at bidrage med vigtige mål - måske i en joker rolle fra bænken. Hvis Zidane self tillader det ;)
Hala

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 4 uger 9 timer siden #4

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Platin bruger
mohbar skrev:
Ekstra fysisk træning
Hvis han begynder at simulere skade så overvåg ham og følg hans genoptræning nøje
Andre forslag?

Jeg forstår godt at det er en træls situation, men det er klubbens egen skyld. Hvis Bale ønsker at blive til kontraktudløb så er han i sin gode ret til det. Er det ikke det folk ofte kæfter op om, at spilleren er under kontrakt og derfor skal han opfylde den?
Alt det afstraffelse er helt hen i vejret.
Følgende bruger(e) har sagt tak: doven, Dragam

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 4 uger 9 timer siden #5

• nono
  • nono's profilbillede
  • Platin bruger
Lad ham spille et års golf i den hvide trøje.
Følgende bruger(e) har sagt tak: asp3200, andreashn

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 4 uger 8 timer siden #6

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
PMO skrev:
mohbar skrev:
Ekstra fysisk træning
Andre forslag?

Jeg forstår godt at det er en træls situation, men det er klubbens egen skyld. Hvis Bale ønsker at blive til kontraktudløb så er han i sin gode ret til det. Er det ikke det folk ofte kæfter op om, at spilleren er under kontrakt og derfor skal han opfylde den?

Han har absolut ret til at blive... lige såvel som at klubben har ret til at sende ham på Castilla og alt anden som er lovligt. Det der irriterer mig er Bales manglende ambitionsniveau mht. fodbold. Så kom dog videre og bliv en stor spiller andensteds. Erkend at set ikke bliver i Madrid.

Jeg har inden og i hele Bales periode i klubben altid givet udtryk for hvor idiotisk et match Bale og Real Madrid er. Inden han kom til klubben var det en fornemmelse samt hans måde at spille på. Det er så senere blevet bekræftet st meget få ting ved Bale passer ind i Madrid.

Klubben har ageret komplet inkompetent ved at stikke ham så vild en kontrakt sidste sæson. Derfor har Bale nu mulighed for at nyde sin tilværelse i Spanien i lang tid til en fed hyrer. Lige såvel som Real madrid kan gøre hvad de vil med ham inden for kontraktens foreskrivelser.
Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 4 uger 8 timer siden af JimmyBroe.
Følgende bruger(e) har sagt tak: andreashn, Kiwes

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 4 uger 7 timer siden #7

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
mohbar skrev:
Ekstra fysisk træning
Andre forslag?

Få de lokale golfklubber til at udelukke ham fra deres baner :-D
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 4 uger 7 timer siden #8

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
PMO skrev:
mohbar skrev:
Ekstra fysisk træning
Andre forslag?

Det er da fuldt ud lovlige ting at gøre da han er på kontrakt.

Har desuden aldrig nogensinde støttet at han kom til klubben tværtimod.

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 4 uger 6 timer siden #9

• Kiwes
  • Kiwes's profilbillede
  • Guld bruger
JimmyBroe skrev:
PMO skrev:
mohbar skrev:
Ekstra fysisk træning
Andre forslag?

Han har absolut ret til at blive... lige såvel som at klubben har ret til at sende ham på Castilla og alt anden som er lovligt. Det der irriterer mig er Bales manglende ambitionsniveau mht. fodbold. Så kom dog videre og bliv en stor spiller andensteds. Erkend at set ikke bliver i Madrid.

Jeg har inden og i hele Bales periode i klubben altid givet udtryk for hvor idiotisk et match Bale og Real Madrid er. Inden han kom til klubben var det en fornemmelse samt hans måde at spille på. Det er så senere blevet bekræftet st meget få ting ved Bale passer ind i Madrid.

Klubben har ageret komplet inkompetent ved at stikke ham så vild en kontrakt sidste sæson. Derfor har Bale nu mulighed for at nyde sin tilværelse i Spanien i lang tid til en fed hyrer. Lige såvel som Real madrid kan gøre hvad de vil med ham inden for kontraktens foreskrivelser.

Kunne ikke være mere enig med markerede ovenstående. Fatter det simpelthen ikke, har manden ingen ambitioner i livet?
Sidste redigering: 4 uger 6 timer siden af Kiwes.

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 4 uger 6 timer siden #10

• Jbner
  • Jbner's profilbillede
  • Ekspert bruger
Jeg forstår ikke dem der vil smide ham på Castilla.
Jeg er enig i at han skal sælges, men ønsker han ikke at blive solgt, så må det jo være fordi han har accepteret at han ikke kommer til at spille særlig meget, og så er han da en fremragende spiller at have på bænken. Kan man ikke få ham solgt, ville det da være til grin at have sådan en spiller hos Castilla.

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 4 uger 6 timer siden #11

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg håber da at Real Madrid som den store klub den er, holder sig for god til at behandle spillere som er glade for at være i klubben som lort. Real har selv bragt sig selv i den her situation ved at forlænge med ham. Bare ærgerligt! Personligt håber jeg at han er væk når transfervinduet er lukket. Men er han ikke det, så er han stadigvæk en kompetent spiller, som kan komme ind fra bænken og afgøre fodbold kampe, ligesom i finalen sidste sommer. Zidane har advaret ham, men hvis han vitterligt tror på en fast plads i angrebet så er det jo fedt. Det er også med til at øge intensiteten til træning. Også derfor jeg håber Pogba kommer, det vil 100% sparke en masse energi ind i Mordric, Casemiro, og Kroos. For der er ingen af dem der vil sidde på bænken.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Raul7-2880, doven, Dragam

Bales agent: Udlejning er ikke en mulighed 3 uger 3 dage siden #12

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Lad Bale være frontfigur på det nye kvindehold. Det er muligt de andre damer bliver misundelige på hans lange lokker, men det må de sgu leve med.
Følgende bruger(e) har sagt tak: andreashn
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.